Ken je die van Mohammed en de berg?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor de aanwezige Vlamingen: het wordt live uitgezonden op Kanaal 2.
Mijn vrienden snappen nooit dat ik daar hard om moet lachenquote:
Is dat heel toevallig een rare naam voor Canvas?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor de aanwezige Vlamingen: het wordt live uitgezonden op Kanaal 2.
Nee, dit is exclusief voor Vlamingen. We delen Desperate Housewives al met Nederland, het moet niet te gek worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:53 schreef Sai het volgende:
[..]
Is dat heel toevallig een rare naam voor Canvas?.
Hotel SoK.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:35 schreef California het volgende:
Dat krijgen we een maand later toch wel, dit niet. Weet je nog een leuk hotelletje met kabel-tv?
Daar had ik al subtiel op gehint, maar dat werkte niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hotel SoK.
Niets.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen maandag zei Jonathan Ross bij Film 2005 wel dat de Bafta`s live op de BBC worden uitgezonden. dus wie weet wat er nog komt.
waarschijnlijk valse hoop, maar toch
die gaan dat echt niet uitzenden. zal wel veels te duur zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:50 schreef brando het volgende:
[..]
Moeten we al actie ondernemen richting Mioch & Goderie? Zijn die op een andere manier dan via RTL5 te benaderen?
das waar. iemand een mail adres??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie niet waagt, wie niet wint.
Niet geschoten is altijd mis.
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
maar ja daarvoor wil ik t nog wel zien, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:55 schreef lindastuurman het volgende:
Ach, zoveel valt er dit jaar vast niet aan de Oscars te beleven vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |