Wheheh. Heel veel succes. En laat ons wel wat van je 'meesterwerk' zien !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:45 schreef CybErik het volgende:
Olé, ik heb Rush Hour
Ga 'm nu installeren, en dan meteen al mijn dubbelbaans wegen avenues maken en tol heffen en zo
Heel bekend bij mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Cerbie het volgende:
Neeee, kutpauperspel, hij crasht net als ik hem wil opslaan, daar gaat een uur werk![]()
Ik heb het al zo vaak gehad. Daarom sla ik het spel nu elke tien minuten opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Cerbie het volgende:
Dit was pas de eerste keer dat het gebeurde
Nja, weet ik tenminste dat ik vaker moet saven, ik ga mijjn stad opnieuw verbeteren, het liep net een beetje lekker
Even een kleine aanvulling hierop: Als een kliniek meer dan $200 kost dan knal ik er een hospitaal neer, zelfde geld voor de basisschool, dan stap ik over naar die grote basisschool.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:34 schreef ElmarO het volgende:
Ook een tip. Bouw nooit een kliniek. Je kan beter gelijk een hospitaal neerzetten. Die is qua maandelijkse uitgaven goedkoper. Bij de kliniek betaal $400 voor 500 patiënten, terwijl je bij het hospitaal $320 betaald voor 960 patiënten.
Wow. Wat een stad. Wat ik echt mooi vind. Die grote plaza pleinenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef CybErik het volgende:
Jeej, zelfs custom gebouwen werken met Rush Hour
Hier trouwens mijn nieuwste stad:
[img=http://img172.echo.cx/img172/6149/capdist2wu.th.jpg]
Alle kantoorgebouwen (op standaard landmarks na) door de computer neergezet
Ben er wel trots op eigenlijken ik ben nu ook bezig met een nieuwe voorstad van deze stad met elevated railways en zo, wordt ook wel mooi
Dat zijn inderdaad van de $ woningen. Je moet meer belasting vragen voor $--mensen. Als het goed is, gaan je gebouwen vervallen en dat sloop je vervolgens. En wat zie je dan. $$-gebouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef Falco het volgende:
Dit zijn totnutoe mijn grootste gebouwen (ruim 6000 bewoners per flat), netjes op een rijtje. Maar volgens mij kan het gemakkelijk nog wel wat groter.
[afbeelding]
Het is trouwens wel een beetje jammer dat ze hun werk buiten deze prachtige stad zoeken. Extra sneu is dat aan de andere kant een doodlopende weg zit, waar totaal geen commercie of industrie te vinden is, maar goed!
Zo was ik begonnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wow. Wat een stad. Wat ik echt mooi vind. Die grote plaza pleinen
* AMD64 komt met een idee!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef CybErik het volgende:
[..]
Zo was ik begonneneerst supermooie plaza's en enorm lange straat (was bij het beginnen van de stad al de bedoeling dat daar skyscrapers omheen zouden komen, heeft bijna 100 jaar geduurd
) en mooie landmarks erin en omheen (stock exchange aan het einde met fonteintjes eromheen, witte huis, capitool, operagebouw...) en het is vrij aardig gelukt
Alleen jammer dat 'ie niet is ingericht op Rush Hour, nu loopt er alleen een metro en spoorweg door het centrum en het is een beetje zonde om allemaal skyscrapers tegen de vlakte te gooien voor zo'n monorail
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]Ik hou van je bouwstijl
Morgen na het werken ga ik het ook zo proberen, als het van je mag
Dan ga ik echt een hele lange straat maken met in het midden 3×3 parken/plaza's en dan aan de bijde kanten of een weg, of een hoofdweg, en langs die weg alleen commerical. En die straat ga ik misschien "Downtown Street" noemen !
Mooie stad Remqo. Vooral de brug in het zuidenquote:Op woensdag 25 mei 2005 03:42 schreef Remqo het volgende:
Ben je lekker aan het spelen, is het alweer half 4 geweest
Dit is de andere helft van mijn stad, ik heb hem nog niet helemaal vol gebouwd, maar dat komt morgen wel.
Op het moment wonen er 114.000 sims en maak ik ruim §2000 winst.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |