abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27353203
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:57 schreef renz0r het volgende:
Hoeveel pleuro is dit spel?

Ga hem maar eens kopen, want nu is die wel afgeprijsd denk ik

Wanneer komt SC5?
SC4 deluxe in bartsmit is ¤15
pi_27353337
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

SC4 deluxe in bartsmit is ¤15
DELUXE= sc4 EN RH....zeker 15 euro en geen 20?!
pi_27354876
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:13 schreef renz0r het volgende:
Ik zie SC4 voor ¤15 staan (¤5 maar, omdat ik nog steeds een cdbon heb liggen die ik nooit uitgeef).

Is rush hour nou de moeite waard? Wat houdt het in? Beetje een simmetje erin gooien en volgen?
Als het niks bijzonders is hou ik het lekker op bouwen en onderhouden

Explain me
Je krijgt er monorail bij en je kan ook tol gaan heffen en ik dacht dat de ground highway ook nieuw was.
pi_27354979
Er is een hele waslijst van grote en kleine verbeteringen, misschien staat die op de EA site?
Je kan ook zones maken zonder dat er automatisch wegen tussendoor komen nu, een aantal mods zal het alleen doen met RH/Deluxe, aantal gebouwen erbij.
Is de Europese bouwstijl ook alleen RH/Deluxe, dan die ook nog
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_27355658
Oke, dus ¤6 euro extra uitgeven aan rush hour is een must.
pi_27355679
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef renz0r het volgende:

[..]

DELUXE= sc4 EN RH....zeker 15 euro en geen 20?!
100% zeker heb em namelijk vanmiddag gehaald
pi_27356119
http://simcity.ea.com/about/rushhour/overview.php

Ik gebruik dat zelf rijden niet zo vaak, treintje is soms wel leuk (goederentrein laten ontsporen ), maar auto's gaat niet op deze pc, die kan de gebouwen niet snel genoeg inladen als je er langs rijdt.

Trouwens, heeft iemand ooit Area 5.1 gehad, dan kun je ook met UFO's vliegen en straaljagers. Het is me nog niet gelukt die te halen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_27356124
Lekker! Ga ik morgen uit school maar ff via de binnenstad van Dordrecht naar huis
pi_27356304
Ow wacht...Die platenbon van een tientje die al verstoft is kan ik daar niet inwisselen

Ach dan maar 20 piek dokken voor beide, heb ik toch profijt.
pi_27356333
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef Cerbie het volgende:
http://simcity.ea.com/about/rushhour/overview.php

Ik gebruik dat zelf rijden niet zo vaak, treintje is soms wel leuk (goederentrein laten ontsporen ), maar auto's gaat niet op deze pc, die kan de gebouwen niet snel genoeg inladen als je er langs rijdt.

Trouwens, heeft iemand ooit Area 5.1 gehad, dan kun je ook met UFO's vliegen en straaljagers. Het is me nog niet gelukt die te halen
nog niet gezien area 51...

maar met ctrl+alt+c you don't deserve it zou het moeten werken
pi_27356739
Kan iemand mij nou in stapen uitleggen hoe je een stad vanaf het begin bouwt ZONDER verliezen te draaien. Ik begin, meteen verliezen en mn stad is failliet....
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:52:47 #282
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27357596
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef renz0r het volgende:
Kan iemand mij nou in stapen uitleggen hoe je een stad vanaf het begin bouwt ZONDER verliezen te draaien. Ik begin, meteen verliezen en mn stad is failliet....
Wat maak jij dan gelijk? Je moet niet gelijk beginnen met Ziekenhuizen, politie, brandweer. (maak het alleen pas als ze erom gaan zeuren)

Wat parkjes in het begin is goed, maar ook niet teveel wegens onderhoud ervan
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 22:56:14 #283
88815 The_Emotion
98.3
pi_27357754
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:37 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Doe maar niet lees, die afbeeldingen waren van Remqo
Echt veel last van vervuiling heb ik er niet, om en rond het industrieterrein heb ik een aantal parkjes en grasveldjes geplaatst, zodat de grondwaarde stijgt en er meer Hi-tech industrie groeit
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_27357782
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef mschol het volgende:

[..]

nog niet gezien area 51...

maar met ctrl+alt+c you don't deserve it zou het moeten werken
Ach, waarom ook niet een keertje. Dalijk eens proberen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_27360367
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:56 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ach, waarom ook niet een keertje. Dalijk eens proberen
UFO en straaljager zijn cool..
wist ik nou maar of je kan herladen en hoe
kan ik me eigen stad plat gooien
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:53:54 #286
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27360389
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef mschol het volgende:

[..]

UFO en straaljager zijn cool..
wist ik nou maar of je kan herladen en hoe
kan ik me eigen stad plat gooien
Die meteorieten
pi_27360466
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Die meteorieten
neuh is niet leuk. (straal jager is veel cooler dan moet je echt gaan mikken

e n ik heb een andere oplossing voor gebouwen die je niet gesloopt krijgt:
de FIK erin continue linkermuis in drukken met vlammetje totdatie weg is
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:00:33 #288
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27360594
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

neuh is niet leuk. (straal jager is veel cooler dan moet je echt gaan mikken

e n ik heb een andere oplossing voor gebouwen die je niet gesloopt krijgt:
de FIK erin continue linkermuis in drukken met vlammetje totdatie weg is
Straaljager
pi_27360701
Iemand enig idee waar je die mods kan vinden als de Trafficmod e.d.?
Ik kan ze niet meer terugvinden op simtropolis .
pi_27360985
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:00 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Straaljager
Yup
area 51 geeft je die mogelijkheid om die te vliegen
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:18:52 #291
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27361099
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 00:14 schreef mschol het volgende:

[..]

Yup
area 51 geeft je die mogelijkheid om die te vliegen
Ik volg het volgens mij niet meer zo helder
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:29:11 #292
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_27362399
Mijn guide om keer in een heule hoop stappen een stad uiteindelijk winstgevend te laten worden:

- Begin met de goedkoopste elektriciteitscentrale: de kolencentrale. Deze wordt aan de rand van de map geplaatst, zodat bijna de helft van de vervuiling niet in jouw stad zit .
- Bouw daarom een industriewijk met de dense industrie het dichtst in de buurt van de kolencentrale. Het is dan meestal mijn bedoeling dat de industriewijk zich langs de rand gaat ontwikkelen.
- Vaak gooi ik ook een treinlijn met ene paar stations recht er door heen en ook een stuk of 4 a 5 busstops her en der verspreid.
- Overigens houd ik naast de kolencentrale een redelijk groot vlak open voor de landfill en de zogenaamde 'vervelende dingen' later.
- Vervolgens maak ik de residential areas (medium en high), die vaak aan het water liggen en redelijk dicht in de buurt van industrie zitten. In die residential zones zet ik twee waterpompen (bij het water natuurlijk) neer dan.
- Ook in dit gebied gooi ik ook wat busstops hier neer en trek ik de treinlijn door de woonwijk met 2 stations ofzo. Voor de gein wil ik de treinlijn dan soms wel eens splitsen in twee richtingen .
- Middenin de residential zone zet ik dan een hospitaal en een school neer. Deze krijgen in het begin van 20% van de funding. Ze gaan maar zeuren als ze meer nodig hebben ;'). Verder krijgen de sims wat vertier natuurlijk met parken en skaterinks en dat soort dingen .
- Ik creëer vaak op de een of andere manier toch wel een plek (of het is wat zijdelings) tussen industrie en residential, waar dan de commercial zone (high, medium en light) begint. Deze houd ik redelijk klein, omdat de vraag in het begin toch niet groot is.
- Verder gooi ik in de 'beginstad' een Fire Departement en Politiestation neer die zo centraal mogelijk liggen en dus alle zones bestrijken. Eventueel gaat hier de funding omlaag en dan wel naar ongeveer 50%.
- Dan leg ik waterpijplijnen zo economisch mogelijk neer, namelijk via een raster. Er is een grote lijn die als het ware verticaal gaat lopen over de hele map. En die heeft dan horizontale ribben die telkens 14 tiles uit elkaar zitten. Hierdoor krijgt net elk gedeelte van de stad genoeg water en is het aantal pijplijnen tot een minimum gereduceerd. Die krengen zijn namelijk vrij prijzig en ook in onderhoud geloof ik. Met zo'n raster hoef je ook niet zo lang na te denken over dat trekken van die vervelende waterpijpleidingen.
- Meestal heb ik op dit punt ongeveer 25% van mijn oorspronkelijke budget over. Ik laat de stad dan lopen en na een jaar of twee zit ie redelijk vol en heb je nog minder geld over. Die nare mevrouw die over je financien gaat, loopt flink te zeuren en uiteindelijk biedt ze je dan een toxic waste dump, armybase, missile dinges en een of andere gevangenis aan. Die zogenaamd 'vervelende dingen' stop je weg in die hoek naast de kolencentrale, zodat men in je stad er zo min mogelijk last van heeft. Meestal ga je dan breakeven draaien.
- Verder kan je in RH ook snel een casino krijgen, die $ 300,- oplevert, ook niet gek .
- Ik ga trouwens toch (als het moet) redelijk grote leningen aan en die gebruik ik dan zoveel mogelijk om extra zones te maken.
- Als het goed is, moet je stad dan uiteindelijk toch redelijk gaan lopen en stroomt het geld met bakken binnen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_27362430
GODVER KUTSPEL
net uren bezig geweest met allemaal landmarks, hele kanalen aangelegd, wil ik gaan saven, LOOPT DAT KUTSPEL VAST
pi_27362785
Damn, dat spel kost me echt teveel tijd; Ik dacht om 22 uur lekker ff simcity spelen, voor je het weet is het 2 uur geweest...
pi_27362793
En dan had ik het niet eens gesaved
Echt enorme kanalen had ik gemaakt, vakje voor vakje, uitgestrekte infrastructuur, de halve map gezoned en enorme plaza's en landmarks in het centrum. Alles is kaput!

Kutspel
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:24:28 #296
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27363625
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:32 schreef CybErik het volgende:
GODVER KUTSPEL
net uren bezig geweest met allemaal landmarks, hele kanalen aangelegd, wil ik gaan saven, LOOPT DAT KUTSPEL VAST
Nummer 2 in een kort tijdsbestek
Cerbier was je al voor Echt verdomd klote

Gelukkig save ik het spel om de 10 minuten.
pi_27366082
hij loopt bij iedereen vaast.. ;')
daar had ik geen lastr van en heb er nog steeds geen last van..
misschien zijn het de plugins????
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:17:00 #298
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27366371
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef mschol het volgende:
hij loopt bij iedereen vaast.. ;')
daar had ik geen lastr van en heb er nog steeds geen last van..
misschien zijn het de plugins????
Kanniet. Die zijn heel goed getest. Vooral de bekendste.
pi_27366977
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef mschol het volgende:
hij loopt bij iedereen vaast.. ;')
daar had ik geen lastr van en heb er nog steeds geen last van..
misschien zijn het de plugins????
Ik heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad. En ik heb toch behoorlijk wat plugins.
  donderdag 26 mei 2005 @ 10:43:34 #300
110810 AMD64
With Canon you can!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')