Een soort badscheet zeg maar.. is dit ook te bewijzen?quote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef Pool het volgende:
Gewoon hetzelfde effect als wanneer je in een waterpijp blaast. Sim-pel.
ontploffen!!!quote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef LangeJan het volgende:
En stel, de scheet komt in je stoma.. als je er dan heel veel laat.. is er dan een kans dat die ontploft? Of zit er een overdruk beveiliging op... mmmh..
Hej slet, waarom ben je nooit meer online op MSN?quote:Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef SwOoSh het volgende:
ik zou zeggen neem een stoma en probeer het
quote:Op zondag 26 december 2004 00:06 schreef LangeJan het volgende:
..
Of klinkt het alsof je op een bierflesje fluit..
ze heeft je geblokt!quote:Op zondag 26 december 2004 00:16 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hej slet, waarom ben je nooit meer online op MSN?
Dus je zou een anus ook puur kunnen zien als overdruk ventielquote:Op zondag 26 december 2004 00:22 schreef Foo_niks het volgende:
Scheet is toch een ophoping van gassen waarbij de sluitspier als overdrukventiel fungeert.
Als je anus niet meer aan je darmen/gasophopingsgebied (mooi scrabblewoord) is aangesloten zal er ook geen overdruk kunnen optreden.
Het is natuurlijk afhankelijk of je een enkel of een dubbelloopsstoma hebt maar in beide gevallen druipt het gewoon een zak in zonder drukverschillen voor of achter het vrachie
omdat je me geblokt heb jij slet!quote:Op zondag 26 december 2004 00:16 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hej slet, waarom ben je nooit meer online op MSN?
Een stoma kan dubbelloops zijn of eindstandig. Een dubbelloops stoma heeft twee openingen naast elkaar. Uit de ene opening komt de ontlasting, uit de ander alleen slijm (afkomstig van het slijmvlies van de darm). Een tijdelijk stoma is nogal eens dubbelloops. Een eindstandig stoma heeft één opening.quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dus je zou een anus ook puur kunnen zien als overdruk ventielWijs hehehe.
Een dubbelloops stoma.. nou, als je er dan een laat schieten ben je nog niet jarig!![]()
Mmmh... zou best kunnen, maar je staat er helemaal nie meer inquote:
quote:Op zondag 26 december 2004 00:55 schreef LangeJan het volgende:
Eten mensen met een stoma.... soms ook alleen maar stomatensoep?
wie post het plaatje van tubgirl?quote:Op zondag 26 december 2004 14:39 schreef Boschjesman het volgende:
Sommige stoma's hebben een soort uitlaatfilter voor van die uitlaatgassen. Andere kunnen volgens mij nog wel eens los raken/ontploffen als je bruine bonen hebt gegeten.
Nee ik ga liever fokkend het nieuw jaar in in plaats van een ban te krijgenquote:Op zondag 26 december 2004 14:40 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wie post het plaatje van tubgirl?
U vraagt, wij posten:quote:Op zondag 26 december 2004 14:40 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wie post het plaatje van tubgirl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |