Had je een excuus om bij een vrouwke te kunnen blijven slapen(die er op de foto niet verkeerd uitzag) en dan reageer je zo.quote:ik zit nu op het vliegveld van manauste wachten op het vliegtuig naar brasilia.. dus ik kan hier toch niks beters doen!
Ik heb vanochtend nog ff het theatro amazonico bezocht, was erg mooi en interessant om te zien , vooral bizar dat de materialen voor het gebouw vanuit heel europa afkomstig zijn! vroeger werden die materialen met de lege rubberboten vanuit europa mee terug genomen.. het is werkelijk prachtig gerestaureerd en zou er wel een concert van willen bijwonen, maar helaas ben ik te kort in manaus.
Gisteren nog ff een gevaarlijke toestand meegemaakt.. Ik had beloofd een meid naar huis te wanderelen omdat ze niet alleen over straat durfde, ze zei dat ze vlakbij woonde en ik dacht, och dat kan ik wel ff doen... ik dus met die meid meelopen, blijkt ze helemaal in een van de gevaarlijke wijken van de stad te wonen;; erg veelongure types en zwervers op straat , niet echt lekker... en toen vroeg z3 me mee naarbinnen, maar ik was nogal verbolgen over het feit dat het zon roteind lopen was en heb meteen rechtsomkeerd gemaakt. gelukkig had ik niks van waarde bij me, maar het was geen fijne wandeling... dat had ik haar ook wel ff duidelijk gemaakt, ze had beter de omnibus kunnen nemen.. goed na deze ervaring weer in de veilige wijk teruggekeerd te zijn ff een biertje gepakt op een terras en dat was het dan.. nu op naar campo grande, de komende dagen zit ik in het bos, dus zal ik wel niet veel online zijn..
Waarom verhuis je er niet heen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:43 schreef qwerty_x het volgende:
Dat Brazilie lijkt me wel wat !!
Tja, bovendien: Het is maar gevaarlijk enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat zou wat zijn !
helaas is mijn Spaans niet al te best ....
Volgens mij spreken ze in Brazilië Portugees, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat zou wat zijn !
helaas is mijn Spaans niet al te best ....
wow, dat komt goed uit, want dŕt spreek ik nou juist weer wčl !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij spreken ze in Brazilië Portugees, maar ik kan het mis hebben.
Het lijkt me vooral kut dat ze daar helemaal geen lekkere vrouwen hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wow, dat komt goed uit, want dŕt spreek ik nou juist weer wčl !
maar ja, volgens Hik is het nogal gevaarlijk daaro...
en jij kan het wetenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentina is toch beter.
Beter voetbal, mooiere vrouwen, mooiere natuur en gezelligere mensen![]()
![]()
![]()
Nou, makkelijker dan ik dacht eigenlijk. Ik had in het vliegtuig een aantal zinnetjes en werkwoorden geleerd om te beginnen , dus ik kon al de weg vragen en nog wat kleine dingen. Verder had ik inderdaad mijn boekje, dus kleine huis tuin en keukengesprekjes kon ik best voeren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:18 schreef qwerty_x het volgende:
BHFH, waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben: hoe is het gegaan met de taal ? Ik begrijp dat je een wat-en-hoe-in-het-portugees-boekje bij je had, maar dat helpt in een gesprek niet echt, lijkt me.
Oftewel: hoe is het om in Brazilie rond te trekken als je geen portugees spreekt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |