Shit, zit ik ik nu op maroc.nl?quote:Op maandag 27 december 2004 08:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHA
Mogûh jongens
Salaam 3ala man taba3al houda
En anders de betreffende imam welquote:Op maandag 27 december 2004 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is onderstaand topic doodgebloeid ? Ik vind dat het topic behoorlijke potentie heeft:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting
Salaam broeder Bansheeboy, wordt het niet tijd dat we een coup du soleil op het forum plegen? Kan makkelijk denk ikquote:Op maandag 27 december 2004 08:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHA
Mogûh jongens
Salaam 3ala man taba3al houda
quote:Op maandag 27 december 2004 11:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Salaam broeder Bansheeboy, wordt het niet tijd dat we een coup du soleil op het forum plegen? Kan makkelijk denk ik.
Ben jij niet die moslim-homo die in een dronken bui opbiechtte homo te zijn.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef t-t het volgende:
[..]
Ben jij niet die moslim-homo die in een dronken bui opbiechtte homo te zijn.. Om vervolgens de volgende dag te blaten dat zijn account "gehackt" was.
.
Wat was mijn 'geheime vraag' ook alweer?quote:Op maandag 27 december 2004 15:43 schreef t-t het volgende:
[..]
Ben jij niet die moslim-homo die in een dronken bui opbiechtte homo te zijn.. Om vervolgens de volgende dag te blaten dat zijn account "gehackt" was.
.
Waar doel je op.quote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat was mijn 'geheime vraag' ook alweer?![]()
Tnx voor de tip!quote:Op maandag 27 december 2004 16:28 schreef t-t het volgende:
[..]
Waar doel je op.!
http://fotoboek.fok.nl/youssef
Relatie: Mohammed.
Het blijft erg lang stil. Je zou bijna denken dat hij het zelf heeft gedaan.quote:Op maandag 27 december 2004 18:32 schreef t-t het volgende:
*Wil diegene die zogenaamd Youssef zijn e-mail adres heeft gejat zich even melden*
..of afgeslacht volgens de Bijbel:quote:Op maandag 27 december 2004 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft erg lang stil. Je zou bijna denken dat hij het zelf heeft gedaan.
Gelukkig voor Youssef woont hij in Nederland en kan gewoon uit komen voor zijn geaardheid zonder meteen gestenigd te worden volgens de sharia
Staat hier eigenlijk niet 'gewoon' dat mmv-trio'tjes verboden zijn? Dit gaat zo te zien toch niet letterlijk of per beschrijving over homoseksualiteit?quote:Op maandag 27 december 2004 20:07 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
..of afgeslacht volgens de Bijbel:
"Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!"
Leviticus 20:13
haha, welneequote:Op maandag 27 december 2004 21:00 schreef sigvard het volgende:
[..]
Staat hier eigenlijk niet 'gewoon' dat mmv-trio'tjes verboden zijn? Dit gaat zo te zien toch niet letterlijk of per beschrijving over homoseksualiteit?
Of lees ik nu verkeerd? Zo te zien gaat 't over 'een man die met een man ligt en er ligt ook een vrouw bij', zo ongeveer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |