- edit peristilius -quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:55 schreef mschol het volgende:
GUN METAL: WAR TRANSFORMED
ik word na tig keer proberen of altijd of neer geschoten of ik verlies 2 settlements wat resulteerd in mission failed..
heeft iemand hier een god mode cheat?
of uberhaupt trainers/cheats//
Je kunt met een touw "abseilen" vanaf het hogere gebouwquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:50 schreef Doc__Zenith het volgende:
Far Cry - Instincts:
het is in het level "Dead Marshes", een level 's nachts waarin je ook vecht tegen die zombies. je hebt na een tijdje een checkpoint in een barak, alleen ik kom er met geen mogelijkheid in :\
er zitten trouwens ook 2 gasten in, maar die schiet je van buitenaf neer.
er staat nog wel precies zo'n zelfde barak naast waar je wel in kan en waar ook een trap in zit naar het dak. maar vanaf daar is de sprong naar die andere barak te ver. is dit de goeie route (er zit een gat in het dak), of kan ik een bepaalde boost krijgen (Y activeert niet zoveel bijzonders)
iig bedankt
Op die site staan middelen die het omzeilen van beveiligingen mogelijk maken. Dit is niet toegestaan op FOK!quote:Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef bonke het volgende:
waarom is een link naar gamecopyworld niet toegestaan ?? tis geen illegaal gedoe wat ze daar doen
er worden geen key`s enzo gegeven alleen maar cheats, walktroughs en no cdcracks. Niks illegaals aan
Ehh..en een no-cd crack is tegenwoordig legaal?quote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef bonke het volgende:
nou, ik zie alleen maar patches van fabrikanten zelf, nocdcracks( alleen maar makkelijk) walktroughs's ( ook makkelijk) en cheats ( die al door de fabrikanten ingebouwd zijn )
ps: als gamecopyworld illegaal was dan had ie niet al jaren kunnen bestaan
Je sphere-grid zit vast? Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik doe al 2 jaar over sin (allerlaatste boss)bij FF-X voor de ps2![]()
ik kom tot zijn 2e versie....daarna molt tie me big time![]()
![]()
![]()
en mijn spfere-grid zit ook vast![]()
je omzeilt ermee een beveiliging.. diyt mag niet volgenens de nederlandse wetquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef bonke het volgende:
eigenlijk zou ik niet weten waarom een no cd crack illegaal zou moeten zijn
tis alleen maar makkelijk om geen cd te hoeven gebruiken voor je spelletje
Nou dat ik niet verder kan met upgraden van me HPquote:Op woensdag 7 december 2005 20:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je sphere-grid zit vast? Hoe bedoel je dat?
Binnen 40 uur moet je Sin toch wel kunnen verslaan, maar iedereen speelt op zijn eigen tempo natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nou dat ik niet verder kan met upgraden van me HP, dat OF ik moet een heeel stuk backtracken op de grid , OF ik heb level 4 of 5 key dingen nodig om verder te gaan ( ben ff naam kwijt..tijd geleden alweer
![]()
)
Wel heb ik tijden vast gezeten bij Evrae en Seymour op de ijsberg![]()
Godsamme..begin zelfs de plaats namen al kwijt te raken, wordt tijd dat ik binnenkort weer voor de 3 x helemaal opnieuw gaat beginnen![]()
Overigens zit ik pas op 40 uur.....het schijnt dat je nog heeel wat uurtjes meer nodig heb om op een acceptabel niveau te zitten kwa hp![]()
Zal morgen mijn hp stats eens posten![]()
benk weer, net even gekeken.....zit niet vast op de sphere-grid, maar zit gewoon in de uiterste hoekquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Binnen 40 uur moet je Sin toch wel kunnen verslaan, maar iedereen speelt op zijn eigen tempo natuurlijk.
Het lijkt erop dat je gewoon flink moet gaan levelen, of overnieuw beginnen.![]()
Ik zal mijn stats even nakijken, denk niet dat ze veel hoger zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
benk weer, net even gekeken.....zit niet vast op de sphere-grid, maar zit gewoon in de uiterste hoek![]()
Zal denk ik komen omdat ik niet vooruit kijk bij het upgraden![]()
Anyhoe....even foto gemaakt van de stats![]()
[afbeelding]
en ja ik weet het......stats zijn laagin de piggyback zitten ze rond de 5000
![]()
![]()
![]()
Ik kom hier dus ook niet verder. Snap er niets vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:34 schreef --Popj-- het volgende:
Aaargh, ik ben vandaag begonnen met halflife 2, maar ik kom niet verder.
Ik zit nu in een ruimte waar je eerst bestormd wordt door die vliegende robots. Je kunt naar twee ruimtes met water, waar verder geen doorgang is. Je kunt wel tonnen gebruiken. Daarnaast kun je via een trap naar boven, waar je op een buis kunt springen, dat naar een gat in de muur leidt. Maar hier kom je niet in door alleen te springen...
weet iemand hoe ik hier wel wegkom?? please help!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |