Hm. Dit geldt met name voor de actrices, vrees ik. Er zijn legio's actrices die één Oscar hebben gewonnen en daarna niets meer hebben gepresteerd.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:44 schreef SunChaser het volgende:
Oscars winnen is meestal niet goed voor de carriere van een acteur trouwens.
Ja zeg: Jack Nicholson. Mag die man ajb even een pauze inlassen van een jaar of wat? De man heeft z'n pensioengerechtigde leeftijd bereikt en heeft het druk met het spelen met z'n jonge kinderen. Hm.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Denzel washington speelde nog niet zo land geleden in Man on Fire, Nicole Kidman komt eraan met The Interpreter en Bewitched, Renee Zellweger was er weer met Bridget Jones, Steven Spielberg komt eraan met War of the Worlds en Catherina Zeta-Jones zat pas nog in Ocean's Twelve en gaat als het goed is ook in het vervolg van Zorro spelen.
Dus dat valt allemaal best nog wel mee dacht ik zo![]()
Voor About Schmidt waren twee jaar geleden alleen Jack Nicholson en Katy Baytes genomineerd, terwijl ik daar toch ook wel Alexander Paine had verwacht; als regisseur of als film of als scriptschrijver. Sideways heb ik nog niet gezien, overigens.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk wel dat SIdeways "iets" gaat winnen, al weet ik niet meteen wat, hopelijk adapted screenplay of zo. Verder hoop ik op original screenplay voor Kaufman, die verdient ook wel eens een prijs. En Finding Neverland krijgt overal massa's nominaties en bijna altijd 0 prijzen, dus dat zal hier niet anders zijn..
kwil t gewoon zien, niet live lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Kom zondagnacht hier op FOK. Dan kunnen de mensen die wel Pro7 of Cinenova hebben de uitzending live verslaan .... Is natuurlijk niet hetzelfde, maar kan wel gezellig zijn
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Verder worden de Oscars uitgereikt, terwijl de acteurs nog in het publiek zitten. Zo moet tijd worden bespaard, waardoor de ceremonie dynamischer wordt. "Of deze nieuwe aanpak van het niet naar voren halen van de genomineerden voor de kijker als irritant wordt opgevat zal de tijd ons leren", zegt Bruce Davis, directielid van de organiserende Academy.
Dat was een samenvatting op Net5, twee dagen na de uitreiking. Volgens mij is dat dit jaar niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:37 schreef nO_On het volgende:
Werd het ook niet een keer op NET5 uitgezonden? Maar dit jaar dus alleen Sky en Pro7?
wij ook speciaal voor de oscars gehaald sinds dat mijn trip naar NY niet meer door kon gaanquote:Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef ondeugend het volgende:
Cinenova heb ik !!
* ondeugend gaat het drama dat vast en zeker even kijken.
vertraagtquote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil de monoloog graag zien in t begin, zonder censuur, want ABC vertraagd niet, hoewel ze dat wel wilden.
Precies. Wat dat betreft is het een goed jaar om te missen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Chris Rock juist een reden om niet te kijken.
Ik ook. Als het net zo bagger als vorig jaar is schakel ik over naar Noordzee, is dat ook niks?, dan ga ik naar bed.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef el_hombre het volgende:
Ik denk dat ik het op radio1 ga volgen
Als het echt niks aan is zet ik het wel uit
Ik kan me nog herinneren dat sommige grappen van Billy Crystal gewoon niet te horen waren omdat een paar presentators (waaronder Rene Mioch) er keihard doorheen lachtenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook. Als het net zo bagger als vorig jaar is schakel ik over naar Noordzee, is dat ook niks?, dan ga ik naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |