quote:Op zondag 26 december 2004 19:28 schreef Alicey het volgende:
Overigens moet ik er wel bijmelden dat we zojuist met de crew hebben besloten om op vrijdag en zondag feedback topics te sluiten. Dit omdat deze dagen door de heer gegeven zijn om te rusten, en het dus niet de bedoeling is dat mensen zich dan gaan bezighouden met feedback geven op topics.
En ik hoop dat het dat snel weer zal worden.quote:Op zondag 26 december 2004 19:29 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Ik dacht altijd dat WFL saai was,
En zaterdag dan? De Sabbat? Of is dit behalve een islamofiel - ook een anti-semitisch forum?quote:Op zondag 26 december 2004 19:28 schreef Alicey het volgende:
Overigens moet ik er wel bijmelden dat we zojuist met de crew hebben besloten om op vrijdag en zondag feedback topics te sluiten. Dit omdat deze dagen door de heer gegeven zijn om te rusten, en het dus niet de bedoeling is dat mensen zich dan gaan bezighouden met feedback geven op topics.
Moge je in interessante tijden leven.quote:Op zondag 26 december 2004 19:30 schreef Koekepan het volgende:
[..]
En ik hoop dat het dat snel weer zal worden.
Sterk puntquote:Op zondag 26 december 2004 19:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vergeet de Sjabbat niet, Alicey.
Ik was het haast vergeten te melden, maar met dank aan oplettende medefokkers is deze catastrofe voorkomen.quote:Op zondag 26 december 2004 19:32 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
En zaterdag dan? De Sabbat? Of is dit behalve een islamofiel - ook een anti-semitisch forum?
Ja, dat vind ik uit zijn verband gerukt, en ik zie uberhaupt de relevantie er niet van in. Waarom maak je je druk om iets waar je zelf duidelijk niet in gelooft?quote:Op zondag 26 december 2004 19:24 schreef Akkersloot het volgende:
Dag Iteejer. De verzen van Mohammed waren "geopenbaart" toen de gangbare religie polytheistisch was. Met "afgods"beelden. Ons "profeetje" wist natuurlijk niet dat er ook mensen zouden zijn en komen die in geen enkele god geloven. Maar jij vind die conclusie natuurlijk uit zijn verband gerukt.
Je beantwoord die vraag uberhaupt niet, je kraamt steeds hetzelfde uit.quote:Moet ik danop de zelfde vraag elke keer een ander antwoord geven ?
Hm, is de Joodse kalender al niet ergens in de 4500? Daar is het allang 2005 geweest dus.quote:Op zondag 26 december 2004 19:37 schreef iteejer het volgende:
Ik verheug me al op 2005. Zo gauw het 2005 is, ga ik een Akkerslotje zetten. Interesseert me niet waar, ik pak gewoon een van zijn topics
Ik vind dat er een jaarlijkse postdag voor A moet worden ingevoerd, op 29 februariquote:Op zondag 26 december 2004 19:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk vind ik dat atheïsten, agnosten, ketters, lasteraars en andere heidenen ook een wekelijkse rustdag verdienen.
Ik dacht zelfs in de 5700. Begonnen in 3740 v. Chr., namelijk.quote:Op zondag 26 december 2004 19:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Hm, is de Joodse kalender al niet ergens in de 4500? Daar is het allang 2005 geweest dus.
Tipje?
Beter zelfs. Daar is het dus al 2 x 2005 geweestquote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs in de 5700. Begonnen in 3740 v. Chr., namelijk.
Wel verleidelijk ja..quote:Op zondag 26 december 2004 19:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Hm, is de Joodse kalender al niet ergens in de 4500? Daar is het allang 2005 geweest dus.
Tipje?
Ik kan er eventueel wel eentje voor je naar WFL schoppen als dat nodig is.quote:Op zondag 26 december 2004 19:37 schreef iteejer het volgende:
Ik verheug me al op 2005. Zo gauw het 2005 is, ga ik een Akkerslotje zetten. Interesseert me niet waar, ik pak gewoon een van zijn topics
Ah ja, een topic-pass...quote:Op zondag 26 december 2004 19:41 schreef Alicey het volgende:
Ik kan er eventueel wel eentje voor je naar WFL schoppen als dat nodig is.
Ik zit er niet tussen..quote:Op zondag 26 december 2004 19:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk vind ik dat atheïsten, agnosten, ketters, lasteraars en andere heidenen ook een wekelijkse rustdag verdienen.
Voeg toe: masochistesquote:Op zondag 26 december 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit er niet tussen..
No rest for the wicked
Een informatieve post is zoveel veelzeggender dan een informatieve topic.quote:Op zondag 26 december 2004 19:42 schreef Koekepan het volgende:
Ik zie net dat het aanvangspunt in 3760 v. Chr. gelegen is. We zitten in WFL dus ik vond dat ik het even moest melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |