Mods kunnen wel iets goed doenquote:Op maandag 27 december 2004 05:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mooi woord..... 'era'......
Ik zeg; straf.quote:
Nee dat komt door piere, en verder heb je groot gelijk.quote:Op maandag 27 december 2004 09:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik stel tevens voor dat die zwaaismilie geschrapt wordt. Op één of andere manier heeft dat ding een onweerstaanbare aantrekkingskracht op zwakzinnigen. Komt waarschijnlijk door het vreselijk leuk bewegende handje. Ik zie ze al van pret over hun toetsenborden kwijlen als de idiootjes dat ding weer gebruiken.
Niet alleen Piere hoor. Ik zie overal van die idioten die twee woorden en een swaaismilie gebruiken en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben. Ook in de serieuzere fora (hoewel ik Onzin bloedserieus neem) heeft die zwaaismilie alleen maar waarde voor blagen die uitgediscusiëerd zijn en dan dat ding gebruiken.quote:Op maandag 27 december 2004 09:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee dat komt door piere, en verder heb je groot gelijk.
Ik wel, de moraalriddertjes zijn weer op verraad-/zeikpadquote:Op maandag 27 december 2004 09:54 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik snap het niet.
scheldwoorden nog welquote:Op maandag 27 december 2004 10:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zielige stakkers: "Ik doe iets fout, iemand anders zegt er wat van dus is hij een moraalridder."
Tragische figuren die hun schuld in de vorm van scheldwoorden projecteren.
Ik lees toch wat je hier post? Voldoende basis voor een oordeel met betrekking tot je waarde als Fok!-gebruiker.quote:Op maandag 27 december 2004 10:03 schreef piere het volgende:
Als er geen connectie is, hoezo denk jij dan over mij te kunnen oordelen?
Straf vragen, hoe kinderachtig kan je zijn.
Ja. Als je iemand iets noemt om er een waardeoordeel en etiketje aan te geven heet dat een scheldwoord. Zelfs als ik jou bijvoorbeeld " aap" noem is het een scheldwoord terwijl er natuurlijk niets mis is met het woord "aap". Moet ik je nog meer dingen die je niet weet uitleggen? Hoe je veters moet strikken? Ben je er al van op de hoogte dat het handig is om broek en onderbroek te laten zakken voor je gaat poepen?quote:Op maandag 27 december 2004 10:04 schreef piere het volgende:
[..]
scheldwoorden nog welteer zieltje?
Dan post je dat toch in dat topic waar ik naar verwees. (al is dat dan natuurlijk weer minder leuk)quote:Op maandag 27 december 2004 18:49 schreef Dagonet het volgende:
'domme Drekh! Ik wilde net nog gaan verhalen van het vliegdekschip, de Bijbel en de 10 M1A1 Abrams tanks die ik in m'n kerstpakket had en het telefoontje van het Witte Huis dat de post een kleine vergissing had gemaakt.
Maar goed, het is misschien maar beter zo.
Maar toch: [afbeelding]
Dat mis ik het meestquote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef Dirkh het volgende:
Mis je trouwens nu niet de tijd dat je gewoon door de slotjes heen kon posten?
Neequote:Op maandag 27 december 2004 19:04 schreef knowall het volgende:
Is dit het topic waar ik al mijn vragen over het liefdesleven van de mods kwijt kan?
Dus daar moet ik een apart topic voor openen?quote:
Echt wel. Hoe is het trouwens met Do-It?quote:Op maandag 27 december 2004 19:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tjee, Arpanet... jij bent wel bezig met het verbasteren van namen, hè...
Tis geen hippie reeksquote:Op maandag 27 december 2004 20:02 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Subchange voor GPD aub.
Nieuwe: Pijproken is tof.
Gegroet,
Semi-Gpd-er.
Nee precies.quote:Op maandag 27 december 2004 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t is ook geen reeks van tv kijke:rs
Ik voel me als een dood visje in het water en m'n onderbroek op mijn knieen. Ik had jou graag naast me gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe voelt dat nou Dirkh, in je eentje een subforum moeten "modden"
Aha...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik voel me als een dood visje in het water en m'n onderbroek op mijn knieen. Ik had jou graag naast me gezien.
Het zijn gewoon de feiten die ik hier benoem, dat jij dit ziet als zuigen zegt meer over jou dan over mij!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:32 schreef Dirkh het volgende:
Knowall, sodemieter op met je gezuig.
Precies, het zegt meer over mij dan over jou. Ik kan tenminste nog een beetje maat houden. Ik zit niet eindeloos te zuigen. Ik ken mijn grensen. Ik open zo nu en dan eens een kuttopic. Ik plaats zo nu en dan een klote reactie. Ik plaats zo nu en dan een onterecht slotje.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:33 schreef knowall het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de feiten die ik hier benoem, dat jij dit ziet als zuigen zegt meer over jou dan over mij!
Ik weet exact wanneer ik fout bezig ben, het boeit alleen niksquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, het zegt meer over mij dan over jou. Ik kan tenminste nog een beetje maat houden. Ik zit niet eindeloos te zuigen. Ik ken mijn grenzen. Ik open zo nu en dan eens een kuttopic. Ik plaats zo nu en dan een klote reactie. Ik plaats zo nu en dan een onterecht slotje.
Kortom, ik weet wanneer ik fout bezig ben. Daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
Daar zijn we het over eens.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:37 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik weet exact wanneer ik fout bezig ben, het boeit alleen niks
ja, Tessje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik permiteer me zo nu en dan eens een flinke fout.
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef Dirkh het volgende:
Tot zover deze feedback, over dat onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |