Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
95 (51) - coldplay - trouble 94 (82) - red zebra - i can't live in a living room 93 (86) - jeff buckley - grace 92 (84) - novastar - wrong 91 (68) - green day - basket case
90 (97) rem - drive 89 (85) david bowie - space oddity 88 (78) eagles - hotel california 87 (96) radiohead - fake plastic trees 86 (--) u2 - new years day
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in." Improv: Rich Tapestry of Life
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in." Improv: Rich Tapestry of Life
Toen ik bij mijn ouders woonde was Studio Brussel DE zender voor mij en mijn vrienden + zusjes. Maar volgens mij is het in Nijmegen niet te ontvangen. Klopt dat eigenlijk, of heb ik mezelf nu al een jaar of tien fijne radio ontzegd zonder reden?
Volgens mij heb ik m niet op de kabel, maar kon m wel altijd in de ether ontvangen. Zal van de week eens proberen of de ontvangst in Voorburg ook acceptabel is.