Dé ***Piep*** is dronkenquote:Op maandag 27 december 2004 00:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen mod eigenlijk?
Kijk, Loedertje maakt wat van z'n laatste crew-dagen.quote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dé ***Piep*** is dronken
[dit is NWS..let een beetje op je woorden]
Het lijdend voorwerp was een kloon van een CDA'er die nu z'n wachtwoord kwijt is.quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef Yeahinho het volgende:
Waar blijft het lijdend voorwerp zelf?
Het kon inderdaad ergerquote:Op maandag 27 december 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wens Meki veel succes met zijn nieuwe aanstelling. Gezien de geruchten en mij gehele ouevre ging ik er vanuit dat ik een goede kans zou maken, maar helaasch
Ik had inderdaad graag gezien dat er een nieuwe frisse wind zou gaan waaien door NWS, met Youssef, Meki en ik als de nieuwe mods, maar dat komt ongetwijfeld nog wel. We hebben nu in ieder geval een mol in de Crewquote:
Ik vind dat ze best een poging kunnen wagen met ons als Admins, Forum-Admins of tenminste moderators van N&A en/of POL. Maar dat lef hebben ze helaas niet.quote:Op maandag 27 december 2004 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had inderdaad graag gezien dat er een nieuwe frisse wind zou gaan waaien door NWS, met Youssef, Meki en ik als de nieuwe mods, maar dat komt ongetwijfeld nog wel. We hebben nu in ieder geval een mol in de Crew
Zie je wel..... het is gewoon 1 groot "Zionistisch" complot.....quote:Op maandag 27 december 2004 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had inderdaad graag gezien dat er een nieuwe frisse wind zou gaan waaien door NWS, met Youssef, Meki en ik als de nieuwe mods, maar dat komt ongetwijfeld nog wel. We hebben nu in ieder geval een mol in de Crew
Wat een kneus ben jij zegquote:Op maandag 27 december 2004 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ha collega ! Moet je morgen niet werkenquote:Op maandag 27 december 2004 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zie je wel..... het is gewoon 1 groot "Zionistisch" complot.....![]()
![]()
Ik ben het met je eens inderdaad dat het een goed idee zou zijn om mij ook aan te stellen. Maar helaas heeft de crew andere ideeën dan wij.quote:
Jawel .quote:Op maandag 27 december 2004 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ha collega ! Moet je morgen niet werken
Ga eerst eens samen met (Youssef en) Meki een snelcursus Nederlands voor beginners volgenquote:Op maandag 27 december 2004 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens inderdaad dat het een goed idee zou zijn om mij ook aan te stellen. Maar helaas heeft de crew andere ideeën dan wij.
Werkeuh is vor zioonisten.quote:Op maandag 27 december 2004 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ha collega ! Moet je morgen niet werken
Jeugdtak Groep Wilders meldt zich!quote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef sir_dalord het volgende:
waar is wilders als je hem nodig hebt
Het doet me deugd om te zien dat we hetzelfde denken. Ook ik heb in het verleden gepropageerd voor een automatische spellingscontrole op Fok!quote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Ga eerst eens samen met (Youssef en) Meki een snelcursus Nederlands voor beginners volgen
Klopt als het werken betreft waarbij je grond steelt van eerlijke mensenquote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Werkeuh is vor zioonisten.
Waarom zijn automatiseerders altijd zo lui ?quote:Op maandag 27 december 2004 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat we hetzelfde denken. Ook ik heb in het verleden gepropageerd voor een automatische spellingscontrole op Fok!
Waar is deze opmerking op gebaseerd? Toch niet op de punt die je achterwege liet aan het einde van je zin?quote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef knowall het volgende:
[..]
Ga eerst eens samen met (Youssef en) Meki een snelcursus Nederlands voor beginners volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |