En als ik jouw posts zo eens doorlees durf ik ook te concluderen dat je het iq hebt van een gesmolten waxinelichtje en dat je blij mag zijn dat je het verschil tussen shift en enter nog weet te onthouden. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik kijk zo nu en dan wel eens in NWS als iemand het in mijn AT schopt en ik heb de brieven van Meki gelezen in de sp!ts die op het forum staan
En daaruit durf ik te concluderen dat het een vbo-moslim is met een een grote mond. Maar dat is mijn mening.
Wat heeft Tessje er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja en ook dié moeten een kans hebben op FOK, er zijn meer in een functie gekropen zonder kennis, hersens of opleiding hoor. (aldus Cynix )
Idd, ik had een betere en sterkere verwacht.quote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef ThE_ED het volgende:
Als dit de "aanloop naar nieuwe jaar" rel moet worden, is hij vrij treurig.
Knowall heeft anders wel gelijk, maar goed.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als ik jouw posts zo eens doorlees durf ik ook te concluderen dat je het iq hebt van een gesmolten waxinelichtje en dat je blij mag zijn dat je het verschil tussen shift en enter nog weet te onthouden. Maar dat is mijn mening.
Ik vermaak mij inderdaad het best op dit forum als ik lekker op het niveau van fok! post. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als ik jouw posts zo eens doorlees durf ik ook te concluderen dat je het iq hebt van een gesmolten waxinelichtje en dat je blij mag zijn dat je het verschil tussen shift en enter nog weet te onthouden. Maar dat is mijn mening.
En daar heb je de hele kern van het probleem. Iedereen, maar dan ook zo goed als iedereen, probeert wanhopig uit het minste of geringste een rel te slepen. Want rellen moet. Rellen is leuk. Tof ook. Een dag niet gereld is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd, ik had een betere en sterkere verwacht..
Dus een bijna radicale moslim als mod is geen rel?quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daar heb je de hele kern van het probleem. Iedereen, maar dan ook zo goed als iedereen, probeert wanhopig uit het minste of geringste een rel te slepen. Want rellen moet. Rellen is leuk. Tof ook. Een dag niet gereld is een dag niet geleefd.
Flikker op met je relgeilheid, ga de pasgeboren kindertjes in OUD uitschelden, krijg je vanzelf een rel.
Eensch.quote:Een dag niet gereld is een dag niet geleefd.
Pas maar op, uitlokking= een weekban in 2005quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef Dagonet het volgende:
Flikker op met je relgeilheid, ga de pasgeboren kindertjes in OUD uitschelden, krijg je vanzelf een rel.
De gemiddelde boerenknecht hier op FOK! is van mening dat een moslim per definitie radicaal is, vraag maar aan Wolffje. Meki is in de verste verte niet radicaal.quote:Op maandag 27 december 2004 00:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Dus een bijna radicale moslim als mod is geen rel?.
iedereen die zonder licht fietst is per definitie radicaal.quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De gemiddelde boerenknecht hier op FOK! is van mening dat een moslim per definitie radicaal is, vraag maar aan Wolffje. Meki is in de verste verte niet radicaal.
De gemiddelde stedeling op Fok! denkt dat iedereen uit het Noorden boer is.quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De gemiddelde boerenknecht hier op FOK! is van mening dat een moslim per definitie radicaal is, vraag maar aan Wolffje. Meki is in de verste verte niet radicaal.
Ja, alsof MED's zo snel zijn tegenwoordig. MED komt nog wel. Van mij, daggla en jogy was het ook al dagen bekend dat we stopten voordat de med kwam. En tussen nieuwe mod en med zit er wel vaker wat tijd. Het is kerst tenslotte, mensen hebben wel meer te doen.quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef pekel het volgende:
Had dan minstens wat in MED gezet..
Slecht ingestudeerde grap..
Goed punt.quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, alsof MED's zo snel zijn tegenwoordig. MED komt nog wel. Van mij, daggla en jogy was het ook al dagen bekend dat we stopten voordat de med kwam. En tussen nieuwe mod en med zit er wel vaker wat tijd. Het is kerst tenslotte, mensen hebben wel meer te doen.
Waarom voelde je je aangesproken? Ik vind Emmen nou niet echt het Noorden, meer het Oosten.quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef pekel het volgende:
[..]
De gemiddelde stedeling op Fok! denkt dat iedereen uit het Noorden boer is.. Zegt genoeg over je intelligentie.
Nou ja, het is gebruikelijk dat het felicitatietopic in het forum van de nieuwe mod worden geopend, niet in ONZ (tenzij uiteraard bij nieuwe ONZ-mods).quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Dagonet het volgende:
Ja, alsof MED's zo snel zijn tegenwoordig. MED komt nog wel. Van mij, daggla en jogy was het ook al dagen bekend dat we stopten voordat de med kwam. En tussen nieuwe mod en med zit er wel vaker wat tijd. Het is kerst tenslotte, mensen hebben wel meer te doen.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom voelde je je aangesproken? Ik vind Emmen nou niet echt het Noorden, meer het Oosten.
Ik vind dat het merendeel van de moslims op z'n minst een radciale gedachte heeft.quote:De gemiddelde boerenknecht hier op FOK! is van mening dat een moslim per definitie radicaal is.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is gebruikelijk dat het felicitatietopic in het forum van de nieuwe mod worden geopend, niet in ONZ (tenzij uiteraard bij nieuwe ONZ-mods).
quote:Op maandag 27 december 2004 00:29 schreef knowall het volgende:
Wat doet dit topic eigenlijk in ONZ?
Schop het even naar NWS/POL
Daar zijn ze eerst mij nog aan het uitwuiven. En in NWS is het de regel dat de nieuwe mods een voorstel topic openen. Leer mij de regels in NWS kennen.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is gebruikelijk dat het felicitatietopic in het forum van de nieuwe mod worden geopend, niet in ONZ (tenzij uiteraard bij nieuwe ONZ-mods).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |