quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:55 schreef menesis het volgende:Je somt eerst een zooi dingen op die al je tijd vragen en daarna vraag je hoe je meer tijd kan krijgen. DUH! Misschien door één van die dingen die tijd vragen niet meer te doen!??!?
BTW: kun je die websites niet thuis bouwen!? daar is internet toch voor!
Ik werk in team het is gewoon veel makkelijker werken op kantoor dan thuis.
Maar dingen afstoten... het is gewoon niet zo makkelijk als het lijkt...
- thuiswerken geen oplossing
- studie stopen is helemaal geen optie, wil gewoon hoger papiertje en vind het leuk (& particulier dus is al duur zat stop je niet zomaar even
![]()
)
- event organisatie.. loopt lekker, heb overal goede contacten, kans dat dat goed gaat lopen in 2005 is zeer aannemelijk, waardoor ik maybe me meer daar op kan gaan richten en iets minder op m'n werk...
- vrienden/familie aan de kant zetten natuurlijk geen optie
![]()
het is gewoon dat ik mezelf in een te lastige positie heb gebracht... met te veel contacten.. die ik niet kan verbreken ofzo....
Het stomme is eigenlijk dat ik er niets aan kan doen...
heb nu week vakantie van werk... en van opleiding ook, maarja m'n hele week zit al weer volgepland eigenlijk met meetings (events), vrienden, uitgaan, familie...
eigenlijk is dit topic van me zinloos, want er is geen oplossing.. maybe over paar maanden dat ik dingen anders kan gaan inrichten ofzo... maarja... begin een beetje op te branden