Ik vind jou door deze opmerking een generaliserende idioot.quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef pekel het volgende:
Ik vind dat het merendeel van de moslims op z'n minst een radciale gedachte heeft..
Jullie moeten toch echt je grappen beter voorbereiden hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar zijn ze eerst mij nog aan het uitwuiven. En in NWS is het de regel dat de nieuwe mods een voorstel topic openen. Leer mij de regels in NWS kennen.
Geen probleem, als je dat graag wil, maar is dat niet wat laat?quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef Dagonet het volgende:
Leer mij de regels in NWS kennen.
Daarom zit Tessje dus hierquote:Op maandag 27 december 2004 00:29 schreef pekel het volgende:
[..].
Dat kan niet, grappen horen in ONZ..
Yvonne is dronken en amper in staat om normaal te typen.quote:
Of een persoon die z'n omgeving goed kent en een juiste opmerking maakt.quote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind jou door deze opmerking een generaliserende idioot..
Waarom hou je zo krampachtig vol dat het niet waar kán zijn, waar ben je bang voor? Dat Meki nog een appel met je te schillen heeft?quote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Jullie moeten toch echt je grappen beter voorbereiden hoor..
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 december 2004 00:29 schreef knowall het volgende:
Wat doet dit topic eigenlijk in ONZ?
Schop het even naar NWS/POL
Ah, jij woont in de buurt van 1 miljard moslims. Drukke buurt daar in Emmen.quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Of een persoon die z'n omgeving goed kent en een juiste opmerking maakt..
Omdat men op Fok! geen terroristen aanneemt in de crew.quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom hou je zo krampachtig vol dat het niet waar kán zijn, waar ben je bang voor? Dat Meki nog een appel met je te schillen heeft?
Nah, weet je wat? Laten we ervan uitgaan dat je met 'meerderheid van de moslims' de moslims in Nederland bedoelde.quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, jij woont in de buurt van 1 miljard moslims. Drukke buurt daar in Emmen..
You rang, my lord?quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De gemiddelde boerenknecht hier op FOK! is van mening dat een moslim per definitie radicaal is, vraag maar aan Wolffje. Meki is in de verste verte niet radicaal.
Vooroordeel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, jij woont in de buurt van 1 miljard moslims. Drukke buurt daar in Emmen..
MDI, het aantal allochtonen in de crew móet omhoog.quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Omdat men op Fok! geen terroristen aanneemt in de crew.
Sinds wanneer moeten deze allochtonen in de Fok!Crew dan?quote:Op maandag 27 december 2004 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
MDI, het aantal allochtonen in de crew móet omhoog.
Gezocht argument, maar het topic staat nu braaf in NWS, dùs het is waarquote:Op maandag 27 december 2004 00:36 schreef Dagonet het volgende:
MDI, het aantal allochtonen in de crew móet omhoog.
*volgt de leiderquote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef Youssef het volgende:
Dagonet probeert wanhopig de grap 'serieus' te laten lijken![]()
Wij als users verzinnen wel maatregelen als dit werkelijk zo is![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef Youssef het volgende:
Wij als users verzinnen wel maatregelen als dit werkelijk zo is![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |