Ik ga even voor je kijken of ik ze in mijn plugin map hebquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:22 schreef CybErik het volgende:
Volgens het forum van Simtropolis heb ik deze bestanden nodig:
bldgprop_vol1.dat
Plugin_00D_Parthenon.dat
Alleen die kan ik nergens vinden
Weet iemand waar ik ze kan halen of kan iemand ze ff mailen naar het adres in m'n profiel?![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:28 schreef CybErik het volgende:
Hmm... en in Program Files\Maxis\SimCity 4\Plugins ?
Ik hoop het maar. Gewoon even proberen, kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef CybErik het volgende:
[..]
Okee
Zijn ze misschien toch niet zo nodig![]()
cerbie, heb jij MSN?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
bldgprop_vol1.dat kan ik wel even mailen, staat in mn mijn documenten/blabla/plugins
Kijk maar of je hem hebt ontvangen, was ~350KB (zit meteen je halve inbox vol)
Ik heb Plugin_00D_Parthenon.dat voor je. Is alleen wel 961kb groot.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:22 schreef CybErik het volgende:
Volgens het forum van Simtropolis heb ik deze bestanden nodig:
bldgprop_vol1.dat
Plugin_00D_Parthenon.dat
Alleen die kan ik nergens vinden
Weet iemand waar ik ze kan halen of kan iemand ze ff mailen naar het adres in m'n profiel?![]()
Kijk is aanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Plugin_00D_Parthenon.dat voor je. Is alleen wel 961kb groot.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Plugin_00D_Parthenon.dat voor je. Is alleen wel 961kb groot.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
bldgprop_vol1.dat kan ik wel even mailen, staat in mn mijn documenten/blabla/plugins
Kijk maar of je hem hebt ontvangen, was ~350KB (zit meteen je halve inbox vol)
Ik heb zequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk is aan
http://www.photography-fo(...)in_00D_Parthenon.dat
Opslaan in: bijvoorbeeld *:/Program Files/EA Games/Simcity 4/Plugins
* = je schijf letter
![]()
Wat mij betreft welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef AMD64 het volgende:
Ok. Dus ik kan hem van mijn server afhalen?
Maar toch ga ik verder zoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:30 schreef CybErik het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel
Verder goed nieuws en slecht nieuws
De problemen van de tweede screenshot zijn weg, en veel van die gebouwen doen het, maar veel andere gebouwen hebben helaas een kartonnen doos (zoals op de eerste screenshot) gekregen. Maar goed, ik ben in ieder geval een stuk verder
Bedankt!
uhh als ik die download krijg ik een hoop bestanden enzo..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien is deze bank een oplossing. Dan kan je telkens tot maximaal $50.000.000 erbij krijgen. Dat moet je geldtekort denk ik wel oplossen.
Je moet deze in je pluginfolder zetten die in je mijn documenten map staat.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh als ik die download krijg ik een hoop bestanden enzo..
maar ik snap nie helemaal wat ik er mee moet doen..
en is er nog wat extra's nodig dan alleen simcity 4+rushhour??
LOL. Die heb ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet deze in je pluginfolder zetten die in je mijn documenten map staat.
En je hebt als ik het goed las ook nog deze texture pack nodig.
ok thanks ga ik zo proberen...quote:Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet deze in je pluginfolder zetten die in je mijn documenten map staat.
En je hebt als ik het goed las ook nog deze texture pack nodig.
ik kan wel wat screen shots maken.. ik kan ook de stad ter download aan bieden zodat je em kan importeren..quote:Op zondag 22 mei 2005 11:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Trouwens. Hoe is jouw stad nu?
Heb jij nog nieuwe screenshots gemaakt?
Die heb ikquote:Op zondag 22 mei 2005 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan wel wat screen shots maken.. ik kan ook de stad ter download aan bieden zodat je em kan importeren..
moet je wel dat ene bank gebouw hebben
* mschol is benieuwdquote:Op zondag 22 mei 2005 17:57 schreef AMD64 het volgende:
*downloading
En later o de avond een beoordeling
Ik heb je stad ook even snel doorgekeken en wat mij opviel was dat je cartraffic behoorlijk hoog was. Ik probeer ze vanaf het begin altijd zoveel mogelijk het OV in te schoppen d.m.v. busstations. Je moet er dan ook een aantal bij de industriële en commerciële zones neerzetten. Je sims gebruiken de bus/metro eigenlijk nooit om eens naar tante Truus te gaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol is benieuwd
maar acht goed inrichten ben ik slecht in en zeker als je streets, roads, avenue's, wighways en elavated highways hebt
of subway, elevated rails
das nisks voor mij, doe mij dan maar de oude simcity 1 daar kon je 2 dingen en meer was niet nodig![]()
Ik gebruik ook bijna altijd het New Yorkpatroon, maar ik wissel af en toe high en medium residental met elkaar af zodat er niet teveel wolkenkrabbers komen. Dan raken je wegen ook niet zo snel overbelast.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:51 schreef Cerbie het volgende:
Ach, zo slecht als mijn inrichting in een stad zal het niet worden
Het was mooi dambord, maar doordat het uiteindelijk alleen maar wolkenkrabbers waren zaten de wegen nogal heel erg verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |