Ik droomde dat ik met Anna Paquin in een kerstman outfit een matras deelde.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren,
Ik droomde afgelopen nacht vrij intens over het plotseling verdwijnen van het water uit de zee.
Hiermee gepaard gingen zwaartekracht schommelingen, ik herinner me enorme sprongen te kunnen maken, langzaam weer op aarde terugkerend na iedere sprong.
Ik keek toe vanaf de duinen, er waren meer mensen daar, en voor ons lag het strand, waar speciale voertuigen bezig waren met grondboringen als zijnde symptoombestrijding of onderzoek.
Later waren er ook nog heftige aardbevingen.
Een aantal dagen terug droomde ik over het kantelen van de aarde, en over de enorme vloedgolven die daarmee gepaard gingen.
Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen slechts een fles rose gedeeld met een vriend en we speelden Need for Speed Underground 2, voerden nog wat diepe gesprekken, that's basically it, nothing special![]()
Enfin, ik werd wakker met het gevoel "what the f#ck was that", en ik hoop dat 't daarbij blijft![]()
The day after tomorrow zeker niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:52 schreef MUUS het volgende:
Die droom doet me denken aan een film die ik lang geleden gezien heb.
Maar welke? Hmmmmz..
Nee, was langer geleden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:55 schreef mechatronics het volgende:
[..]
The day after tomorrow zeker niet?
zeg, als je nu CNN aanzetquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
Dames, heren,
Ik droomde afgelopen nacht vrij intens over het plotseling verdwijnen van het water uit de zee.
Hiermee gepaard gingen zwaartekracht schommelingen, ik herinner me enorme sprongen te kunnen maken, langzaam weer op aarde terugkerend na iedere sprong.
Ik keek toe vanaf de duinen, er waren meer mensen daar, en voor ons lag het strand, waar speciale voertuigen bezig waren met grondboringen als zijnde symptoombestrijding of onderzoek.
Later waren er ook nog heftige aardbevingen.
Een aantal dagen terug droomde ik over het kantelen van de aarde, en over de enorme vloedgolven die daarmee gepaard gingen.
Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen slechts een fles rose gedeeld met een vriend en we speelden Need for Speed Underground 2, voerden nog wat diepe gesprekken, that's basically it, nothing special![]()
Enfin, ik werd wakker met het gevoel "what the f#ck was that", en ik hoop dat 't daarbij blijft![]()
Deze droom heb ik een aantal weken terug gehad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef Hallulama het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |