mja ik heb vooral als ik nix aan mn oren heb muziek op , zoals op de fiets mn mp3 speler, op de computer de radio/cd/mp3's, ik heb altijd wel geluid om me heen, anders is het zo stilquote:op zondag 26 december 2004 01:23 schreef litso het volgende:
wow, ik kan me echt geen dag voorstellen zonder muziek
na een uurtje of 2 begint het al te jeuken en zoek ik snel mijn pc/discman weer op
wat zou je willen horen dan?quote:op zondag 26 december 2004 00:49 schreef martydekale het volgende:
sorry voor de dubbelpost, maar ik denk dat ik betere en meer reacties krijg in relaties & psychologie, kan een mod het topic daarheen verplaatsen?
heb ik ook vaakquote:op zondag 26 december 2004 02:00 schreef tijn het volgende:
het is trouwens wel zo dat ik bepaalde nieuwe muziek, die misschien at first niet helemaal in m'n straatje past, beter leer te waarderen als iemand die er wel veel mee heeft, er wat over vertelt. als ik dan zijn of haar enthousiasme hoor en daardoor ook leer te begrijpen waar ik precies naar moet luisteren en waar de clue zit, snap ik er opeens een stuk meer van en kan ik het ook meer waarderen.
ik ben al in ieder geval één keer eerder een dergelijk topic tegengekomen, dus jullie zijn minimaal met z'n tweëenquote:op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef martydekale het volgende:
ik vroeg me gewoon af of ik echt zo uniek ben als ik denk (ik heb namelijk zelf ook nog nooit iemand ontmoet die dit ook heeft).
wat versta je dan onder "wel iets hebben met muziek"? misschien heb je mensen in je omgeving die er heel intensief mee omgaan en tot op het kleinste detail hun passie voor muziek willen beleven. het kan zijn dat je je daar aan probeert te spiegelen en gedesillusioneerd raakt omdat je dat niveau van muziekpassie niet kunt benaderen.quote:op zaterdag 25 december 2004 17:41 schreef martydekale het volgende:
ik heb helemaal niets met muziek.
ik houd ook niet echt van stilte, dat is de reden dat ik soms achter de computer nog wel een nummer opzet, maar dat verbreekt de stilte dan effe, muziek wordt saai (het boeit me gewoon niet) en ik zet de muziek na een minuut weer uit.quote:op zondag 26 december 2004 12:40 schreef dewd het volgende:
ik zou letterlijk gek worden zonder muziek, ik haat de stiltes die af en toe vallen als ik geen muziek hoor, in m'n auto, nu terwijl ik type, op m'n werk. ik vind muziek gewoon erg prettig. het lijkt me ook vreselijk om te hebben wat jij nu hebt.
toch kan ik je aanraden om wat de andere mensen hiervoor al gezegd hebben, gewoon van elk genre een aantal nummers download en kijken of je iets misschien minder erg vindt, of zelfs leuk
onder wel wat met muziek hebben versta ik, wel (in ieder geval bepaalde) muziek leuk vinden. eén van de redenen dat ik kroegen ook vaak niet leuk vind, er wordt (vaak harde) muziek gedraaid.quote:wat versta je dan onder "wel iets hebben met muziek"? misschien heb je mensen in je omgeving die er heel intensief mee omgaan en tot op het kleinste detail hun passie voor muziek willen beleven. het kan zijn dat je je daar aan probeert te spiegelen en gedesillusioneerd raakt omdat je dat niveau van muziekpassie niet kunt benaderen.
oftewel: doordat anderen het in je omgeving heel erg hebben, werkt dat tegengesteld op je eigen ontwikkeling en keer je je alleen maar meer af van de muziek. misschien ...
nee hoor, ik ben echt niet depressief ofzo.quote:op zaterdag 25 december 2004 20:49 schreef spacemangraig het volgende:
ts heeft er inmiddels een eind aan gemaakt volgens mij![]()
veel andere hobbies: tafeltennis, squash, judo, bridge (kaartspel).quote:op zondag 26 december 2004 01:34 schreef asics het volgende:
hey ts vertel eens heb je wel andere hobbies? zoja welke
een redelijk normale reactie die iedereen geeft die ik het vertel. maar vaak vertel ik het mensen niet tenzij er naar gevraagd wordt. op de vraag: "welke muziek vind jij leuk?", geef ik gewoon eerlijk antwoord. "geen"quote:op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef stuart het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat iemand niets heeft met muziek![]()
dit is een van de redenen dat het topic volgens mij toch beter in relaties & psychologie thuishoort, iemand die net als ik niets met muziek heeft komt hier natuurlijk nooit (net als ik, ik keek één keer per maand om te kijken of iemand een topic had geopend die ook niets met muziek had).quote:op zondag 26 december 2004 01:23 schreef litso het volgende:
wow, ik kan me echt geen dag voorstellen zonder muziek
na een uurtje of 2 begint het al te jeuken en zoek ik snel mijn pc/discman weer op
haha als ik zo iemand tegen zou komen zou ik werkelijk in een scheur liggenquote:op maandag 27 december 2004 01:04 schreef martydekale het volgende:
een redelijk normale reactie die iedereen geeft die ik het vertel. maar vaak vertel ik het mensen niet tenzij er naar gevraagd wordt. op de vraag: "welke muziek vind jij leuk?", geef ik gewoon eerlijk antwoord. "geen"
mmm, je hebt wel een klein beetje gelijk natuurlijk. in het muziekforum kom je normaal gesproken weinig mensen tegen die niks met muziek hebben en vandaar dat de meeste reacties hier ook vol ongeloof zijn.quote:op maandag 27 december 2004 01:04 schreef martydekale het volgende:
dit is een van de redenen dat het topic volgens mij toch beter in relaties & psychologie thuishoort, iemand die net als ik niets met muziek heeft komt hier natuurlijk nooit (net als ik, ik keek één keer per maand om te kijken of iemand een topic had geopend die ook niets met muziek had).
dat kan ik niet begrijpen. je moet je echt gaan verdiepen. op de vraag liever blind of doof? nou alles behalve doof!quote:op zaterdag 25 december 2004 17:41 schreef martydekale het volgende:
ik twijvel of ik dit topic hier moet plaatsen, of in relaties & psychologie. staat het hier fout, verplaats em dan maar.
ik heb helemaal niets met muziek. voor mij bestaat er alleen maar irritante, minder irritante en redelijke muziek. naar redelijke muziek kan ik ook niet lang luisteren (dan heb ik het over langer dan 2 minuten). maar het kan me gewoon niet echt boeien. onder dit topic staat "werelds enige universele hobby!", maar ik mis het gewoon lijkt het.
tot nu toe heb ik in mijn leven gemerkt dat ik de enige ben die dit heeft, klopt dit of zijn er ook nog anderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |