Goed punt, alleen zie je hier alles even gedetailleerd en groot gebouwd als in de originele spellen. Ik denk dat het op wat verbeteringen na, precies het zelfde als het origineel speelt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben huiverig, games die geweldig waren in 2D komen zelden goed uit de verf in 3D (zelden, dus soms wel)
In deel 1 was je vader vermoord en Engeland in handen van vier schurken graven, je moest je vader wreken door hen te verslaan en de koning weer op zijn troon te zetten.quote:Op zondag 26 december 2004 09:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
ziet er zeker flex uit, wat is een beetje de verhaallijn van dit spel?
Hij is toch wel redelijk. Graphics zijn best mooi maar verouderd, menu scherm laden duurt een uur, sieges zijn wat moeilijker voor de aanvaller, maar dat hoeft geen ramp te zijn, en verder moet ik het nog wat meer spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:44 schreef Georges het volgende:
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
Ik vond het eerste deel erg vermakelijk, al was het wat simpel en beperkt.
Lijkt een beetje op Defender of the Crownquote:Op zondag 26 december 2004 09:21 schreef Djaser het volgende:
[..]
In deel 1 was je vader vermoord en Engeland in handen van vier schurken graven, je moest je vader wreken door hen te verslaan en de koning weer op zijn troon te zetten.
Beetje standaard maar de vier schurken waren grappig dus ik hoop dat het verhaal ongeveer hetzelfde is.
Ben het volledig met je eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef Gellius het volgende:
En met die 3D is meteen de gameplay naar zijn grootje. Grmbl.
Ja dat level jaquote:Op zondag 31 juli 2005 10:33 schreef Sorella het volgende:
Is dat het level met die monikken die bij dat kapotte kasteel staan ? zoja dan komen ze zelf stenen halen, zo nee dan weet ik het niet meer
De stenen worden eerst naar je eigen stockpile gebracht (dat verkeerde dorp?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar het probleem is dat het steeds naar het verkeerde dorp wordt gebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |