Ah.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
't is bijna 1 april he ........
Die update zal morgen wel komen jaquote:Stay tuned to Interference.com for updates.
Hier maak je toch geen grappen over, dit is serieus spul...quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
't is bijna 1 april he ........
Da's New Years Night in Dublin!!quote:There will also be a 5 Disc box in a metal case like thing that has Dublin 12/31/89 as an additional disc.
Ja maar interference heeft veel vaker dat soort geintjes.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Hier maak je toch geen grappen over, dit is serieus spul...![]()
Zeker als ze het hebben over
[..]
Eikels zijn hetquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef u2boy.nl het volgende:
[..]
Ja maar interference heeft veel vaker dat soort geintjes.
Geen idee, heb er verder niks over gehoord..quote:Op maandag 4 april 2005 09:48 schreef RigorMortis het volgende:
en? is het nou waar of niet?
quote:BEVERLY HILLS, Calif. - Brad Pitt is among the A-list celebrities featured in new public service announcements for a campaign led by U2 singer Bono to fight poverty and AIDS.
The campaign was not immediately asking for donations but simply raising awareness and recruiting new advocates, Bono said Wednesday at an event announcing the public service announcements
"We're not just asking for people to put cash in the pot here," Bono said. "Americans are generous, we know they'll do that. We're not actually asking for their money, we're asking for their voice."
Pitt, who visited Africa after being inspired by Bono's advocacy, said he was struck by how extreme poverty there has made it difficult for the sick to gain access to drugs to minimize the effects of AIDS.
"I've seen it, I've been there, and to walk away from it and turn my back makes me culpable," Pitt said. "And I can't do that."
"Do we really believe in our hearts that we're all equal? And if we believe this, what are we going to do about it?" he said.
Pitt said he believed deeply in Bono's effort, titled "ONE: The Campaign to Make Poverty History."
"We can do this. We can do this," he said of eliminating poverty. "It's ambitious, but we can do it."
Pitt, who stars with Angelina Jolie in the upcoming "Mr. & Mrs. Smith," said he was returning to Africa in several weeks but was unsure what else he would do for the campaign.
"This is just a beginning for me," he said.
Bono, who has been nominated for this year's Nobel Peace Prize, said it was "wholly unacceptable" for children to die for lack of cheap immunizations.
"I'm going to spend the rest of my life on this, I'm going to make that kind of extreme poverty history," Bono told reporters.
"I'm in," Pitt responded.
Bono and Pitt were joined by Jack Valenti, the former top lobbyist for the film industry, and actor Djimon Hounsou, a native of Benin.
A 60-second ad to air Sunday night on various networks and cable channels features actors, musicians and religious leaders. Among them are Jewel, Penelope Cruz, Tom Hanks and Mos Def.
Also featured are Al Pacino, Jamie Foxx, and Hounsou as well as evangelist Pat Robertson and the Rev. Frank Griswold, presiding bishop of the Episcopal Church in the United States.
Completing each other's sentences, each appear in black-and-white, peering into the camera and saying a few words.
De Fanclub heeft dit bericht ook overgenomen. En het staat er nog steeds. Dat zou kunnen betekenen dat het geen 1 april grap is.quote:Op maandag 4 april 2005 09:48 schreef RigorMortis het volgende:
en? is het nou waar of niet?
- een 1 april grap is het nooit geweest, dit gerucht bestond al veel langerquote:Op vrijdag 8 april 2005 07:57 schreef Dandelion het volgende:
De Fanclub heeft dit bericht ook overgenomen. En het staat er nog steeds. Dat zou kunnen betekenen dat het geen 1 april grap is.
Ik denk dat het wel eens waar kon zijn.
Er werd in dit topic gesuggereerd dat het wel eens een 1 april grap kon zijn. Daar reageer ik dus op.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef m021 het volgende:
[..]
- een 1 april grap is het nooit geweest, dit gerucht bestond al veel langer
- dat de fanclub een gerucht plaatst wil nog niet zeggen dat het waar is![]()
Nergens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef Dandelion het volgende:
En waar lees je dat ik die conlcusie trek omdat de fanclub het bericht plaats?
Je moet vaker in TRU lezen, dat wordt je goed gelovigerquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Nergens.Maar dat gebruikte je als argument, en dat kan natuurlijk niet.
Pas als het op U2.com zou staan zou ik het geloven.
quote:Op maandag 11 april 2005 16:02 schreef Murray het volgende:
Gaaf zo'n U2 iPod, maar hoe zet je zo'n ding eigenlijk aan?
quote:Bono: IRA wilde U2 ontvoeren
De Ierse zanger Bono en enkele leden van zijn band U2 waren doelwit van een ontvoering die het verboden Ierse Republikeinse Leger (IRA) in de jaren tachtig beraamde. Dat schrijft de zanger in zijn nieuwe boek 'Bono: In Conversation With Michka Assayas. The Belfast Telegraph citeerde daaruit in zijn interneteditie van vrijdag.
Bono zegt te geloven dat de IRA de ontvoering beraamde om te proberen de groep het zwijgen op te leggen. U2 had tijdens een tournee in de Verenigde Staten geprobeerd de lucratieve republikeinse fondsenwerving "te laten opdrogen". Volgens Bono nam de Britse geheime dienst het complot " heel serieus" en stond de politie erop vinger- en teenafdrukken van alle leden van de band te maken voor het geval zij vermist zouden raken.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:56 schreef Chilly_Willy het volgende:
Universal New Zealand hebben heeft dat de dvdboxset uitgebracht zal worden in september 2005.
Hij bevat deze dvds/shows:
Live at Red Rocks
Zoo TV Live from Sydney
Popmart Live from Mexico
bron: http://www.u2newzooland.com/frames.htm
Men zei toch ook al dat dat duidelijk een gerucht was, omdat er geen proshot is van dat optreden?quote:
Waarschijnlijk komt die apart in de toekomst.. Lets hope so!quote:
Dat is wel gefilmd hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:04 schreef m021 het volgende:
[..]
Men zei toch ook al dat dat duidelijk een gerucht was, omdat er geen proshot is van dat optreden?
Ekk...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef Mister_Slide het volgende:
Goede bands moeten niet in het voorprogramma van U2!
Dus ik hoop dat het in Amsterdam weer ouderwets waardeloos is
Idd. Skunk Anansie rulez. Ze stonden in die tijd ook in het voorprogramma van Lenny Kravitz.quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:27 schreef m021 het volgende:
Het licht zoals in dat 1ste plaatje hadden ze op het 1ste SD concert niet. Nog wat verbeteringen aangebracht voor de 2de show dus!
Wat kort eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:32 schreef Waxxer het volgende:
Leuk als je récht achter die groene lampjes zit![]()
Ik wil erheen!!!!!!!!!nog 2,5 mnd!
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Wat kort eigenlijk.![]()
Dat is nog maar, eh, 2,5 maand!
Mooie dag was dat.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat is eeehhh een weekje of tien!!
![]()
Kun je nagaan, hoe we die vijfde februari hebben moeten rillen in de kou, een nacht buiten gezeten met -5 graden Celcius, hoe we genummerd werden, hoe hectisch het was.... allemaal voor dat moment in juli
Jaquote:
Dat had ik ook helemaal na die dag.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja![]()
Toen had ik weer dat gevoel dat als je iets echt wílt, je het ook kunt
bereiken
. En ik had me toen voorgenomen dat ook toe te passen in mijn studievoortgang. Misschien moet ik wat vaker naar de foto's ervan kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |