quote:$LocationInfoPath = $_SERVER[ 'PHP_SELF' ] . "?Module=SYSTEM&Page=Location&SelectedLocation=" . $SelectedLocation . "&" . SID . "";
echo "<FORM NAME = 'LocationDetails.php' METHOD='post' action=" . $LocationInfoPath . " Location=' . $SelectedLocation . '>";
Heel krom zou ik het kunnen oplossen met een aantal Session variabelen en vanuit de index deze waarden uitlezen en redirecten... Maar die constructie ziet er niet uit.....quote:Op maandag 27 december 2004 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Kan ik dan ook variablen meesturen ?......
Module=SYSTEM
Page=Location
SelectedLocation=" . $SelectedLocation . "
De titel "PHP voor dummies", icm met de al gedane posts...quote:Op maandag 27 december 2004 09:54 schreef Virus3000 het volgende:
kan iemand me uitleggen wat de exacte bedoeling is van deze topic reeks?
alvast bedankt
1 2 3 4 5 | Subcompetitie A - Groep 1 - Klasse 1 en 2 Groep 2 - Klasse 1, 2 en 3 Subcompetitie B - Groep 1 - Klasse 1 Groep 2 - Klasse 1, 2 en 3 Groep 3 - Klasse 1, 2 en 3 |
Huh ?..... ik heb de zoekmachine van Fok! gebruikt om te kijken of er nog een doorstart was... Maar ik heb niks kunnen vinden vandaar dat ik dit topic ben gestart...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:23 schreef SHERMAN het volgende:
Er was trouwens al een deel 3 hoor
[PHP] voor dummies - Deel 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |