In al die 27 jaar heeft het ook nog geen reet geholpen.quote:VATICAANSTAD In de Sint-Pieterskerk
heeft de paus in de kerstnachtmis voor
vrede in het Midden-Oosten gebeden.Zijn
preek was in verband met zijn zwakke
gezondheid de kortste in 27 jaar.
De "gemiddelde imam", en dan huilen als iemand je anti-moslim noemt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:29 schreef ExTec het volgende:
Symphatiek van die man.
Staat ook nogal in schrill contrast met de gemiddelde imam, die vanachter z'n kansel aan de lopende band het westen loopt te verketteren.
Maar daar schuilt denk ik ook 'de oplossing' in...
Als de paus ophoud vriendelijk te zijn, die kant uit, kun je je borst nat maken.
Ik kan er niks aan doen dat dat beeld domineert, Mutant01.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De "gemiddelde imam", en dan huilen als iemand je anti-moslim noemt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat dat beeld domineert, Mutant01.
Ook weer erg politiek correct om te komen met "Ze zijn niet allemaal zo".
Ten overvloedde: dat zou best kunnen; ik sta welwillend tegenover dat gegeven.
Dientengevolge heb ik het dus exclusief over de rotte appels, en niet over iedereen.
Ik kan me de scoringsdrang voorstellen, als ik er niet expliciet, overduidelijk, met f*ckin' suger on top bij zeg dat ze niet allemaal zo zijn.
Maar vanuit de kerstgedachte:
Ze zijn niet allemaal zo
Jij weer blij?
Gelukkig is de paus niet ontvankelijk voor jouw geval van onwetendheid....quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:28 schreef hellmondunited het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die de paus kunnen aanbidden, in zo'n vent is gewoon echt een steekje los. Heeft hij ooit iets gedaan wat nuttig is geweest?
je scheldt je leider uitquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
Vieze ouwe, stinkende, seniele dwaas...en nog erger zijn de mongooltjes die hier waarde aan hechten...middeleeuwse, onderontwikkelde, achterlijke idioten
en dat is ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:20 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry maar ik ben atheist Meki.
Dus hiermee geef je toe dat Christendom een sprookje isquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:28 schreef HAL9000S het volgende:
Met andere woorden in zie iedere willekeurige godheid als een sprookje en de mensen die daar in geloven als onderontwikkelde organismes met een middeleeuwse instelling.
Islaam niet maar andere geloven mischien welquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:36 schreef HAL9000S het volgende:
Nee, hiermee geef ik toe dat elke vorm van geloof een sprookje isDus de Islam ook ja.
Ja hoor, ieder geloof is een sprookje, behalve de Islamquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Islaam niet maar andere geloven mischien wel
zoals de Hindoenisme
zij geloven in Olifant met 8 armen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
Dat is wel erg oppervlakkig....ik wel maar zij niet. Je hebt nog veel te leren...de waarheid ligt in het midden. Ontwikkel je empathische vermogen
Islaam sprookje helemaal niet mee eens . Maar over Oppervlakkig welquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:47 schreef HAL9000S het volgende:
Je bent het met me eens??
ik heb veel dingen gezien dat Islaan gewoon de waarheid isquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind het werkelijk jammer dat je niet inziet hoe erg je geindoctrineerd bent, maar van de andere kant begrijp ik het best...net zoals ik begrip heb voor de Duitse Nazi's in de 2e wereld oorlog.
Het is Hindoeïsme!!! en over de rest laat ik me maar niet uit want dat heeft toch geen nut met iemand die al van kleins af aan traditiegetrouw is gehersenspoeld met eeuwenoude sprookjes uit het midden-oosten gebied en hier zonder greintje twijfel hardnekkig geloof aan blijft hechtten omdat zo'n beetje iedereen uit zijn familie en bijna iedereen van dezelfde geografische/etnische oorsprong dit nou eenmaal voor wáár aannemen...quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Islaam niet maar andere geloven mischien wel
zoals de Hindoenisme
zij geloven in Olifant met 8 armen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |