Je kan op die verhoging komen daarboven. Aan de andere kant zit nl. iets waarmee je die deur open kan krijgen. Tis nog even puzzelen, maar je moet iig met je luie reet van die waterscooter afkomenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
is dt niet het gedeelte waarbij je een aantal rode vaten achter een hek op moet blazen zodat er een zwaar stuk balk aan een touw de deuren open ramt ??quote:Op zondag 3 juli 2005 13:41 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben er al achter, als je wat verder in konquest bent word je op een gegeven moment gevangen genomen door Kano en precies in dat dorp gebracht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hoi,
Ik heb het spel voor op de PS2, heb wat je verteld zelf niet gezien.
Je kunt altijd later nog terug naar Outworld, verzamel eerst maar alle kamidogu en aan het einde kun je terug om te proberen of je de poort kunt openen of een andere ingang kunt vinden.
Sleutels krijg je niet, je krijgt er dan 1 in Earthrealm maarja, dat heeft niets te maken met Outworld.
Probeer eerst Konquest maar uit te spelen en ga daarna kijken of je terug kunt en dus een oplossing kan vinden (dat zou ik doen anyways).
toegevoegdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Atreidez het volgende:
Heb ik wel denk ik.. maar waar zie je die procenten? Voeg me msn maar ff toe, dan kunnen we vanavond communiceren
ik heb de pc versie maar kom niet eens door het 2e level.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:58 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Help me!
Ik zit vast met splintercell chaos theory in de co-op level met de missile en het anti-virus.
Ik kan het laatste object niet vinden, ik moet een anti-virus van 1 of andere missile in een storage bay pakken. Ik heb alleen geen idee waar dat is?
Iemand enig idee?
rtcw was waarschijnlijk de vlammenwerper,quote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef bonke het volgende:
rtcw:+
electro will do the trick
voor zover ik het me kan herinneren
In die vierkante kamer heb je geloof ik niks te zoeken , als het goed is is er vlakbij ergens anders een soort van muur , met een '' doos '' er naast, je moet proberen om over die want te klimmen door zo'n hogere jump te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef versteegrob het volgende:
tekken 5
Mensen ik heb evne jullie hulp nodig.
Ik zit nu vast in Devil Jin within. In level 4.1 zit ik in een vierkante kamer vast en ik kan echt nergens heen. De deur waar ik inkwam kan ik ook niet meer uit. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |