abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:30:50 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24199103
Dames, heren,

Ik droomde afgelopen nacht vrij intens over het plotseling verdwijnen van het water uit de zee.

Hiermee gepaard gingen zwaartekracht schommelingen, ik herinner me enorme sprongen te kunnen maken, langzaam weer op aarde terugkerend na iedere sprong.

Ik keek toe vanaf de duinen, er waren meer mensen daar, en voor ons lag het strand, waar speciale voertuigen bezig waren met grondboringen als zijnde symptoombestrijding of onderzoek.

Later waren er ook nog heftige aardbevingen.

Een aantal dagen terug droomde ik over het kantelen van de aarde, en over de enorme vloedgolven die daarmee gepaard gingen.

Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen slechts een fles rose gedeeld met een vriend en we speelden Need for Speed Underground 2, voerden nog wat diepe gesprekken, that's basically it, nothing special

Enfin, ik werd wakker met het gevoel "what the f#ck was that", en ik hoop dat 't daarbij blijft

[ Bericht 0% gewijzigd door Hallulama op 25-12-2004 13:12:33 ]
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_24199236
wow!
pi_24199684
mijn zoontje heeft ook grappige dromen in deze periode.
Ik wijd ze aan de kerstverhalen die de juf hem de afgelopen week heeft voorgelezen.

Misschien dat de kerst je herinnert aan verhalen uit de Bijbel e.d. en je er in je slaap over doormaalt ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:11:31 #4
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24199813
Ik heb niets met kerst, en niets met de Bijbel, althans, de band met beide is niet sterk genoeg om verbanden te scheppen tussen kerst, de Bijbel en apocalyptische dromen, wat mij betreft.

Ik droom wel vaker over natuurrampen van apocalyptische omvang, daar heb ik dus schijnbaar wel wat mee.

Ik krijg in dergelijke dromen ook altijd zo'n raar gevoel, een gevoel dat zoiets zegt als "wauw, dat was het dan, einde", een gevoel wat ik nog nooit heb gehad in wakkere staat, dat vind ik dan weer grappig, en tevens interessant...
pi_24202747
De meeste droooooooomen zijn bedrog
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24203362
Teveel tijd op dit forum gespendeerd
Oelala!!!
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:41:50 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24204952
ik droomde vannacht dat ik een met stijle berg vol met fel groen gras moest beklimmen , niet echt moeten maar ik wilde het , en hoe hoger ik kwam hoe blijer ik werd , ik wist dat er aan de top iets moois te zienwas en er was ook muziek , en het was er warm en rustig....
maar aan het einde was de top net iets te stijl en ik kon er niet bij op klimmen , ik hoop dat ik het weer droom en het dan wel kan ....
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_24206115
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren,

Ik droomde afgelopen nacht vrij intens over het plotseling verdwijnen van het water uit de zee.

Hiermee gepaard gingen zwaartekracht schommelingen, ik herinner me enorme sprongen te kunnen maken, langzaam weer op aarde terugkerend na iedere sprong.

Ik keek toe vanaf de duinen, er waren meer mensen daar, en voor ons lag het strand, waar speciale voertuigen bezig waren met grondboringen als zijnde symptoombestrijding of onderzoek.

Een aantal dagen terug droomde ik over het kantelen van de aarde, en over de enorme vloedgolven die daarmee gepaard gingen.

Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen slechts een fles rose gedeeld met een vriend en we speelden Need for Speed Underground 2, voerden nog wat diepe gesprekken, that's basically it, nothing special

Enfin, ik werd wakker met het gevoel "what the f#ck was that", en ik hoop dat 't daarbij blijft
Ik droomde dat ik met Anna Paquin in een kerstman outfit een matras deelde.
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:25:07 #9
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24206408
En, heb je haar liever met baard of zonder baard?
pi_24208033
Die droom doet me denken aan een film die ik lang geleden gezien heb.

Maar welke? Hmmmmz. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24208070
Alvast weltrusten voor straks

Droom voorzichtig
pi_24208086
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:52 schreef MUUS het volgende:
Die droom doet me denken aan een film die ik lang geleden gezien heb.

Maar welke? Hmmmmz. .
The day after tomorrow zeker niet?
-
pi_24208189
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:55 schreef mechatronics het volgende:

[..]

The day after tomorrow zeker niet?
Nee, was langer geleden.

Deep impact was toch ook met die enorme vloedgolven? Komeet, wereld verging, zoiets?
Oi!
pi_24208290
jup
met armageddon kwam er n komeet aan, maar die werd gestopt
-
  zaterdag 25 december 2004 @ 23:15:50 #15
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24208517
Een van die films heeft een impact in de oceaan en aan de kustlijn zie je dan inderdaad dat 't water tijdelijk wordt teruggezogen voordat de vloedgolf het land bereikt.
  zondag 26 december 2004 @ 11:13:44 #16
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24214829

Right...
  zondag 26 december 2004 @ 11:17:40 #17
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_24214858
quote:
Op zondag 26 december 2004 11:13 schreef Hallulama het volgende:
[afbeelding]

Right...
Wat heb je vannacht gedroomd?
  zondag 26 december 2004 @ 11:23:43 #18
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24214908
Iets onschuldigs
pi_24217801
quote:
Dames, heren,

zeg, als je nu CNN aanzet
grootste aardbeving in 40 jaar is net geweest in azie, die weer tsunami's heeft veroorzaakt

edit, je wist het al
-
  zondag 26 december 2004 @ 14:55:34 #20
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_24217983
Best wel bizar verhaal. Ikzelf krijg de laatste tijd ook hele duidelijke dingen door, maar deze hebben ietwat persoonlijkere raakvlakken. Halulama heb je ook het idee dat er iets dichterbij komt..de omwenteling? Dat er binnen korte tijd iets heftigs gaat gebeuren?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 26 december 2004 @ 16:19:55 #21
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24219278
Ik hou 't voorlopig op een interessant toeval. Zoals gezegd heb ik wel vaker van dit soort dromen (soms met een onderling tijdsverschil van meer dan een jaar, en is er verder niets aan de hand), het enige aparte van deze keer is dat er twee soortgelijike dromen in korte tijd plaatsvonden, just before the event.

Wist je trouwens dat precies vorig jaar de aardbeving in Iran was, dat was ook op 2e kerstdag

Anyway, we nemen er kennis van en houden ons hoofd koel, dat is het enige en volgens mij tevens het beste wat we kunnen doen.

On the other hand, you have go out of your mind to come to your senses
pi_24224170
Ik zou als ik jou was eens je dromen opschrijven. . Gewoon bijhouden en kijken of er weer van die 'toevalstreffers' zijn een dag of twee erna.
Oi!
pi_24224318
Erg bizar!

Zowel jouw droom, als wat er vannacht/vandaag is gebeurd.
Bijna te onwerkelijk, als ik die nieuwsberichten lees, krijg ik het gevoel of de film (droom, beter gezegd nachtmerrie) werkelijkheid is geworden. Allemaal heel realistisch op een bijna onrealistische manier.

En al die mensen, en dat mooie natuur daar.
Weggevaagd, alsof het niets is en niets was.
  maandag 27 december 2004 @ 00:21:59 #24
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24227218
misschien moesten ze vorig jaar irak hebben en dit jaar eigenlijk noord korea.
De accuratesse laat nog wat te wensen over.

2 keer achter elkaar op 2e kerstdag vind ik persoonlijk iets te toevallig
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24227520
quote:

Deze droom heb ik een aantal weken terug gehad.

Ik keek naar de lucht en zag de zon ondergaan, vlak daarna zag ik hem vanaf dezelfde kant weer opkomen Alsof de aarde gekanteld was, tenminste dat is waar ik de volgende dag aan dacht. Creepy. Het was zeer zeker geen nachtmerrie, het zag er allemaal heel werkelijk uit.

Ik was het alweer vergeten eigenlijk, tot ik over jouw droom las. Nou ja, ik wilde het gewoon even delen. Geen idee wat het betekent of dat het voorspellend is of iets ( I hope not ).
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')