Ja.Ik heb ook hele lelijke tanden,maar een beugel ga ik echt niet nemen.Dan word ik daar ook weer mee gepest enzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er staat ook dat ik er nu gellukig vanaf ben!![]()
Dankje.Tot morgenquote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik ga slapen!!!![]()
Weltrusten mensen!!
Succes Orgi
![]()
Nou, ik ken ze niet maar zo te horen zijn ze dus alles behalve perfect.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou,ze zijn wel perfect.Populair,knap,rijk.Alles
Ik ben bijna 14,dus ik moet nog wel even.quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
En ik....![]()
Mag ik nog 1 dingetje toevoegen: de pubertijd is kut, maar de adolecentie is nog veeeel erger....
maar daarna.... joh, daarna wordt 't zo leuk!!!!
Rick had voor kerst een reis naar Egypte met zijn ouders gekregen om daar te duiken ofzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, ik ken ze niet maar zo te horen zijn ze dus alles behalve perfect.
Gepesten worden is nooit een reden om zo iets niet te doen .quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.Ik heb ook hele lelijke tanden,maar een beugel ga ik echt niet nemen.Dan word ik daar ook weer mee gepest enzo.![]()
yep... conclusie: we've all been there..... maar 't komt goed, heus....quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Orginial het volgende:
Ik ben bijna 14,dus ik moet nog wel even.![]()
Ik vind een slotjesbeugel nog wel gaan,maar zo`n buitenboord.Nou nee.quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gepesten worden is nooit een reden om zo iets niet te doen .
Denk na hoeveel profijt je hebt van die beugel.
Ik ben blij dat het vakantie is,nog een poos de tijd om na te denken wat ik wil gaan doen met me leven als het weer school is.Ik hoop niet nog een heel jaar alleen in de aula te staan.quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... conclusie: we've all been there..... maar 't komt goed, heus....
en nu terug naar nu: zeg Diz, heb je nog wat te slijmen, voor ik de nacht in ga?!
Doen we!quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef babette21 het volgende:
dag Tommy, volgende keer kletsen we weer bij hoor!!![]()
Welterusten en jij ook bedankt.quote:Op maandag 27 december 2004 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten.
Dat is wel zo,maar ik zal wel eens een foto maken van me tanden en dan als MSNPlaatje doen.De tandarts zegt dat het niet nodig is maar het is wel mooier.Maar een flinke witmaking zal het er ook mooier op maken.quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In het begin de eerste drie weken zeggen ze er wat van.
Daarna niks meer en als die beugel er uit is heb je voor de rest van je leven prachtige tanden.
En wat is nou drie weken op een mensen leven ? Bovendien is de kan op een buitenboord steeds kleiner omdat tandartsen nieuwe technieken hebben.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
:Rick go fuck yourself and gett a life
Goed van je.Ben je nog langs geweest bij die ene man?quote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu ben ik ok weg dammit.
Net een meisje zitten troosten waar van de kans er is dat haar zus is omgekomen in de vloedgolf in thailand ik ben wel toe aan me rust..
Ga ik doen.Alleen weet ik nog niet hoe,maar dat komt nog wel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef babette21 het volgende:
* De fles is leeg, kerst is voorbij, Babetje gaat tukken........
Orgi: gepest worden is klote maar zelfmedelijden ook...
geef jezel een trap onder je reet en doe er wat aan....
Sweet dreams, till later.....
quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef babette21 het volgende:
en nu terug naar nu: zeg Diz, heb je nog wat te slijmen, voor ik de nacht in ga?!
Ik ga ook slapen. Slaap lekker mopjequote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef babette21 het volgende:
* De fles is leeg, kerst is voorbij, Babetje gaat tukken........
Orgi: gepest worden is klote maar zelfmedelijden ook...
geef jezel een trap onder je reet en doe er wat aan....
Sweet dreams, till later.....
Nope ik wou wel maar ik ging terug had er de kloten niet voor.quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goed van je.Ben je nog langs geweest bij die ene man?
Gelukkig is er naast alle ellende in de wereld ook nog veel liefde.quote:Op maandag 27 december 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]Nee ik heb nergens om over te slijmen
![]()
Maar ga lekker naar je bed toe en kijk naar de maan want ik kijk naar dezelfde maan en denk aan jou![]()
Oke,ik hoop het.quote:Op maandag 27 december 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen. Slaap lekker mopje
En Orginial, veel sterkte, en weet.. je komt er echt overheenGeloof me nou maar.
niet zo boos kijken honey, bedoelde 't liefquote:
whaha!!! die is errug!! !quote:Maar ga lekker naar je bed toe en kijk naar de maan want ik kijk naar dezelfde maan en denk aan jou![]()
Ga lekker slapen en droom zacht. Droom over mij en ik zal zeker over jou dromen. Want dan komen we elkaar in onze dromen tegen. Want dromen komen uitquote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet zo boos kijken honey, bedoelde 't lief
[voor 'n chonisch-bindingsangst-figuur, om 't avondje lekker psychologisch te houden]
[..]
whaha!!! die is errug!! !_O-
Meer meer meer!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |