abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29317335
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 09:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Hoe werkt de commander mode in Battlefield 2? Ik zie alles gewoon uit first person, niks "RTS" look.
Druk is op Caps Lock
pi_29366642
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:42 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik zit vast bij splinter cell:chaos theorie. In het tweede level(op die boot) moet je 3 kratten van een 'tag' voorzien.Ik heb er nu twee gevonden:helemaal aan het begin in die ruimte vol met kratten en eentje upperdeck. Nu kan ik die derde maar niet vinden. Iemand die het weet??
Laat maar....Op het upperdeck dacht ik eerst niet verder te kunnen bovenaan die trap. Bleek dat ik totaal niet gezien had dat er rechtsbovenin beeld stond: enter main deck..
pi_29466961
Ok ik zit dus vast in de adventure Martin Mystère Operation Dorian Gray. Hopelijk zijn er hier wat avonturiers die me verder kunnen helpen.

Ik sta voor de tempel met de vrouw/vriendin van Martin. Ik heb alles bekeken en betast. Aan de linkerkant van de tempel heb ik de begroeiïng weggekapt maar aan de rechterkant zegt ze steeds dat het niet kan (terwijl het wel weggekapt moet worden) ! Wat doe ik fout?

zondag 7 augustus 2005 @ 15:22:59 #154
64781 bonke
pipo koeie
pi_29486740
ik zit bij het begin van CHASER al een tijdje vast
ik moet ontsnappen van een schip en ik zit nu in een soort van opslagruimte van 3 verdiepingen
alleen op de derde verdieping kan ik verder maar ik weet niet hoe ik op de derde moet komen
via een scherm zie ik dat er wat kisten op elkaar vallen waarbij je dan denkt dat je via die kisten naar de derde verdieping kan jumpen
maar ik jump me helemaal gek en ik kom er gewoon niet
ook de lift waarmee je op de tweede verdieping gekomen bent gaat volgens mij niet verder dan de tweede ( terwijl die volgens de ruimte wel op de derde kan komen
hoe moet ik hier verder ??
pies on joe toe
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:30:57 #155
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_29506331
Ik zit vast bij Zelda : The windwaker.
wel 200 keer geprobeerd, maar no luck.!
volgens de walktrough op nintendo moet het zonder moeite lukken (en volgens andere walktroughs ook)
quote:
Enter the Dragon Roost Cavern

Basic Directions:
Throw Medli up to the ledge with the small shrine to receive the Empty Bottle. Use the bottle to rehydrate the bomb flowers, then destroy the rock blocking the fountain with the bomb flowers. Climb up to the small shrine entrance, then knock over the jar statues with bomb flowers to enter.

Detailed Directions:
1. After talking with Prince Komali, return to the main chamber, then enter the door with feathers on the left.

2. Turn left, walk towards the broken bridge, then jump down to the lower level and talk to Medli.

3. After agreeing to help Medli, pick her up, then carry her up the ramp onto the rock below the bridge you jumped down from.

4. Wait for the wind to blow towards the other side of the bridge, then throw Medli towards the bridge.

5. Once Medli reaches the other side, you'll be awarded with an Empty Bottle.

6. Fill the bottle with water from the fountain, then climb up the broken bridge, and return to the cave entrance.

7. Pour water on a bomb flower to rehydrate it, then pick up a bomb flower, and use it to destroy the rock blocking the fountain.

Note: You'll need to time your throw so the bomb hits the rock before it falls into the water.

8. Jump into the water, then swim across to the other side of the broken bridge, and climb up on it.

9. Grab a bomb flower, then throw one into each jar the statues are holding to make them fall into the lava.

10. Jump across the fallen statues and enter the Dragon Roost Cavern.
een kamaraad heeft het ook al geprobeerd, maar no luck.
de 1e bloem heb ik wel in de 1e pot gegooid, dat wou prima, die steen viel neer, maar de 2e, die kna ik met geen mogelijkheid in die pot krijgen. ik heb bijna alles geprobeerd. is er een truc voor ofzo. help me alsjeblieft!!
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:22:34 #156
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_29517865
Lekker hulpvol topic trouwens.
Iedereen post waar ie vast zit maar de oplossingen blijven uit..

Ach ja.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_29520438
nu ben ik weer bezig met NFSU2 en nu zit ik vast
ben vergeten wat je moet doen als je alle races gedaan hebt, dan moest je je karretje inruilen toch? heb ik gedaan....en dan is het nog niet goed

je krijgt op een gegeven moment een boos smsje dat dat vrouwmens der auto trug wil...
dan kun je door blijven racen tot je alle races gehad hebt en je ze allemaal van je kaartje gespeelt hebt.

in dat smsje staat ook dat je niet meer mag racen tot zij het zegt.
maar wat moest je nu ook alweer doen? want ik heb mijn eerste auto in geruilt en dan werkt niet...
Gewoon, omdat het kan.
pi_29522253
Hee mensen, ik heb een vraagje over "de sims Er op uit!" hoe komt het dat ik maar een beperkt aantal muren kan bouwen? Is daar iets tegen te doen??

BVD!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 03:47:48 #159
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_29533683
grrr.! is er dan niemand die zelda speelt hier?
pi_29533799
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 03:47 schreef cygnusx het volgende:
grrr.! is er dan niemand die zelda speelt hier?
Als die 1e steen is gevallen, moet je op die steen gaan staan en dan een bom gooien in die 2e pot.

Anders kom je er nooit bij natuurlijk.
pi_29533803
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:29 schreef Tommynation het volgende:
Hee mensen, ik heb een vraagje over "de sims Er op uit!" hoe komt het dat ik maar een beperkt aantal muren kan bouwen? Is daar iets tegen te doen??

BVD!
Ik denk dat daar nix tegen te doen is.
Je hebt maar een beperkte ruimte.
Wel jammer eigenlijk.
pi_29546010
Nee , gait.... er is niemand die met dat stukje moeilijkheden had

gewoon goed mikken!
pi_29554540
Weet iemand toevallig waar ik een boekje(handleiding) kan downloaden voor Star War KotOR.? Heb er geen boekje bij gekregen en ik heb het idee dat ik hele stukken mis bij het opbouwen van mijn character. Heb trouwens de XBOX versie.
Bijna 360 bezitter...
pi_29558020
* -AnneX- is eens liev voor damian25

http://www.neoseeker.com/(...)wars_kotor/faqs.html

Gewoon, omdat het kan.
pi_29558074
is er nu ook nog iemand die lief voor mij wil zijn?
Gewoon, omdat het kan.
pi_29558076
Dat is wel heel lief. Kan er alleen niet op komen. Zit op mijn werk en mijn werkgever heeft deze site geblokkeerd!
Bijna 360 bezitter...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:19:55 #167
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_29602563
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:48 schreef -AnneX- het volgende:
nu ben ik weer bezig met NFSU2 en nu zit ik vast
ben vergeten wat je moet doen als je alle races gedaan hebt, dan moest je je karretje inruilen toch? heb ik gedaan....en dan is het nog niet goed

je krijgt op een gegeven moment een boos smsje dat dat vrouwmens der auto trug wil...
dan kun je door blijven racen tot je alle races gehad hebt en je ze allemaal van je kaartje gespeelt hebt.

in dat smsje staat ook dat je niet meer mag racen tot zij het zegt.
maar wat moest je nu ook alweer doen? want ik heb mijn eerste auto in geruilt en dan werkt niet...
Je moet de nieuw verkregen auto ook weer helemaal opbouwen. oftewel opvoeren, bestickeren, spuiten etc tot je alle upgrades hebt gebruikt. Kijk ook op de wereldkaart in de garage of je alle race wel hebt gehad. Op de normale kaart die je kan bekijken als je in je auto zit staan niet alle locaties van de races.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:23:54 #168
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_29602621
ik zit vast op het laatste level in doom3. Ik heb het beest gedood maar kan nergens een soulcube vinden. Ik weet overigens niet of het spel hierna is afgelopen. Speelt er iemand doom3 of heeft iemand het gespeeld.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:27:53 #169
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_29602683
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
ik zit nog steeds vast in Doom 3 zoals ik al beschreef...schiet niet op als ik niet geholpen word...
Ga terug naar de gang waar een aantal luiken uit de vloer missen. Duik in het gat en zoek naar de opening waardoor je in een ander ruimte komt. vandaar kun je uiteindelijk de hoofdgenerator bereiken. Deze moet je weer aan de gang brengen. ga vervolgens terug naar de lift en zie... die doet het weer . succes.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:07:40 #170
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_29785329
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 04:02 schreef Cici het volgende:

[..]

Als die 1e steen is gevallen, moet je op die steen gaan staan en dan een bom gooien in die 2e pot.

Anders kom je er nooit bij natuurlijk.
hoe wil je die bombflower ooit meenemen onder het springen dan? dat lukt mij niet
pi_29785679
Mij wel, gewoon heel snel.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:44:11 #172
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_29786519
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Cici het volgende:
Mij wel, gewoon heel snel.
dus jij pakt een bomb flower , springt op het 1e omgevallen beeld. en dan gooi je de bomb flower op het 2e beeld?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:27:02 #173
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_29787661
gelukt, blijkbaar moest ik links ingedrukt houden , thanx
pi_29804187
Ja, het moet wel heel snel.

Mooi dat het je gelukt is
pi_29810056
ik zit weer es vast in chaser, en kan geen walktrougs vinden
ik zit in het level van dat onderzeer gedoe
ik heb al spare parts gevonden voor de vrachtwagen en daarna moet ik de deur van de loods openmaken
buiten de loods zelf heb je twee deuren waar een groen licht brand, bij de ene hebje waarschijnlijk een kaart nodig en bij die andere kan je er gewoon niet binnenkomen
ik ben het level wel 10 keer heen en weer gelopen op zoek naar een ingang of een kaart van de loods maar kan er niet achterkomen waar die is
ik heb zelfs het hele traject terug onder water enz een paar keer gedaan in de hoop dat ik daar weer naar binnen kon, maar ik kan vandaaruit het water niet meer uitkomen
wie weet hoe ik de deur van de loods open krijg
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')