Maar jij bent dan ook een loser, en losers vinden losers tof.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Stuart het volgende:
Pfffffff, Jeremy Clarkson is zwaar tof![]()
Gelukkig roep jij dat, iemand zonder enige waardequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een loser, en losers vinden losers tof.
eenschquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.loser
Flikker toch op man, ga jij maar lekker maandag naar Bavo kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.loser
HAHAHAHA IK ken geen kwaliteit? Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken kerel?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig roep jij dat, iemand zonder enige waarde![]()
Je herkent kwaliteit niet. Straks open je ook nog een topic waarin je zegt dat Top Gear een kut programma is. Over loser gesproken![]()
Het ging over Jeremy, niet over mijn postsquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK ken geen kwaliteit? Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken kerel?
Die gozer is een enorme zeikerd, al de engelse auto's hebben volgens hem stijl, passie en zijn motorisch helemaal geweldig.
En wanneer er dan een keer een mercedes de ronde sneller haalt, begint ie bijna te huilen omdat het een Duitse auto is.
En dan heb ik het nog niet eens over "meets the neighbors" Omg, hij lacht alles gewoon werkelijk uit, iedereen is raar, alles wat de Engelsen doen is wel goed.
Nee, idd dikke kwailiteit man, echt geweldig. En top Gear vind ik ook kut, al is het alleen amar door hem. Ik kijk liever Ultimae cars op Discovery, die zijn tenminste objectief.
Wat een humor. Alles afkraken wat niet uit het land komt, waar jij vandaan komt. Tering, dat ik dat niet inzie zeg.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging over Jeremy, niet over mijn posts
Anyway, je kunt gewoon zijn humor niet waarderen, dat is gewoon jouw gebrek![]()
Markster kijkt één keer een programma en begint dan te gillen over 'Britten'quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij was anders erg positief over Nederland in het programma 'Meet the neighbours'
Toevallig heb ik die gemist, ik heb wel die van duitsland, frankrijk en spanje gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij was anders erg positief over Nederland in het programma 'Meet the neighbours'
Owhja, ik ben ook nooit in Engeland geweest ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Markster kijkt één keer een programma en begint dan te gillen over 'Britten'![]()
Je herkent sarcasme nog niet als het je recht in je gezicht pist he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK ken geen kwaliteit? Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken kerel?
Die gozer is een enorme zeikerd, al de engelse auto's hebben volgens hem stijl, passie en zijn motorisch helemaal geweldig.
En wanneer er dan een keer een mercedes de ronde sneller haalt, begint ie bijna te huilen omdat het een Duitse auto is.
En dan heb ik het nog niet eens over "meets the neighbors" Omg, hij lacht alles gewoon werkelijk uit, iedereen is raar, alles wat de Engelsen doen is wel goed.
Nee, idd dikke kwailiteit man, echt geweldig. En top Gear vind ik ook kut, al is het alleen amar door hem. Ik kijk liever Ultimae cars op Discovery, die zijn tenminste objectief.
En die lelijk E-type.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je herkent sarcasme nog niet als het je recht in je gezicht pist he?
Clarkson heeft nota bene zelf een Mercedes
En een nieuwe GT40.quote:
sar·cas·me (het ~)quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Dan moet ie dat ook niet gaan lopen vertellen, want het is nou niet bepaald grappig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En een nieuwe GT40.
Punt is dat als je Mercedes echt kut vind, je geen CL55 AMG koopt.
Petje af hoor, je kan in de vandale dingetjes opzoekenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
Als jij nou ook begreep wat daar stond begrijp je Jeremy wellicht beterquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Petje af hoor, je kan in de vandale dingetjes opzoeken
Ow ik begrijp wel wat sarcasme is hoor, maar dat heeft hier helemaal nix mee te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij nou ook begreep wat daar stond begrijp je Jeremy wellicht beter![]()
Dan heeft hij de soort humor die jij niet hebt. Kan gebeuren, maar dat hij Clarkson niet ineens een vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan moet ie dat ook niet gaan lopen vertellen, want het is nou niet bepaald grappig.
Ja, maar natuurlijk dat ik het niet inzag, omdat hij zo ontzetten trots is, benoemd hij natuurlijk ook twee Britse auto's tot allerslechtste ooit. GVD egoistische lul is het ook, iedereen weet dat Britse auto's nooit de slechtste kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow ik begrijp wel wat sarcasme is hoor, maar dat heeft hier helemaal nix mee te maken.
Kijk naar zijn auto top 100 dan, zegt genoeg.
2 tegenover weet ik veel hoeveel als beste.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar natuurlijk dat ik het niet inzag, omdat hij zo ontzetten trots is, benoemd hij natuurlijk ook twee Britse auto's tot allerslechtste ooit. GVD egoistische lul is het ook, iedereen weet dat Britse auto's nooit de slechtste kunnen zijn.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aston Martin IS gewoon een geweldig merk. En ja, dat is toevallig Brits
.
Daar zit mij het probleem hem nou juistquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef Tekno het volgende:
Anyway, het is gewoon typisch Brits hoe hij presenteert, en hoe zijn humor is.
Mwoah, ik vond het wel een ok lijstje, maar goed wat had jij willen zien als top 10?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:00 schreef Markster het volgende:
[..]
2 tegenover weet ik veel hoeveel als beste.
KIJK ER DAN NIET NAAR!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Daar zit mij het probleem hem nou juist
Zo denken alle coole Engelsen, kijk naar Cleese...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.
Dat zegt dus al voldoende, want Top Gear is één van de beste tv-programma's. Punt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
En top Gear vind ik ook kut
Jij kijkt cker nooit discovry channel?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zegt dus al voldoende, want Top Gear is één van de beste tv-programma's. Punt.
V.
Jawel, maar niet voor autoprogramma's.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Jij kijkt cker nooit discovry channel?
Je hebt het blijkbaar hard nodig, want hetgeen je zegt slaat werkelijk nergens opquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt het blijkbaar hard nodig, want hetgeen je zegt slaat werkelijk nergens op![]()
Wat een onzin. De top 10 van hem staat vol met buitenlandse auto's.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Dan kijk je er toch niet naar? Zeikerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Daar zit mij het probleem hem nou juist
Johan Cruijjffquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Engels is gewoon goed
En JC roeleert de pan uit![]()
* Silentuz mompelt iets over een pot die een ketel verwijt met zwart zien ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat een humor. Alles afkraken wat niet uit het land komt, waar jij vandaan komt. Tering, dat ik dat niet inzie zeg.
Britten zijn gewoon kut. En hun 'humor' nog kutter.
Iets beter/vaker kijken: De beste 'affordable' wagen van 2004 is volgens Topgear de Volkswagen GTI.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Huh ? Kijktip voor jou: Topear op de BBC.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:26 schreef el_hombre het volgende:
Een presentator die zelfs een autoprogramma leuk kan maken is een goede presentator
mensen die 'zeker' spellen als jij doet, hebben alleen recht om te zeiken over hun gebrekkige opleiding.quote:
So true, en je OP ook. Fuck jermeyquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Markster het volgende:
Britten zijn gewoon kut. En hun 'humor' nog kutter.
Discovery, de objectieve bron van informatie... sorry, heb ik de wederkomst van Jezus christus van Nazareth, koning der joden, gemist?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
Discovery, die zijn tenminste objectief.
De aflevering waarin die Duitse liet zien dat ze een rondje Nurburgring sneller kon rijden dan Clarkson, dat was geweldig. Jeremy Clarkson is één van mijn favoriete presentatoren, maar af en toe is het best leuk als hij eens op z'n nummer wordt gezet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
Top Gear is gaaf, maar Jeremy Clarkson is wel een arrogante zeikerd inderdaad.
Zen Minutes? Youw Zit Ahj Laap in Zen Minutes?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
De aflevering waarin die Duitse liet zien dat ze een rondje Nurburgring sneller kon rijden dan Clarkson, dat was geweldig. Jeremy Clarkson is één van mijn favoriete presentatoren, maar af en toe is het best leuk als hij eens op z'n nummer wordt gezet.
En Aston Martin is een geweldig merk.
Humor en uitstraling is veel belangrijker dan hebben van een reetquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Marruk het volgende:
Hij heeft ook geen reet, zou ie door de plee zakken denken jullie?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zen Minutes? Youw Zit Ahj Laap in Zen Minutes?
Eye Caen zdoo That with a Vaaan!!
quote:
Dat zegt ie juist helemaal niet, hij geeft vaak zelfs toe dat Engelsen of Britten dingen minder goed doen dan andere Europeanen. Elk volk heeft zo zijn eigenaardigheden, en hij weet dat op een humoristische manier te onderzoeken. En zit weinig chauvinisme bij in zijn programma, sterker nog hij geeft behoorlijk af op alles wat slecht is in de U.K. zoals de eetgewoonten, de wegen, het weer, de auto's enz.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Idd, de TS zou eens de columns moeten lezen van die gast (in het blad Top Gear) waarin hij zijn eigen land afvalt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:19 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt ie juist helemaal niet, hij geeft vaak zelfs toe dat Engelsen of Britten dingen minder goed doen dan andere Europeanen. Elk volk heeft zo zijn eigenaardigheden, en hij weet dat op een humoristische manier te onderzoeken. En zit weinig chauvinisme bij in zijn programma, sterker nog hij geeft behoorlijk af op alles wat slecht is in de U.K. zoals de eetgewoonten, de wegen, het weer, de auto's enz.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Volgens mij zijn het vooral de fransen die de wind van voren krijgen maar die hebben dan ook geen behoorlijke auto gebouwd sinds de Traction Avant.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:19 schreef CybPraetorian het volgende:
ok ok hij is wel een beetje anti duits (vooral Opel/vauxhal) en pro engels (Jaguar)
De laatste aflevering sluit hij af met de tekst dat hij er trots op is zichzelf Europeaan te kunnen noemen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die gemist, ik heb wel die van duitsland, frankrijk en spanje gezien.
Lekker negatief wer, vooral tegen de Duitsers.
iddquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:19 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat zegt ie juist helemaal niet, hij geeft vaak zelfs toe dat Engelsen of Britten dingen minder goed doen dan andere Europeanen. Elk volk heeft zo zijn eigenaardigheden, en hij weet dat op een humoristische manier te onderzoeken. En zit weinig chauvinisme bij in zijn programma, sterker nog hij geeft behoorlijk af op alles wat slecht is in de U.K. zoals de eetgewoonten, de wegen, het weer, de auto's enz.
Preciesquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:57 schreef DarkElf het volgende:
top gear is leuk
jeremy is gewoon annoying maar moet er wel vaak om lachen..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Stuart het volgende:
Pfffffff, Jeremy Clarkson is zwaar tof![]()
Tuurlijk mag je hem een eikel vinden, maar lul geen onzin.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:02 schreef Markster het volgende:
Niet dat ik hem opeens tof vind hoor, ik blijf het een eikel vinden.
Nou, feiten en dealer...quote:Op zondag 26 december 2004 00:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind hem op dezelfde manier vermakelijk als Maarten van Rossum: dodelijke manieren om te zeggen dat iets kut is, en dat met glans. Het is ook gewoon presentatie, als je feiten wil dan kun je naar je dealer.
Ik lul geen onzin, ik vind hem gewoon over komen als een cheuvonistisch (?) mannetje, die alles wat Brits is goed vindt, en de rest niet.quote:Op zondag 26 december 2004 00:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hem een eikel vinden, maar lul geen onzin.
eensquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
oja bij welk programma zaten vickie en tiff voor ze de fifth gear deden?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:00 schreef Cool_Runner het volgende:
Clarkson is gewoon tof. Hij heeft een trend gezet wat betreft het presenteren van een autoprogramma. En die word duidelijk overal gekopieerd (fifth gear)
kijk eens één pagina terug en dan naar de derde reactie...quote:Op zondag 26 december 2004 03:13 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik lul geen onzin, ik vind hem gewoon over komen als een cheuvonistisch (?) mannetje, die alles wat Brits is goed vindt, en de rest niet.
Als ik hem dan verkeerde begrijp, of de humor er gewoon niet van in zie. sorry dan
Wat snap je niet aan : "ik vind hem overkomen als" ?quote:Op zondag 26 december 2004 13:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
kijk eens één pagina terug en dan naar de derde reactie...
lees nou eens, IK VIND HEM ZO OVERKOMEN.quote:Op zondag 26 december 2004 17:18 schreef tvdleur het volgende:
Pfff.... in de top gear car shootout 2003 won... ow jawel: de carver! Dat is een auto, gemaakt in.... Nederland!![]()
![]()
Daar gaat je Brits is goed stelling, of in Jeremy Clarsons woorden: in fact, I like the dutch surprising inventions better!
Okee okee okee.... Je hebt daarin wel iets gelijk. Hij komt wel zo wat over inderdaad, maar als je van een beetje chauvinisme houdt, en VOORAL van een cynische ondernoot (want hoe kan in godsnaam een rover beter technisch zijn dan een mercedesquote:Op zondag 26 december 2004 17:29 schreef Markster het volgende:
[..]
lees nou eens, IK VIND HEM ZO OVERKOMEN.
Blijkbaar issie niet zo, volgens iedereen.
Ja en ik vind dat dus juist irritant, vandaar dat ik ook dacht dat het gewoon een chauvinistische eikel was. Nou vind ik het een gewone eikelquote:Op zondag 26 december 2004 17:47 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Okee okee okee.... Je hebt daarin wel iets gelijk. Hij komt wel zo wat over inderdaad, maar als je van een beetje chauvinisme houdt, en VOORAL van een cynische ondernoot (want hoe kan in godsnaam een rover beter technisch zijn dan een mercedes-O_ ) dan kan je er zeker om lachen
![]()
Hij doet volgens mij ook wel zijn best om zo over te komen. Dat is namelijk tamelijk brits.quote:Op zondag 26 december 2004 17:29 schreef Markster het volgende:
[..]
lees nou eens, IK VIND HEM ZO OVERKOMEN.
Blijkbaar issie niet zo, volgens iedereen.
In die Atom ging ie vandaag toch lekker tekeerquote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef MasterDisaster het volgende:
Tiff needel is veel koeler en kan tenminste ook goed rijdenmaar jermey kan nauwelijks autorijden
Daarom reed ie 2 weken terug ook een tourwagen coureur er uit in die japanse turbo bak..quote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef MasterDisaster het volgende:
maar jermey kan nauwelijks autorijden
Neehee.... Europees = GEWELDIG (behalve Vauxhall/Opel, alhoewel dat na de VX220/Speedster licht gewijzigd is), Japans is emotieloos, Amerikaans is lelijk....quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Z'n vrouw heeft een Z1 van hem gehad... (echt een oud kut-cabrio'tje, maar goed) dus ik denk dat het wel meevalt op zich...quote:
Heeft-ie nog groot gelijk in ook.quote:Op maandag 27 december 2004 00:48 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Neehee.... Europees = GEWELDIG (behalve Vauxhall/Opel, alhoewel dat na de VX220/Speedster licht gewijzigd is), Japans is emotieloos, Amerikaans is lelijk....
Dat zijn de Clarkson regels...
Dat zijn helemaal geen kutauto's, dat zijn scheurijzers, en niet te zuinig ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:53 schreef dr.dunno het volgende:
't valt me trouwens op, dat nagenoeg alle jeremy-haters subaru-impreza- en golftdi-fans zijn... zegt heel veel over de personen in kwestie inderdaad, nl. dat ze met hun smaak voor kutauto's gewoon op hun pik getrapt zijn dat Top Gear niet wat meer in de sfeer van Fast & Furious is, gay dus.
Omdat ik een Impreza 2.0 WRX STi AWD een mooie auto vind?quote:Op maandag 27 december 2004 09:15 schreef Günther het volgende:
Hoer.
Topicstarter natuurlijk, die wannabe.quote:Op maandag 27 december 2004 09:18 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Omdat ik een Impreza 2.0 WRX STi AWD een mooie auto vind?
Of bedoel je dat jeremy een hoer is
...and in the corners... it just tried to tear my face off.quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In die Atom ging ie vandaag toch lekker tekeer.
En dan dat heerlijke Engelse accent erbijquote:Op maandag 27 december 2004 09:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
...and in the corners... it just tried to tear my face of.
V.
Tiff Needel is een oud Formule 1 coureur, tuurlijk kan ie goed rijden.quote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef MasterDisaster het volgende:
Tiff needel is veel koeler en kan tenminste ook goed rijdenmaar jermey kan nauwelijks autorijden
Gelukkig is jouw post veel beterquote:Op maandag 27 december 2004 10:55 schreef MassMurda het volgende:
Wat ben jij een zeikerd zeg, hou deze discussies lekker met je vriendjes met hetzelfde IQ. De ene na de andere post van jou is crap. Zeg dan nix.
Tiff is een toffe peer en kan goed rijden... Maar mist het charisma van Clarkson... Vergeet niet dat ze behalve een tester ook een presentator van een show zijn...quote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef MasterDisaster het volgende:
Oh ja, TS is een hoerquote:Op maandag 27 december 2004 15:53 schreef Rio het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat hij wel zo'n vette Ford GT kan krijgen die hij geweldig vindt en niet Brits is, maar dit terzijde
Duh! Duiters zijn ook stom! Jeremey Clarkson is de man!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die gemist, ik heb wel die van duitsland, frankrijk en spanje gezien.
Lekker negatief wer, vooral tegen de Duitsers.
Heb jij topgear wel eens gezien?? Want hij vindt engelse auto's echt niet geweldig en beter dan alle andere auto's.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
Duh, dat is een programma gemaakt voor engelsen. Logisch dus dat hij zo doet. Wij zijn nou eenmaal niet de primaire doelgroep.quote:En dan heb ik het nog niet eens over "meets the neighbors" Omg, hij lacht alles gewoon werkelijk uit, iedereen is raar, alles wat de Engelsen doen is wel goed.
En op nummer 4 de buitenaardse auto Skyline R34 GT-R.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef Kogando het volgende:
[..]
Wat een onzin. De top 10 van hem staat vol met buitenlandse auto's.
Nee, daarom heeft Clarkson zelf een Mercedes SL55 AMG waar hij helemaal weg van is...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
*blaat
*blaat
Lees jij wel het topic door, voordat je post?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:58 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Doe je wel je huiswerk voortaan als je iets te melden hebt ?
Als je het niet eens bent met hem, is hij dan meteen een domme mongool? Dus iedereen die iets anders vind of roept als jij, spoort niet?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow ik begrijp wel wat sarcasme is hoor, maar dat heeft hier helemaal nix mee te maken.
Kijk naar zijn auto top 100 dan, zegt genoeg.
Je hebt een serieus gebrek aan een gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |