Als alleen wat namen hetzelfde zijn en vrijwel alle feiten verdraaid of uit de duim gezogen zijn, zou ik toch geen biopic meer durven noemen....quote:
Ik ging maar uit van wat IMDB een biopic noemde...ik denk dat er anders nog wel wat meer afvallen. Ik neem aan dat het levensverhaal van Spartacus ook niet zo makkelijk te achterhalen is.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als alleen wat namen hetzelfde zijn en vrijwel alle feiten verdraaid of uit de duim gezogen zijn, zou ik toch geen biopic meer durven noemen....
Wanneer heeft het -overigens niet te overschatten- Ed Wood grote Oscars gewonnenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat is de pest. Ze brengen het als de underdog die overwint, meestal gaat t om iemand die ziek en/of gestoord is: Amadeus, Beautifull Mind, Ed Wood, Lawrence of Arabia, Raging Bull,
Ik denk dat die naar Depp gaat, en dat Foxx de troostprijs voor beste bijrol krijgt.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:27 schreef Mike het volgende:
Ik zou het overigens wel terecht vinden als de Oscar voor mannelijke hoofdrol naar Foxx gaat.
Voorspel hier de Oscar winnaars 2005quote:Op zondag 20 februari 2005 12:01 schreef Verbal het volgende:
(is er trouwens al een voorspel de oscars-topic? Te lui om te checken)
V.
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:04 schreef Mike het volgende:
[..]
[url=http://forum.fok.nl/topic/663313
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Actrice Bijrol: Natalie Portman (Closer)
Ik vond het wel aangenaam eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat strippen niks voor Nat, vond ik.
Tsja... Denzel Washington als Steve Biko in Cry Freedom... ook bijrol.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het wel aangenaam eigenlijk
Waarom de rol van Foxx in Collateral voor 'bijrol' is genomineerd mag joost weten trouwens. Volgens mij zit hij in bijna iedere scene.
Geen idee, ik vergeet ze na 2 weken allemaal. Ik onthoud alleen de oscars die slechte films winnen.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wanneer heeft het -overigens niet te overschatten- Ed Wood grote Oscars gewonnen
V.
Beste Bijrol (Martin Landau).quote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Verbal het volgende:
Wanneer heeft het -overigens niet te overschatten- Ed Wood grote Oscars gewonnen
V.
Grote Oscars (beste film, beste regie, beste hoofdrol etc), zeg maar, de grote vijf,quote:
Inderdaad, kijk maar naar een aantal Oscars van de laatste jaren:quote:Op zondag 20 februari 2005 12:44 schreef SunChaser het volgende:
Oscars winnen is meestal niet goed voor de carriere van een acteur trouwens.
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk maar naar een aantal Oscars van de laatste jaren:
Kevin Spacey
Russell Crowe
Denzel Washington
Nicole Kidman
Sean Penn
Renee Zellweger
Jack Nicholson
Robin Williams
Steven Spielberg
Ron Howard
Catherina Zeta-Jones
Waar zijn ze allemaal gebleven?
Hehe.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Denzel washington speelde nog niet zo land geleden in Man on Fire, Nicole Kidman komt eraan met The Interpreter en Bewitched, Renee Zellweger was er weer met Bridget Jones, Steven Spielberg komt eraan met War of the Worlds en Catherina Zeta-Jones zat pas nog in Ocean's Twelve en gaat als het goed is ook in het vervolg van Zorro spelen.
Dus dat valt allemaal best nog wel mee dacht ik zo![]()
Ik denk dat dat het bekendste voorbeeld is van een acteur die behoorlijk is afgegleden na z'n Oscar.quote:
De Tomraider films zijn idd niet echt goed te noemen, maar in The Bone Collector vond ik haar juist weer wel goed. Misschien kiest ze gewoon de verkeerde projectenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:52 schreef SunChaser het volgende:
Je zou ook niet meer zeggen dat Angelina Jolie een Oscar op haar schoorsteenmantel heeft staan, een bepėrkte actrice in flutfilms. In Girl, Interupted vond ik haar ook niet goed trouwens.
betekentquote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef SunChaser het volgende:
Russel Crowe is anders aardig zijn carriere aan het verkloten. En dat ze films maken betekend niet dat z egoede films maken.
En kijk eens wie er met haar genomineerd waren:quote:Op zondag 20 februari 2005 13:52 schreef SunChaser het volgende:
Je zou ook niet meer zeggen dat Angelina Jolie een Oscar op haar schoorsteenmantel heeft staan, een bepėrkte actrice in flutfilms. In Girl, Interupted vond ik haar ook niet goed trouwens.
Je vergeet Cuba Gooding Jr. die heeft na Jerry Maquire ook niet veel meer gepresteerd.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef SunChaser het volgende:
Russel Crowe is anders aardig zijn carriere aan het verkloten. En dat ze films maken betekend niet dat z egoede films maken. Oscarwinnaars wiens carriere daarna niet echt meer super was:
Halle Berry
Timothy Hutton
Loius Gosset jr
Michael Caine
kevin Kline
Chris Cooper
Shirley McCLaine
Cher
Jessica Lange
Helen Hunt
F. Murray abraham
Sissy Spacek
Mary Steenburgen
Peggy Ashcroft
Diane Wiest
Brenda Fricker
Mercedes Rhules
Marissa Tomei
Mira Sorvino
Juliete Binoche
Kim Basinger
Angelina Jolie
Jeniffer Conoley
Opvallend is, is dat de ´suporting actress Oscar´ het slechts is voor je carriere
Er staan er een hoop bij die vóór hun Oscar ook geen sterren waren. Die deden toevallig eens mee in een productie die wat meer aandacht kreeg, maar na hun prijs gingen die gewoon terug hun eigen ding doen. En er zitten er natuurlijk ook tussen (zoals Jolie) die gewoon geen Oscar verdienden.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:41 schreef SunChaser het volgende:
...Oscarwinnaars wiens carriere daarna niet echt meer super was:
Lijstje
Opvallend is, is dat de ´suporting actress Oscar´ het slechts is voor je carriere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |