abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25256489
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:36 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Denzel washington speelde nog niet zo land geleden in Man on Fire, Nicole Kidman komt eraan met The Interpreter en Bewitched, Renee Zellweger was er weer met Bridget Jones, Steven Spielberg komt eraan met War of the Worlds en Catherina Zeta-Jones zat pas nog in Ocean's Twelve en gaat als het goed is ook in het vervolg van Zorro spelen.
Dus dat valt allemaal best nog wel mee dacht ik zo
Ja zeg: Jack Nicholson. Mag die man ajb even een pauze inlassen van een jaar of wat? De man heeft z'n pensioengerechtigde leeftijd bereikt en heeft het druk met het spelen met z'n jonge kinderen. Hm.
Ok, Nicholson is één van mijn helden, en heeft juist wel bewezen dat het winnen van een oscar (in zijn geval 3) niet het einde van je carriere betekent. Sterker nog: ik denk niet dat het zijn carriere ook maar enigszins beinvloed heeft, behalve dan dat hij er een "ster" door is geworden.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_25256590
quote:
Op zondag 20 februari 2005 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk wel dat SIdeways "iets" gaat winnen, al weet ik niet meteen wat, hopelijk adapted screenplay of zo. Verder hoop ik op original screenplay voor Kaufman, die verdient ook wel eens een prijs. En Finding Neverland krijgt overal massa's nominaties en bijna altijd 0 prijzen, dus dat zal hier niet anders zijn..
Voor About Schmidt waren twee jaar geleden alleen Jack Nicholson en Katy Baytes genomineerd, terwijl ik daar toch ook wel Alexander Paine had verwacht; als regisseur of als film of als scriptschrijver. Sideways heb ik nog niet gezien, overigens.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_25260939
t zuigt gewoon bijzonder dat t niet live vertoond wordt. Er werd in boulevard gemeld dat de uitzending voor n bepaald publiek is, maar het kan in ieder geval niet aan de programmering liggen van de show, Ik bedoel, rond dat tijdstip is er op alle nederlandse zenders alleen een herhaling van het nieuws op of 06-lijn reclames of home-shopping prut. Dan kunnen ze beter 1 keer in het jaar eens wat uitzenden wat toch zeker wel een aantal mensen wil zien. Laten we hopen dat John De Mol een briljante ingeving krijgt of iemand het voor zijn neus wil wegkapen. en it sucks dat t niet meer op de BBC komt dit jaar. Met Jonathan Ross erbij is dat toch altijd zeer de moeite waard. Die vent heeft humor!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:15:29 #254
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25264783
In de tv gids staat wel dat er zondagnacht om 01.00uur iets komt op CNN. staat niet bij tot hoelaat t duurt, dus ik betwijfel of t de gehele show is. Zal wel niet, maar ja: is toch iets he
pi_25264954
die zenden nooit die show helemaal uit. Daar zie je waarschijnlijk eerder een constante herhaling van een vrij onbelangrijk, maar door CNN opgeklopt nieuwsitempje...

niet dat die Oscars de wereld dramatisch veranderen maar toch. Zou wel leuk zijn als we het gewoon eens een keer kunnen zien...
pi_25264996
CNN doet een preshow verder niks
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:33:12 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25265010
Kom zondagnacht hier op FOK. Dan kunnen de mensen die wel Pro7 of Cinenova hebben de uitzending live verslaan .... Is natuurlijk niet hetzelfde, maar kan wel gezellig zijn
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:43:48 #258
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25265150
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Kom zondagnacht hier op FOK. Dan kunnen de mensen die wel Pro7 of Cinenova hebben de uitzending live verslaan .... Is natuurlijk niet hetzelfde, maar kan wel gezellig zijn
kwil t gewoon zien, niet live lezen
  Redactie Frontpage zaterdag 26 februari 2005 @ 20:23:56 #259
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_25270277
De tv-uitzending van de Oscaruitreiking zondag zou wel eens de slechtst bekeken show in de historie van de Academy Awards kunnen worden. De afgelopen jaren keken al minder mensen naar de uitzending van de avond vol Hollywood-sterren. Experts verwachten dat de genomineerde films dit jaar geen extra impuls aan de kijkcijfers zullen geven.

Geen van de grote kanshebbers voor de Oscars, vooral 'The aviator' en 'Million dollar baby' worden daarbij genoemd, hebben de grens van 100 miljoen dollar aan opbrengsten weten te halen. Dat is in 15 jaar Oscar-historie niet gebeurd.

Volgens Tom O' Neill, auteur van het boek 'Movie Awards', trekken ook andere prijzenfestijnen, zoals de Golden Globes, steeds minder kijkers. "Spannende, donkere wolken hangen boven de Oscars dit jaar en het gaat niet om wie er wint", zegt O' Neill.

De organisatie heeft een aantal veranderingen doorgevoerd om de uitreiking 'anders' te maken. Zo is Chris Rock aangetrokken als gastheer. Verder worden de Oscars uitgereikt, terwijl de acteurs nog in het publiek zitten. Zo moet tijd worden bespaard, waardoor de ceremonie dynamischer wordt. "Of deze nieuwe aanpak van het niet naar voren halen van de genomineerden voor de kijker als irritant wordt opgevat zal de tijd ons leren", zegt Bruce Davis, directielid van de organiserende Academy.

Producent Gil Cates liet weten tegen een 'uitzendvertraging' te zijn, wat zender ABC heeft voorgesteld. ABC is bang voor het schunnige taalgebruik van Chris Rock. De Oscaruitreiking is in Nederland in de nacht van zondag op maandag op het betaalfilmkanaal Cinenova te zien.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:52:05 #260
70004 niksan
net een beetje meer
pi_25270697
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:23 schreef SunChaser het volgende:

Verder worden de Oscars uitgereikt, terwijl de acteurs nog in het publiek zitten. Zo moet tijd worden bespaard, waardoor de ceremonie dynamischer wordt. "Of deze nieuwe aanpak van het niet naar voren halen van de genomineerden voor de kijker als irritant wordt opgevat zal de tijd ons leren", zegt Bruce Davis, directielid van de organiserende Academy.

Ik heb het nog nooit live gezien, maar als ik me de samenvattingen kan herinneren zaten de genomineerden altijd vooraan, wat toch meer tijd bespaart dan in het publiek gaan zitten.

Het zal wel aan mij liggen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_25271732
Ik vind Chris Rock juist een reden om niet te kijken.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 23:02:37 #262
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_25272859
Gelukkig heb ik een schoteltje en Pro7 en Sky
pi_25274043
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:37 schreef nO_On het volgende:
Werd het ook niet een keer op NET5 uitgezonden? Maar dit jaar dus alleen Sky en Pro7?
Dat was een samenvatting op Net5, twee dagen na de uitreiking. Volgens mij is dat dit jaar niet.
Maar die wilde je sowieso niet zien. -1 vanwege commentaar Rene Mioch, -2 omdat ze er HEEL VEEL UITKNIPTEN (3 van de 4 uur!), niet alleen de Opening, In Memoriam, Lifetime Achievement Award, en alle "technical" en minder "belangrijke" awards maar ze knipten zelfs in acceptance speeches!
pi_25277906
jammerrr... kom er nu pas achter dat het niet uitgezonden word op de beeb

ik zag het vorig jaar voor het eerst en ik vond de hele show erom heen wel vermakelijk, hoe amerikaans het ook is.

ik had zelf er al rekening ermee gehouden door optijd de genomineerde films te kijken, wou morgen (vandaag) nog Ray gaan kijken.

en ik vond de presentators bij de bbc vorig jaar ook grappig, dat ene mens wat toen een rode jurk aanhad geloof ik was best leuk en apart en verder gewoon leuke britse humor.

helaas moet alles weer opgekocht worden door betaalzenders..
pi_25277927
Ik weet niet of het al ergens vermeld is, maar:

Radio 1 zendt het ook live uit
  zondag 27 februari 2005 @ 14:30:36 #266
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_25281631
KUt he...! dus geen oscars voor mij dit jaar... Ik was al helemaal klaar voor een nachtje opblijven...!!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  zondag 27 februari 2005 @ 14:31:53 #267
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25281652
Cinenova heb ik !!

* ondeugend gaat het drama dat vast en zeker even kijken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 27 februari 2005 @ 15:32:18 #268
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25282417
Er zijn dus meer mensen die vannacht gaan opblijven?
Ik ga in ieder geval een poging wagen om het te volgen. Hopelijk wordt het niet al te saai en winnen de verkeerde genomineerden steeds
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_25282776
Ik heb vrijgenomen (zoals ik de afgelopen 15 jaar al doe) om de verdomde oscars met popcorn live te bekijken, om er dan dus achter te komen dat er tussen de 35 a 40 zenders die ik kan ontvangen geen een is die dit jaar de oscars live uitzendt. Ik heb geen cinenova (kan ik hier in mijn plaats niet ontvangen ondanks decoder) en ik heb geen pro 7. Is er iemand hier in de buurt van Ouddorp of Goedereede die vanacht wel live kan kijken via een van de kanalen die die verdomde oscars uitzendt? Ik denk dat het wel duidelijk is hoeveel ik hiervan baal....
Betaalzenders...grrrrr
  zondag 27 februari 2005 @ 16:06:06 #270
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_25282880
Ik had ook al vrijgenomen zodat ik kon kijken en ik baalde ook behoorlijk dat het niet op BBC is. Echt mijn vriendin haar ouders hebben schotel met pro7 dus daar gaan we zo heen
Hoe laat begint alles daar trouwens?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zondag 27 februari 2005 @ 16:25:03 #271
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25283162
quote:
Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef ondeugend het volgende:
Cinenova heb ik !!

* ondeugend gaat het drama dat vast en zeker even kijken.
wij ook speciaal voor de oscars gehaald sinds dat mijn trip naar NY niet meer door kon gaan
don't give me that fucking bullshit
pi_25283242
Is het ergens online te zien?
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2005 @ 17:10:59 #273
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_25283733
Ik wil de monoloog graag zien in t begin, zonder censuur, want ABC vertraagd niet, hoewel ze dat wel wilden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2005 @ 17:12:33 #274
862 Arcee
Look closer
pi_25283750
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil de monoloog graag zien in t begin, zonder censuur, want ABC vertraagd niet, hoewel ze dat wel wilden.
vertraagt
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2005 @ 17:18:58 #275
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_25283849
Tis zondag en ik werk niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')