ze konden eerst ook formule 1 betalen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die gaan dat echt niet uitzenden. zal wel veels te duur zijn.
Ja, maar da's meestal overdag of 's avonds en is 17 keer per jaar ofzo. De Oscars is eenmalig en midden in de nacht...commercieel dus niet echt interessant.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze konden eerst ook formule 1 betalen...
14.30u. Naar het schijnt uitgezonden op BBC World, maar ik weet niet of en hoe het online te volgen is (vooral te lui om te zoeken eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
hoelaat zijn die bekendmakingen vanmiddag?
ik hoor t wel op StuBru en lees t vanavond wel op imdbquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
14.30u. Naar het schijnt uitgezonden op BBC World, maar ik weet niet of en hoe het online te volgen is (vooral te lui om te zoeken eigenlijk)
Ik wil het laaif horen. Waarom weet ik niet, maar toch... ik wil het laaif horen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoor t wel op StuBru en lees t vanavond wel op imdb
en niet op cnn laif..?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
14.30u. Naar het schijnt uitgezonden op BBC World, maar ik weet niet of en hoe het online te volgen is (vooral te lui om te zoeken eigenlijk)
volgens mij niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:56 schreef niksan het volgende:
Weten de genomineerden van te voren al of ze genomineerd zijn?
o god nu gaat iedereen weer ruim een maand over Jonny Depp kwijlen en vinden dat hij per se moet winnen en dat iedereen verder zuigtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:53 schreef niksan het volgende:
yoehoe!CNN
Johnny
Kate Winslet, niet verwacht
Ik denk dat Depp volstrekt kansloos is. Ik acht de winstkansen van Foxx 90%, DiCaprio 9,99% en Cheadle 0.01%.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o god nu gaat iedereen weer ruim een maand over Jonny Depp kwijlen en vinden dat hij per se moet winnen en dat iedereen verder zuigt(daar werd ik vorig jaar zo moe van nl...)
en bij mij blijft het alleen bij hartjesquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o god nu gaat iedereen weer ruim een maand over Jonny Depp kwijlen en vinden dat hij per se moet winnen en dat iedereen verder zuigt(daar werd ik vorig jaar zo moe van nl...)
Dat verwachtte ik alquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Depp volstrekt kansloos is. Ik acht de winstkansen van Foxx 90%, DiCaprio 9,99% en Cheadle 0.01%.
Ja? Ik zou DiCaprio's kansen toch wel iets hoger inschatten. Maar door die afwezigheid van Giamatti weet ik even niets meerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Depp volstrekt kansloos is. Ik acht de winstkansen van Foxx 90%, DiCaprio 9,99% en Cheadle 0.01%.
Dan hebben ze zich zeker vergist met die 7 nominaties?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef niksan het volgende:
Finding Neverland is trouwens helemaal geen "Oscarfilm"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |