Hans Verrekijker ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:42 schreef Z het volgende:
Wetenschapper, iederen kent het 'apparaat' wat naar hem vernoemd is!
Mijn 'apparaat' is naar me zelf vernoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:42 schreef Z het volgende:
Wetenschapper, iederen kent het 'apparaat' wat naar hem vernoemd is!
Neuh. Appeltje-eitje. Als we ergens voor gaan zetten we ons er 200% voor in.quote:
Laat me raden, toch niet Howard Shore (filmmusicus)?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:50 schreef Bullpit het volgende:
[http://musicmedia.ign.com/music/image/howardshore160_121703.jpg]
huh? ik ben newbee hoor, doe es in kindertaal uitleggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:52 schreef Berkery het volgende:
pvdt, en doe ook maar een tvp
ha poepie kroelie kroelie kroel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
huh? ik ben newbee hoor, doe es in kindertaal uitleggen![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:53 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Laat me raden, toch niet Howard Shore (filmmusicus)?
ja kijk dit begrijp ik nu welquote:
Hee, niet voorzeggequote:Op vrijdag 24 december 2004 23:58 schreef Z het volgende:
Jacobse en Van Es
jij kent de klasiekersquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:01 schreef tong80 het volgende:
'Dag mevrouw is uw man thuis ? Nee ? gelukkig, want we komen uw tuin winter vrij maken. Ah ik zie het al bladschurft.'
Pete Postlethwaite is goedquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:05 schreef Karzeuler het volgende:
is dat niet Peter Poselwait of zo iets?
Foei, tegelijkertijd met mij postenquote:
Nou nouquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is hem wel!![]()
Die van jou is zo'n Exception-meneer
Warm warmquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het die man van en achter Earth&Fire zeker?
Chris (of zijn tweeligbroer) Koerts ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:14 schreef Karzeuler het volgende:
ok, ff terug in de historie der vaderlandsche muziek
[afbeelding]
Probeer de andere eens?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:28 schreef sooty het volgende:
[..]
Chris (of zijn tweeligbroer) Koerts ?
De achternaam is goed, en zijn broer heet inderdaad chrisquote:
Dur wordt hier niet gegoogledquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:32 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
De achternaam is goed, en zijn broer heet inderdaad chris
Kom op, je kan het! Googlen is heus niet zo moeilijk![]()
Goed!quote:
Heb het antwoord al gegeven zonder google; Diepgraven in het geheugen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:32 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
De achternaam is goed, en zijn broer heet inderdaad chris
Kom op, je kan het! Googlen is heus niet zo moeilijk![]()
Johquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dur wordt hier niet gegoogled
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Goed!
Jerney zal zeer blij zijn met uw brede kennis der nederlandsche muziek
Wie anders.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Earth Wind & Fire (wie anders?)
Die was dan waarschijnlijk gezonken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Was ie maar gaan varen op de Calypso
![]()
Dan onderschat je Cousteau en zijn teamquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Die was dan waarschijnlijk gezonken.
Ik mag toch gokken ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo kan ik ook 260 posts per dag halen![]()
Met een beetje goeie wil lijkt-ie echt wel op Harmen Siezen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo kan ik ook 260 posts per dag halen![]()
Trustenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Maar Scrut je bent van me af.
Ik ga me neer vlijen.
Trusten plaatjes raders
Nu je het zegt, met m'n ogen dicht..... verdomdquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:03 schreef sooty het volgende:
[..]
Met een beetje goeie wil lijkt-ie echt wel op Harmen Siezen.
Trusten Tong. In tegenstelling tot de verwachting hebben we toch nog RJPVD-170 geknecht voor kerstmis.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Maar Scrut je bent van me af.
Ik ga me neer vlijen.
Trusten plaatjes raders
Ook niet. Ik zou me geen zorgen maken om d'r achternaam. Die ken ik ook niet namelijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef sooty het volgende:
Tasmin Archer ?
Geen zorg; Tong weet wel beter.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong zal mijn PI toch wel gezien hebben bij mijn post aan hem? Het was geenzins de bedoeling hem weg te jagen
Brandi (Of Monica).quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kent dit zingerinnetje dat ging acteren en een eigen serie had niet?
Daarom heet dit ook "Raad je plaatje"quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
ken ik niet
Oke een "reet petit" hintje danquote:Op zaterdag 25 december 2004 08:40 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Ik vind het nog iets te vroeg om een petite hintje te geven.
Dat is zeker een verwijzing naar Dr. Buzzard en z'n Original Savannah Band (soort voorloper van Kid Creole of zo iets)?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:43 schreef fotoloog het volgende:
Cherchez la femme
Oké,nou komen we ergens...quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:51 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Dat is zeker een verwijzing naar Dr. Buzzard en z'n Original Savannah Band (soort voorloper van Kid Creole of zo iets)?
Volgens mij is die zo obscuur dat je die zelfs met google niet vindtquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:53 schreef fotoloog het volgende:
Cory Daye is oké
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat googlen,en wat muziek betreft,heb ik er nog een paar fijne voor je liggen..quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:56 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Volgens mij is die zo obscuur dat je die zelfs met google niet vindt![]()
gelukkig ben ik als DJ van de oude stempel een wandelende popencyclopedie
hier voor de economen onder ons
[afbeelding]
Het huidige kabinet zou eens meer boeken van deze man moeten lezen
Ok, maar raad eerst die van mij maarquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:00 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat googlen,en wat muziek betreft,heb ik er nog een paar fijne voor je liggen..![]()
Economie is niet mijn sterkste punt,fotonomie daarentegen.......quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:09 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ok, maar raad eerst die van mij maar
(by the way, ik ga zo naar m'n werk, dus je hebt 20 minuten)
hints:
Favoriete auteur van Margeret Thatcher
Nobelprijswinnaar voor economie
voornaam begint met een F
ach kom op, je kan het, je weet meer dan je denkt!quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:12 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Economie is niet mijn sterkste punt,fotonomie daarentegen.......
dit is toch geen Google: http://nobelprize.org/economics/laureates/quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:23 schreef fotoloog het volgende:
Ik weet hem niet,en ik verdom het om te googlen
Kolere,wat ben jij vroeg op !quote:
Ja. Moet om 15.00 uur naar moeders.quote:
Héé kanjerquote:
Loogje!quote:
Ferry is het niet, Phil...............quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:32 schreef Oblivion het volgende:
Nope, de bel rinkelt niet.
Ik weet wel wie roxy music zijn, maar dit is niet ferry?
Avalon...oehoe....![]()
Heeft 1 van ons tweeen het toch nog goed!quote:
Neem een borrelquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Ik ben niet stoned, ik heb slecht geslapen
Nah,jij bent niet onderontwikkeld,jij bent...........quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:51 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ja, daar weet ik wel wat van...![]()
Ik ben onderontwikkeld, maar dat wist je al?![]()
Ik dacht dus dat je juist hele grote voeten hadquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:51 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben onderontwikkeld, maar dat wist je al?![]()
Maatje 38 schat ik zo.....quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je juist hele grote voeten had![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je juist hele grote voeten had![]()
Ja?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:52 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Nah,jij bent niet onderontwikkeld,jij bent...........
Lievquote:
Nou zo liev ben ik niet, want niemand reageerde gisteren op mijn berichtje...quote:
Objectiefquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zullen die foto's wel met een 28 mm lens genomen zijn![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zullen die foto's wel met een 28 mm lens genomen zijn![]()
Welk berichtje?quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou zo liev ben ik niet, want niemand reageerde gisteren op mijn berichtje...![]()
Ach,meissie toch... dank je welquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:09 schreef Oblivion het volgende:
Raad je plaatje # 170. Dit topic piekt met de Kerst.![]()
Ik ben niet zo'n Kerstbol, sterker nog: ik heb er helemaal niks meequote:Op zaterdag 25 december 2004 16:09 schreef Oblivion het volgende:
Raad je plaatje # 170. Dit topic piekt met de Kerst.![]()
Andrej Sacharov is goedquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Sacharov?
En er weer overheen kijken...quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Sacharov?
Ik dus wel, had je er net zo goed wel op kunnen reageren.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Kerstbol, sterker nog: ik heb er helemaal niks mee
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Erg fijn voelde het al niet, ik heb gister voor het eerst in 6 weken alcohol genuttigd
Jeutje loogie, heb je een hint?quote:
Blijven duimen!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:11 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach,meissie toch... dank je wel
Vrouw van Sacharovquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jeutje loogie, heb je een hint?![]()
Uit de grond van mijn hart: Hele fijne Kerstdagen Oblivion! Vanavond bij jouw ouders en morgen bij die van je vent?quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
* Oblivion roept nu heel hard in 1 oor: WAT ZEG JE?![]()
Waarna ik een deur heel hard dichtknal...![]()
![]()
Kijk dat is nou lief!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit de grond van mijn hart: Hele fijne Kerstdagen Oblivion! Vanavond bij jouw ouders en morgen bij die van je vent?
Jelena Bonnerquote:
Zekerrrrrrquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:33 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, nee is er 1 van STatus Quo?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:39 schreef fotoloog het volgende:
status quo
Ik zou moeten googlen ,en dat is niet de bedoeling,dus een naam weet ik niet zo 123
Kijk die man begrijpt wat Rock 'n' Roll inhoudt. Jammer dat-ie in zo'n kutband zat.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:48 schreef Bonobo11 het volgende:
Zag gister een geweldig stukje met deze man (Rick Parfitt), hij vertelde dat hij tijdens het opnemen van de Bandaid single in '85 de hele groep artiesten van cocaine voorzag en nog steeds geld van ze krijgtOok was hij te dronken om zijn stukje goed in te zingen.
Schofterig eigenlijk, zingen voor de minder bedeelde, met je neus vol...quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:48 schreef Bonobo11 het volgende:
Zag gister een geweldig stukje met deze man (Rick Parfitt), hij vertelde dat hij tijdens het opnemen van de Bandaid single in '85 de hele groep artiesten van cocaine voorzag en nog steeds geld van ze krijgtOok was hij te dronken om zijn stukje goed in te zingen.
Dat hoort zo!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij wast met Omo Power, dat zie je zo
Duh...quote:
Het schijnt dat de dames van Bananarama verkouden warenquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Schofterig eigenlijk, zingen voor de minder bedeelde, met je neus vol...![]()
Ga jij jezelf lopen quoten..quote:
quote:
Nee sukkel, Jewel natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruby Wax?
Ballen heeft ze wel......quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Om andere voor te zijn...
![]()
OKAY! HINT! :
Euh, kijk naar mijn icoon...![]()
quote:
Murphy!quote:
Foei ! ban 24 uur!quote:
Brown!quote:
En dat met kerst, wat doe je 'm aan...quote:
Joh!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mardattisniehaaregtenaamnatuurlijk![]()
Jawelquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh!![]()
Candice Bergen is dat natuurlijk...![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Links: Dean Martin?
Both is inderdaad beide..quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:11 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan wil je zeker die andere ook nog weten ook?
Aaitquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren, ook fokken mag ik niet"![]()
Never...quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent ook niet gauw tevreden
Nou dat zal me 'n dijenkletser zijn zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:15 schreef Oblivion het volgende:
Zet er een grote hoornen bril op de man, met plat haar, ogen een beetje scheel, en een nerd-act...![]()
Ja!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou dat zal me 'n dijenkletser zijn zeg![]()
Anneke Gronlohquote:
Hebben ze een konijn geschoten?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:21 schreef Oblivion het volgende:
Laatste heren, daarna komen de mannen weer thuis...![]()
Leuke foto inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
De hond van de buren zit vast, hoe los te krijgen?
leuke foto in de OP
Foei!quote:
Nee, bambi...quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben ze een konijn geschoten?
quote:
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:29 schreef Oblivion het volgende:
Neehee...
The Grinch!! Maar wie speelde die?![]()
Das een hele goede schrijver!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:31 schreef fotoloog het volgende:
Deepak Chopra !
Leuke film hoor, zou je goed doen 'm eens te gaan zien...quote:
Doeg Oblivion, eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke film hoor, zou je goed doen 'm eens te gaan zien...![]()
Ik zie jullie laters!
![]()
Have fun!![]()
Dag Obli have funquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke film hoor, zou je goed doen 'm eens te gaan zien...![]()
Ik zie jullie laters!
![]()
Have fun!![]()
Abe wie?quote:
Abequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook even weg. Koken, eten en uitbuiken
Hoe is het met mams?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:18 schreef tong80 het volgende:
Zo, van heerlijk Kerstmaal genoten laat de plaatjjes maar komen.
*Burp*
Deze dame bespeeld een Fender stratocaster 1501?quote:
Neuh, dat is een Fender Jaguarquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Deze dame bespeeld een Fender stratocaster 1501?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
Shit ik keurde Kim Deal goed. Die is van de Pixies. Sorry was er met m'n gedachten niet bij.
Ohwquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Vol=vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |