Probeer eens de grootte in te stellen op <200mb ofzo bij het zoeken, zo filter je de films (600-700mb) er in ieder geval uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:18 schreef BdR het volgende:
*schop*
Kan je in eMule ook op een precieze omschrijving zoeken? Als ik zoek op "the man show" dan krijg ik
bijvoorbeeld "Marilyn Manson" en "The Truman Show" etc.Bij de eMule-help staat niets..
Soms connect ie niet op KAD, dan is mijn 'bolletje' half groen en half rood. Mijn zoekuitkomstaantallen zijn dan ook minder. Is er een reden waarom ie niet (altijd) automatisch aanlogt op KAD?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is kad eigelijk??
Een ander soort server waarmee je kunt verbinden
Kan je inloggen op meerdere servers?
Kad en een gewone server
Als je in private hubs zit met iedereen 100GB+ zou ik bij DC++ blijvenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef marckvandijk het volgende:
Direct Connect Vs Emule . Is het de moeite waard om over te stappen of beide te gebruiken. Of gewoon bij DC++ houden.
Niemand ervaring hiermee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:18 schreef LennyKravitz het volgende:
OK, ben niet al te handig met eMule (qua versies en zo)... Heb eMule Plus v1.1, en nu zegt het proggie "eDonkey client too old... please update it" ... hoe doe ik dat? Of moet ik een compleet nieuwe versie installeren??
Is het überhaupt essentieel/aan te raden?... of kun je die melding negeren...?
als ik van emule een melding krijg dat er een neiwue is download ik de nieuwe versie en installeer die over de oude heen...quote:
dan zijn je poorten die emule gebruikt niet geforward in je routerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef LennyKravitz het volgende:
OK en wat doe je an de melding dat je een LowID hebt... heb het altijd genegeerd...
Krijg je vast als je veel shared of zo???
je kunt wel bepaalde woorden zoals L33cher en ZamBoR blokkeren bij Opties > Security.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef Hare het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om messages uit te schakelen?
Ah, perfect! Dank u!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
je kunt wel bepaalde woorden zoals L33cher en ZamBoR blokkeren bij Opties > Security.
daar kun je ook instellen of je bijv. alleen van vrienden berichten wilt ontvangen.
Oooooquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Xebber het volgende:
Voor de mensen die altijd de search functie gebruiken:
Oeshare
Realshare
Divxstart
Releases4u
Share4You
Allemaal site's waar de content aangeboden word, en vooraf gecontroleerd is. Je weet altijd dat wat je binnen haalt, altijd van goede kwaliteit is.
ik zou ze maar weg halen, het linken naar copyrighted materiaal is en grijsgebied en daar doet fok niet aan mee...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef Xebber het volgende:
Voor de mensen die altijd de search functie gebruiken:
linkjes
Allemaal site's waar de content aangeboden word, en vooraf gecontroleerd is. Je weet altijd dat wat je binnen haalt, altijd van goede kwaliteit is.
Blijkbaar niet genoeg sources aanwezig? Of er is gewoon een dikke wachtrijquote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef portier het volgende:
Ik wil wat downloaden, maar de status blijft de hele tijd op 'waiting' staan. Ik zie ook geen wachtlijst iets staan (q/r ofzo?). How come?
Check het wetboek d'r maar op na. Alle bovengenoemde sites zijn zo legaal als de pest. Er staat geen enkel mp3 nummer op de servers waar dit op gedraaid word. Daarnaast word d'r alleen gelinkt naar files op het Emule-netwerk. Wat deze site's dus doen is net zo illegaal als wat google doet!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou ze maar weg halen, het linken naar copyrighted materiaal is en grijsgebied en daar doet fok niet aan mee...
Is de balk van de download blauw? Zo ja... Dan sta je in de wachtlijst van andere mensen. Dubbelklik bij transfers/overdracht eens op een file die je download... Daar zie je bij wie jij allemaal in de wachtlijst staat.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef portier het volgende:
Ik wil wat downloaden, maar de status blijft de hele tijd op 'waiting' staan. Ik zie ook geen wachtlijst iets staan (q/r ofzo?). How come?
Ik voel me ontzettend n00bishquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef Blood_Money het volgende:
Ik zal het maar even melden voor degenen die het misschien niet doorhebben: Even oppassen met edonkey/emule. Er zit een hele stapel fake servers tussen die registreren wat je shared en waar je naar zoekt. (zoals bvb razorback 2.2, 2.3). Als je toch nog gebruik wil maken van dit p2p netwerk, zoek dan even op welke servers wel betrouwbaar zijn, en gebruik een ip-filter.
probeer eens andere servers?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef mart1976 het volgende:
Ik heb een probleem met emule. Ik ben verbonden met een server en iedere keer krijg ik na 3 minuten en 30 seconden de melding `Fatale fout bij het maken van een verbinding. De Internet verbinding kan verbroken zijn´. Af en toe is het 3 minuten en 28 seconden o.i.d, maar het is altijd nagenoeg 3 minuten en 30 seconden. Heel typisch! Ik heb bronnen per bestand teruggebracht naar 10 en # verbiningen op 10 ingesteld naar aanleiding van een zoektocht op internet, maar dit helpt ook niet.
Ik hoop dat iemand dit mystery op kan lossen. Ik heb overigens @home met com21-modem, belkin draadloos router en emule versie 0.47
Alvast dank voor de tips, Mschol en Xebber. Ik heb echter een hoog ID en al diverse servers geprobeert, waaronder DonkeyServer No.2. Ik heb versie 0.45b ook al geprobeerd. Tevergeefs. Het blijft heel typisch dat het altijd na ongeveer 3,5 minuten gebeurt, vandaag overigens een paar keer 3 minuten en 15 seconden. Ik hoop dat iemand nog tips heeft.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:33 schreef Xebber het volgende:
Heb je een High ID? Veel servers kicken mensen met een Low ID d'r namelijk uit. Als je wel een High ID hebt, zou je kunnen proberen te connecten met DonkeyServer No. 2. Die is nu Razorback offline is een van de betere servers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |