De Tomraider films zijn idd niet echt goed te noemen, maar in The Bone Collector vond ik haar juist weer wel goed. Misschien kiest ze gewoon de verkeerde projectenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:52 schreef SunChaser het volgende:
Je zou ook niet meer zeggen dat Angelina Jolie een Oscar op haar schoorsteenmantel heeft staan, een bepërkte actrice in flutfilms. In Girl, Interupted vond ik haar ook niet goed trouwens.

betekentquote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef SunChaser het volgende:
Russel Crowe is anders aardig zijn carriere aan het verkloten. En dat ze films maken betekend niet dat z egoede films maken.

En kijk eens wie er met haar genomineerd waren:quote:Op zondag 20 februari 2005 13:52 schreef SunChaser het volgende:
Je zou ook niet meer zeggen dat Angelina Jolie een Oscar op haar schoorsteenmantel heeft staan, een bepërkte actrice in flutfilms. In Girl, Interupted vond ik haar ook niet goed trouwens.

Je vergeet Cuba Gooding Jr. die heeft na Jerry Maquire ook niet veel meer gepresteerd.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef SunChaser het volgende:
Russel Crowe is anders aardig zijn carriere aan het verkloten. En dat ze films maken betekend niet dat z egoede films maken. Oscarwinnaars wiens carriere daarna niet echt meer super was:
Halle Berry
Timothy Hutton
Loius Gosset jr
Michael Caine
kevin Kline
Chris Cooper
Shirley McCLaine
Cher
Jessica Lange
Helen Hunt
F. Murray abraham
Sissy Spacek
Mary Steenburgen
Peggy Ashcroft
Diane Wiest
Brenda Fricker
Mercedes Rhules
Marissa Tomei
Mira Sorvino
Juliete Binoche
Kim Basinger
Angelina Jolie
Jeniffer Conoley
Opvallend is, is dat de ´suporting actress Oscar´ het slechts is voor je carriere

Er staan er een hoop bij die vóór hun Oscar ook geen sterren waren. Die deden toevallig eens mee in een productie die wat meer aandacht kreeg, maar na hun prijs gingen die gewoon terug hun eigen ding doen. En er zitten er natuurlijk ook tussen (zoals Jolie) die gewoon geen Oscar verdienden.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef SunChaser het volgende:
...Oscarwinnaars wiens carriere daarna niet echt meer super was:
Lijstje
Opvallend is, is dat de ´suporting actress Oscar´ het slechts is voor je carriere

Zeker weten. Ik zag ook pas later dat Colette óók in Muriels Wedding had gespeeld. Ze was echt veranderd.quote:

1:00 Red Carpetquote:Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef Queen_Em het volgende:
Hoe laat begint de uitzending op pro7 eigenlijk?

iig geen kabelquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
pro? is dat sateliet?

Wees blij dat je wat kunt zien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:13 schreef niksan het volgende:
en nu het Duitse commentaar afwachten

Bij de Globes op Pro7 was geen enkel Duits commentaar. Dus nu vast weer niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:13 schreef niksan het volgende:
en nu het Duitse commentaar afwachten

Pro7 is inderdaad via de schotel gratis te ontvangen, maar tegenwoordig ook vaak via digitale TV. Ik ben bv lid van TVHome en daarbij krijg je ook Pro7.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:50 schreef SunChaser het volgende:
pro? is dat sateliet?

dat is alleen bij de herhaling/samenvatting, geloof ik. dat was bij de globes iig. ik kan niet kijken, moet de volgende dag fijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij de Globes op Pro7 was geen enkel Duits commentaar. Dus nu vast weer niet.

Nou, ik heb vroeger ook wel eens oscars op een Duitse zender gekeken en toen waren ze echt alles live aan het vertalen. Ongelooflijk storend was datquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
dat is alleen bij de herhaling/samenvatting, geloof ik. dat was bij de globes iig. ik kan niet kijken, moet de volgende dag fijnwerken.

Echt? Ik heb het niet zo kunnen beoordelen... haar überaanwezige lippen zaten de hele tijd in de weg...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:54 schreef Ryan_R het volgende:
maar in The Bone Collector vond ik haar juist weer wel goed.

Ja, nameljik One Hour Photo en Insomniam beide zijn goede films.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:26 schreef Mr_Romano het volgende:
Michael Caine heeft toch wel een aardige, 40 jarige carriere zou ik zo zeggen.
Maar heeft Robin Williams nog iets leuks gedaan na Good Will Hunting ?

Ik heb ook Sky...Sky news geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vriend van mij neemt 'em op.... Hij heeft Sky, en die zenden het uit...
Volgende dag (zonder de krant te lezen) lekker kijken....

...was verschrikkelijk...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Smoochy!!

De Sky die ik bedoel heb je een sattelietschotel voor nodig + een decoder die je uit Engeland moet laten komen, in Nederland zijn ze (Helaas) niet te koop.... Veel cafe's en hotel's in Amsterdam hebben Sky omdat ze nogal veel sport en muziek uitzenden....quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb ook Sky...Sky news geloof ik.
Ik keek net op de site en zag dat het werd uitgezonden op Sky Movies 1
http://oscars.sky.com/
Ik heb zo'n idee dat Sky Movies 1 een ander kanaal is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |