Ik heb inmiddels van mijn "probleem" een nieuw topic gemaakt in de hoop nog meer suggesties te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef mart1976 het volgende:
[..]
Alvast dank voor de tips, Mschol en Xebber. Ik heb echter een hoog ID en al diverse servers geprobeerd, waaronder DonkeyServer No.2. Ik heb versie 0.45b ook al geprobeerd. Tevergeefs. Het blijft heel typisch dat het altijd na ongeveer 3,5 minuten gebeurt, vandaag overigens een paar keer 3 minuten en 15 seconden. Ik hoop dat iemand nog tips heeft.
Je kunt elke afzonderlijke download een high of low priority geven (met de rechtermuisknop), dus als je je priority's goed instelt, werkt het min of meer zoals jij omschrijft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:19 schreef KumA het volgende:
is het mogelijk om een aantal downloads aan te zetten die je graag snel wil hebben maar zodra ze gezamelijk onder een bepaalde snelheid komt er minder belangrijkere bestanden automatisch gaan downloaden, zodat dus me bandbreedte optimaal gebruikt word?
Ik werk al jarenlang met Emule. Weet alle ins en outs, maar wat jij hier neerkrabbelt... Daar kan ik echt totaal geen hout aan vastknopen. Als ik weet wat je bedoelt, kan ik je wellicht helpen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:19 schreef KumA het volgende:
is het mogelijk om een aantal downloads aan te zetten die je graag snel wil hebben maar zodra ze gezamelijk onder een bepaalde snelheid komt er minder belangrijkere bestanden automatisch gaan downloaden, zodat dus me bandbreedte optimaal gebruikt word?
wat hij bedoelt is denk ik het volgende:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik werk al jarenlang met Emule. Weet alle ins en outs, maar wat jij hier neerkrabbelt... Daar kan ik echt totaal geen hout aan vastknopen. Als ik weet wat je bedoelt, kan ik je wellicht helpen.
Gewoon op verbinden drukkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef KumA het volgende:
hoe zet je t aan dan??
Nee hoor, ze zijn d'r nog alle 6quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef 2Drix het volgende:
Zijn de donkeyservers bij jullie ook verdwenen![]()
![]()
Wat is groen? Dat wereldbolletje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef 2Drix het volgende:
Hoe kan ik ze dan weer terug krijgen in me lijst? rechtsonder is gewoon groen
ja dat high nogwat gevalquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat is groen? Dat wereldbolletje?
Als beide pijltjes op de wereldbol groen zijn, heb je een High ID en ben je verbonden met zowel Kademlia en een van de servers uit de serverlijst. Prima dusquote:
Eh, ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:05 schreef Xebber het volgende:
Er zijn genoeg portalsite's die content aanbieden, zodat je wéét wat je downloadt. Wie gebruikt die zoekfunctie nou?
ik...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:05 schreef Xebber het volgende:
Er zijn genoeg portalsite's die content aanbieden, zodat je wéét wat je downloadt. Wie gebruikt die zoekfunctie nou?
Ik ook hoor. Maar ik heb ook genoeg via portal sites gevonden wat ik niet via de search kon vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik...
ik heb genoeg gevonden via de search die ik via portal sites niet kon vinden...
via PM kan je vragen stellen (ik heb nu helemaal niks meer aan portal sites, doe alles met search, en werkt imho primaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik heb ook genoeg via portal sites gevonden wat ik niet via de search kon vinden![]()
Ik heb momenteel alleen een site voor TV-series, ik zou wel wat meer willen hebben. Maar ja, dat mag hier niet genoemd worden geloof ik.
Vage sites, ik volg er nog niet veel van eigenlijk. Maar ik kom er wel uit. Ik gebruik zelf http://tvunderground.org.ru/index.php . Die vind ik tot nu het beste, en je hoeft je niet te registreren. Wel alleen tv-series, maar dat is dan ook het meest mijn ding.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |