abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2004 @ 01:23:35 #51
105263 Litso
Interlectueel.
pi_24211515
wow, ik kan me echt geen dag voorstellen zonder muziek
na een uurtje of 2 begint het al te jeuken en zoek ik snel mijn pc/discman weer op
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 26 december 2004 @ 01:26:06 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_24211555
quote:
op zondag 26 december 2004 01:23 schreef litso het volgende:
na een uurtje of 2 begint het al te jeuken en zoek ik snel mijn pc/discman weer op
mja ik heb vooral als ik nix aan mn oren heb muziek op , zoals op de fiets mn mp3 speler, op de computer de radio/cd/mp3's, ik heb altijd wel geluid om me heen, anders is het zo stil
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 26 december 2004 @ 01:34:35 #53
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24211721
hey ts vertel eens heb je wel andere hobbies? zoja welke
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 26 december 2004 @ 01:37:45 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_24211781
quote:
op zondag 26 december 2004 00:49 schreef martydekale het volgende:
sorry voor de dubbelpost, maar ik denk dat ik betere en meer reacties krijg in relaties & psychologie, kan een mod het topic daarheen verplaatsen?
wat zou je willen horen dan?
pi_24211842
ik kan me dit echt _niet_ voorstellen gewoon ! en volgens mij "mis" je ook heel wat als je nooit naar muziek luisterd... soort algemene kennis zegmaar .

ik luister eigenlijk bijna overal muziek.. als ik wegga zit me mp3speler standaard in me binnenzak, in de auto heb ik altijd cd's, op me kamer heb ik altijd muziek aan, etc .

probeer onderstaande nummers anders ff en geef je mening : (zijn te downloaden op kazaa)

funkytown - lipps inc. (erg vrolijk nummer van shrek 2)
cranberries - zombie
red hot chili peppers - otherside
nightwish - nemo (neej niet van finding nemo) (beetje metal/gothic)
4 tune fairytales - my little fantasy (happy hardcore)
condor - on my own (club mix) (trance)
4 strings - let it rain (trance)

zijn allemaal toch wel bekende nummers, allemaal totaal verschillend. kan me niet voorstellen dat geen enkel van bovenstaande nummers je aanspreekt. (ook al is het er maar 1).

btw houdt er rekening mee dat muziek vaak erg persoonlijk is! als jou vrienden allemaal naar rap luisteren en jij vindt daar niks aan, dan hoeft het niet per se te betekenen dat jij niet van muziek houdt.. dan is het gewoon een kwestie van wat bredere muziek uitzoeken. doe eens gek en koop/download een metal/gothic/rock cd .

[ Bericht 23% gewijzigd door Sport_Life op 26-12-2004 01:55:40 ]
  zondag 26 december 2004 @ 01:43:05 #56
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_24211860
tjsa, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen, maar aan de andere kant... je mist ook heel wat als je niks van de bijbel weet, maar hoeveel mensen hebben daar nou wat mee?
pi_24211943
ik kan begrijpen dat je niet van muziek houd als je naar mtv/tmf luistert. probeer eens te luisteren naar synthesizer muziek (vangelis, jarre, kraftwerk)

[ Bericht 34% gewijzigd door moonraker op 26-12-2004 01:53:32 ]
  zondag 26 december 2004 @ 02:00:30 #58
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_24212151
het is trouwens wel zo dat ik bepaalde nieuwe muziek, die misschien at first niet helemaal in m'n straatje past, beter leer te waarderen als iemand die er wel veel mee heeft, er wat over vertelt. als ik dan zijn of haar enthousiasme hoor en daardoor ook leer te begrijpen waar ik precies naar moet luisteren en waar de clue zit, snap ik er opeens een stuk meer van en kan ik het ook meer waarderen.
pi_24212224
quote:
op zondag 26 december 2004 02:00 schreef tijn het volgende:
het is trouwens wel zo dat ik bepaalde nieuwe muziek, die misschien at first niet helemaal in m'n straatje past, beter leer te waarderen als iemand die er wel veel mee heeft, er wat over vertelt. als ik dan zijn of haar enthousiasme hoor en daardoor ook leer te begrijpen waar ik precies naar moet luisteren en waar de clue zit, snap ik er opeens een stuk meer van en kan ik het ook meer waarderen.
heb ik ook vaak . en een paar keer luisteren werkt ook heel vaak. zoals bij nightwish waar ik nu helemaal gek van ben (kaartjes voor concert zijn binnen ) vond ik bij de eerste keer luisteren ook maar niks aan.
en zo gaat dat bij heel veel cd's die ik heb, dan luister ik de eerste tijd steeds maar 1 nummer, maar na verloop van tijd (al dan niet per ongeluk) de rest van het album wat ik dan ook steeds meer begin te waarderen . soms pas na 10x een volledig nummer luisteren.
pi_24212244
tja, ik luister zelf de hele dag door naar muziek.

de enige persoon die ik ken die net als ts is, is mijn moeder. en die heeft sowieso nogal slechte smaak.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 26 december 2004 @ 11:00:55 #61
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_24214735
d-fens pakt soms de volgende afslag op de snelweg om niet tijdens een vette gitaarsolo stil te hoeven staan voor het verkeerslicht. kleine omweg, groot plezier
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_24215574
ach ja ik begon me pas 3 jaar geleden in muziek te intereseren en nou sta ik bekend als de gast die alles van muziek af weet, wat natuurlijk ook niet is misschien komt et nog wel een keer en anders, boeien, zo erg is et ook weer niet
pi_24215811
ik zou letterlijk gek worden zonder muziek, ik haat de stiltes die af en toe vallen als ik geen muziek hoor, in m'n auto, nu terwijl ik type, op m'n werk. ik vind muziek gewoon erg prettig. het lijkt me ook vreselijk om te hebben wat jij nu hebt.
toch kan ik je aanraden om wat de andere mensen hiervoor al gezegd hebben, gewoon van elk genre een aantal nummers download en kijken of je iets misschien minder erg vindt, of zelfs leuk
pi_24216008
quote:
op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef martydekale het volgende:
ik vroeg me gewoon af of ik echt zo uniek ben als ik denk (ik heb namelijk zelf ook nog nooit iemand ontmoet die dit ook heeft).
ik ben al in ieder geval één keer eerder een dergelijk topic tegengekomen, dus jullie zijn minimaal met z'n tweëen . verder ken ik redelijk wat mensen die het niet interesseert wat voor muziek er op staat als het maar op de achtergrond blijft qua volume en stijl, het zogeheten "muzikaal behang". die hebben dan blijkbaar andere interesses en ik ben niet van plan als een jehova-dj met een doos cd's op de stoep te komen staan om hun latente muzieksmaak te ontwikkelen. leven en laten leven.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 26 december 2004 @ 17:53:04 #65
27648 Weakling
available in strong mint
pi_24220596
quote:
op zaterdag 25 december 2004 17:41 schreef martydekale het volgende:
ik heb helemaal niets met muziek.
wat versta je dan onder "wel iets hebben met muziek"? misschien heb je mensen in je omgeving die er heel intensief mee omgaan en tot op het kleinste detail hun passie voor muziek willen beleven. het kan zijn dat je je daar aan probeert te spiegelen en gedesillusioneerd raakt omdat je dat niveau van muziekpassie niet kunt benaderen.

oftewel: doordat anderen het in je omgeving heel erg hebben, werkt dat tegengesteld op je eigen ontwikkeling en keer je je alleen maar meer af van de muziek. misschien ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 27 december 2004 @ 00:16:49 #66
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24227099
enkeltje psychiater lijkt me het beste in jouw geval.
weg
pi_24227737
zielig.
pi_24228036
ik denk dat als je een paar weken verplicht zonder enige vorm van muziek te mogen luisteren je het toch gaat missen. dus ook jij hebt iets met muziek dan.

ik heb zo vaak als het kan muziek om mij heen omdat ik me echt niet oke voel zonder.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24228054
quote:
op zondag 26 december 2004 12:40 schreef dewd het volgende:
ik zou letterlijk gek worden zonder muziek, ik haat de stiltes die af en toe vallen als ik geen muziek hoor, in m'n auto, nu terwijl ik type, op m'n werk. ik vind muziek gewoon erg prettig. het lijkt me ook vreselijk om te hebben wat jij nu hebt.
toch kan ik je aanraden om wat de andere mensen hiervoor al gezegd hebben, gewoon van elk genre een aantal nummers download en kijken of je iets misschien minder erg vindt, of zelfs leuk
ik houd ook niet echt van stilte, dat is de reden dat ik soms achter de computer nog wel een nummer opzet, maar dat verbreekt de stilte dan effe, muziek wordt saai (het boeit me gewoon niet) en ik zet de muziek na een minuut weer uit.
quote:
wat versta je dan onder "wel iets hebben met muziek"? misschien heb je mensen in je omgeving die er heel intensief mee omgaan en tot op het kleinste detail hun passie voor muziek willen beleven. het kan zijn dat je je daar aan probeert te spiegelen en gedesillusioneerd raakt omdat je dat niveau van muziekpassie niet kunt benaderen.

oftewel: doordat anderen het in je omgeving heel erg hebben, werkt dat tegengesteld op je eigen ontwikkeling en keer je je alleen maar meer af van de muziek. misschien ...
onder wel wat met muziek hebben versta ik, wel (in ieder geval bepaalde) muziek leuk vinden. eén van de redenen dat ik kroegen ook vaak niet leuk vind, er wordt (vaak harde) muziek gedraaid.
quote:
op zaterdag 25 december 2004 20:49 schreef spacemangraig het volgende:
ts heeft er inmiddels een eind aan gemaakt volgens mij
nee hoor, ik ben echt niet depressief ofzo.
quote:
op zondag 26 december 2004 01:34 schreef asics het volgende:
hey ts vertel eens heb je wel andere hobbies? zoja welke
veel andere hobbies: tafeltennis, squash, judo, bridge (kaartspel).
quote:
op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef stuart het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat iemand niets heeft met muziek
een redelijk normale reactie die iedereen geeft die ik het vertel. maar vaak vertel ik het mensen niet tenzij er naar gevraagd wordt. op de vraag: "welke muziek vind jij leuk?", geef ik gewoon eerlijk antwoord. "geen"
quote:
op zondag 26 december 2004 01:23 schreef litso het volgende:
dit is een van de redenen dat het topic volgens mij toch beter in relaties & psychologie thuishoort, iemand die net als ik niets met muziek heeft komt hier natuurlijk nooit (net als ik, ik keek één keer per maand om te kijken of iemand een topic had geopend die ook niets met muziek had).
pi_24228114
quote:
op maandag 27 december 2004 01:04 schreef martydekale het volgende:

een redelijk normale reactie die iedereen geeft die ik het vertel. maar vaak vertel ik het mensen niet tenzij er naar gevraagd wordt. op de vraag: "welke muziek vind jij leuk?", geef ik gewoon eerlijk antwoord. "geen"
haha als ik zo iemand tegen zou komen zou ik werkelijk in een scheur liggen !
  maandag 27 december 2004 @ 02:28:34 #71
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24229281
quote:
op maandag 27 december 2004 01:04 schreef martydekale het volgende:
dit is een van de redenen dat het topic volgens mij toch beter in relaties & psychologie thuishoort, iemand die net als ik niets met muziek heeft komt hier natuurlijk nooit (net als ik, ik keek één keer per maand om te kijken of iemand een topic had geopend die ook niets met muziek had).
mmm, je hebt wel een klein beetje gelijk natuurlijk. in het muziekforum kom je normaal gesproken weinig mensen tegen die niks met muziek hebben en vandaar dat de meeste reacties hier ook vol ongeloof zijn.

ik denk zelf eigenlijk dat je je er niet zo druk om moet maken. iedereen heeft zo zijn hobby's en liefhebberijen. de ene houdt van lezen, de ander niet, maar die houdt weer van voetbal, en de 3e totaal niet. en jij houdt gewoon niet van muziek. nou ja, jammer dan. vervelende voor jou is alleen wel dat je idd op veel plaatsen met muziek geconfronteerd wordt. daar valt niet aan te ontkomen, dus dat is wel lastig. het is dan dus niet zo dat muziek je gewoon niet interesseert, maar je hebt er kennelijk een uitgesproken hekel aan. da's wel heel apart, moet ik zeggen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 27 december 2004 @ 02:57:33 #72
42381 CvB
handles your hunger better
pi_24229590
misschien moet je juist gebruik maken van je afkeer voor de hedendaagse muziek en proberen te bedenken wat jij zou willen zien in de muziek om vervolgens je geheel eigen nieuwe stijl te ontwikkelen. misschien vind je zo wel een gat in de muziekmarkt en word je stinkend rijk! als bonus kan je ook nog eens de hele dag naar je eigen muziek luisteren die je dus wel leuk vindt.
Vind ik
pi_24229610
quote:
op zaterdag 25 december 2004 17:41 schreef martydekale het volgende:
ik twijvel of ik dit topic hier moet plaatsen, of in relaties & psychologie. staat het hier fout, verplaats em dan maar.
ik heb helemaal niets met muziek. voor mij bestaat er alleen maar irritante, minder irritante en redelijke muziek. naar redelijke muziek kan ik ook niet lang luisteren (dan heb ik het over langer dan 2 minuten). maar het kan me gewoon niet echt boeien. onder dit topic staat "werelds enige universele hobby!", maar ik mis het gewoon lijkt het.
tot nu toe heb ik in mijn leven gemerkt dat ik de enige ben die dit heeft, klopt dit of zijn er ook nog anderen?
dat kan ik niet begrijpen. je moet je echt gaan verdiepen. op de vraag liever blind of doof? nou alles behalve doof!
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_24230210
tsja. ik zou ook niet zonder muziek kunnen. sta er mee op en ga er mee naar bed, en zo te zien ben ik niet de enige.

maar wat ik me afvraag... heb je zelf het idee dat je iets mist dan, omdat je niks met muziek hebt? als je er niet van houdt, naja dan niet toch? ik hou bijvoorbeeld weer niet van die sporten die je opnoemt.
pi_24230279
ik kan echt niet zonder muziek! ik luister echt van alles, en kan me niet voorstellen dat ik nooit meer muziek zou horen. vreselijk!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')