Ik zou best willen, maar kan helaas nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:59 schreef blieblie het volgende:
Pffff, wie gaan der vanavond weer uit zuipen?
ben nu thuis aan het zuipen.... morgen maybe op stapquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:59 schreef blieblie het volgende:
Pffff, wie gaan der vanavond weer uit zuipen?
mr. pimp!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:22 schreef febster het volgende:
Ik denk dat ik vnv toch maar op stap ga![]()
jah kan niet hequote:Op vrijdag 24 december 2004 21:17 schreef omegaproject het volgende:
bijna heel de middag in de tipsy zitten, en PG gewoon niet gezien hebben.......
Ohw ,... en ik ben vanavond uiteraard weer van de partij .....
zatheiddddd ...![]()
aan de ene kant vind ik theo zijn programma kansloos. aan de andere kant lach ik me helemaal suf om al die kutjes die zich belachelijk makenquote:
medelijden echt dus niet he. als je niet tegen drank kan moet je niet zuipen en aandacht trekken door aan zijn programma mee te doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef blieblie het volgende:
Ik ben zelf aan het bouncen.
En dat programma is gewoon zo slecht dat het grappig is om te kijken.
Kheb alleen medelijden met die Varkens die voor de camera helemaal voor lul gezet worden en het zelf grappig vinden.
Ha Rquote:
Nopess, ik heb je nummer helemaal niet meer in mijn telefoon staanquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef febster het volgende:
[..]
Ha R
Was dat smsje van jou vanmiddag? Want ik heb meerdere robberts, en dus wist niet helemaal van wie dat smsje was
![]()
hahaha ik ben ook niet helemaal nuchter meer hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nopess, ik heb je nummer helemaal niet meer in mijn telefoon staan![]()
Pff, ik ben moe! en die 2 flesjes Juliler slaan lekker aan.... Dat al na 2 flesjes
![]()
Neu! ik drink nog amper. Dat vind ik pas stoer!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:05 schreef blieblie het volgende:
Na 2 bier al plat???
Weet je hoe we dat noemen??
NIETJEUH!!!!
Vet manquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
Neu! ik drink nog amper. Dat vind ik pas stoer!
En welke onderdelen vind je nog niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef Daklem het volgende:
Met mijn Hifi staat alles goed. Net een nieuwe dvdspeler aangeschaft! de Denon 2800 MKII
Er staat nog het 1 en het ander op het verlangenlijstje van 2005!
Pronto zuigt echt hard... kan je beter een PDA aanschaffen en die alles leren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:35 schreef Daklem het volgende:
mijn speakers vind ik voorlopig nog meer dan voldoende. Ik ben hierover zeer tevreden.
wat ik er nog bij wil zijn extra dingetjes. zoals:
vibrapods, reducering van trillingen bij mijn apparatuur.
Spikes onder mijn speakers
een audio meubel van spectral
een nieuwe receiver
een pronto of andere zelf lerende AB
Zuiplapquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:55 schreef omegaproject het volgende:
ik en echt zooo gaar!
ik ga 2 dagen non-stop slapen.....
Zelfs na de intro was ik niet zo lame als jij vanavond wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:55 schreef omegaproject het volgende:
ik en echt zooo gaar!
ik ga 2 dagen non-stop slapen.....
quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:55 schreef just me het volgende:
* just me komt de mensen in dit topic even vrolijke kerstfeest wensen!!
Lekker geld vangen dusquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:08 schreef Blueman het volgende:
Ikke ga vandaag ook de hele dag naar de opa's en oma's
Vrolijk kerstfeest beste mensjes..
jij ook merri kerstmutsquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:51 schreef Partygurl het volgende:
Goeiemorge
Gezellig heel de dag naar de opas en omas en morgen werken, ole
Merry xmass
Ghehe. maak eens een foto !quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:36 schreef Inu het volgende:
En onze hond past heel makkelijk in de backpack
Kheb hier geen camera, alleen een gewonequote:
die kleine zwarte hond van jullie mag ik aannemen? was ie niet bang voor de tasquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:36 schreef Inu het volgende:
Fijne kerst allemaal
Ik heb echt een hele bult kado's gehadEen backpack en een broodmandje en snijplankjes en een afwasborstel en een truitje en een bioscoopbon en een boek en een telefoonsok en een dienbladje en een tostimaker
En onze hond past heel makkelijk in de backpack
Hij is niet bang voor levenloze spullen... Alleen nogal heel erg eenkennig...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die kleine zwarte hond van jullie mag ik aannemen? was ie niet bang voor de tas
hij was wel bang voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij is niet bang voor levenloze spullen... Alleen nogal heel erg eenkennig...
Jij bent toch niet levensloos?quote:
kben niet levenloos. maar wel liefquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent toch niet levensloos?En hij is idd eenkennig (dattiej andre mensen behalve ons eng vindt...)
ja het is echt een liev hondje. en die oudere is gewoon een lekker luie lobbes. die zal niet moe worden hoorquote:
die grote ? LOLquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:46 schreef Inu het volgende:
Jawel, hijs nu kei moe... Want hij vindt het altijd heel leujk om al het pakpapier kapot te scheuren, dus hij heeft het heel druk gehad vandaag
quote:
gewoon gaanquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb vnv een uitnodiging voor een feestje (op stratum), zal ik wel of niet gaan...
3 avonden op rij op stap is ook niet echt jofelquote:
dat doe je jezelf aan. je kan ook eens wat minder zuipenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:49 schreef febster het volgende:
[..]
3 avonden op rij op stap is ook niet echt jofel
Niet alleen het zuipen maar ook dagen waarin je 24 uur wakker bent gaan niet in je koude kleren zittenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat doe je jezelf aan. je kan ook eens wat minder zuipen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
Die Yes sexverhalen.
Tering, je zal die klets maar verzinnen
Sounds like our retarded dog...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:46 schreef Inu het volgende:
Jawel, hijs nu kei moe... Want hij vindt het altijd heel leujk om al het pakpapier kapot te scheuren, dus hij heeft het heel druk gehad vandaag
Morgen wordt het druk, zo'n beetje iedereen in mijn "kring" gaat en das meestal wel een goede barometerquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:33 schreef Blueman het volgende:
Hmmm mijn vriendjes willen vanavond naar Helmond stad gaan...
Hmmm eens kijken hoe mijn zin daarin wordt want nu is die kanschloos.
Morgen iig naar Eindhoven op stap... Zal toch nog wel wat te doen zijn gok ik he...
Goedeavond Just Kerstmuts, heeft het kerstdiner je lekker gesmaakt?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:55 schreef just me het volgende:
[afbeelding] febster !! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:55 schreef febster het volgende:
[..]
Goedeavond Just Kerstmuts, heeft het kerstdiner je lekker gesmaakt?
Goed zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:15 schreef just me het volgende:
[..]ik heb heerlijk in mijn eentje zitten genieten van het eten wat van gisteren over was!
Moet je uitgaanquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:31 schreef NiPpY83 het volgende:
Damn kerst is saai, NIKS TE DOEN
Morge ga ik zeker stappen jah, maar bijna niemand gaat vnvd, en ik ga niet in me uppie in de kroeg staanquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je uitgaanZullen vast wel mensen zijn
Das knap want de Bwad is 18 a 19 ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef Inu het volgende:
Nej, meen je niet? Is gewoon hetzelfde als de Basta in Eindhoven volgens mij... Breezah-tent, maar dan voor 21 jaar en ouder...
Ik wil wel, mjaEn BB wilde volgens mij wel mja, ik ken zijn schema niet
Ghgehe, BB staat ook vaak voor mijn naam, daarom. Hmmm weet niet wat ik met die site moet eigenlijk. Knuffel liever met meidenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:22 schreef febster het volgende:
Blieblie
Check dit; http://www.agrarischcultu(...)_koeknuffel_item.htm
Jah, het lijkt me oowk leujkquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:17 schreef febster het volgende:
[..]
Das knap want de Bwad is 18 a 19 ofzo?
Zou wel gezellie zijn als jullie er warenvolgens mij gaat morgen iedereen
Omdat 2 personen altijd een jullie zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, het lijkt me oowk leujkEn waarom zijn BB en ik een 'jullie'
![]()
Volgens mij is hij bijna 20...
Weet ik veel, gokjequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:34 schreef Inu het volgende:
Jah, maar wie zegt dat we samen gaan?
Nee, ik woon niet in Brouwhuis... Maar Brouwhuis is de laatste tijd meer kak dan kamp hoor... Staan best grote huizen ensow
Ik weet dat ik gelijk ga krijgen, is niet zo heel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:48 schreef Inu het volgende:
Ik wil morgen![]()
Maar kdenk dat je misschien wel n btje gelijk krijgt febMja
Je weet maar nooit he
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:48 schreef Inu het volgende:
Ik wil morgen![]()
Maar kdenk dat je misschien wel n btje gelijk krijgt febMja
Je weet maar nooit he
quote:
en je wordt bedankt.....quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan ook met jou gaan hoor...vink oowk wel gezelligIk vind het voornamelijk gewoon gezellig als ik met iemand anders uitga
Soms volg ik je niet echt...quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en je wordt bedankt.....
was niet eens negatief
mijn fout..denk ikquote:
dat dacht ik er dus uit te lezen, vandaar mijn opmerking... maar ga er vanuit dat ze gewoon bedoeld dat ze liever samen met iemand (anders) op stap gaat. in het algemeen. en ja in je eentje is saaiquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:46 schreef blieblie het volgende:
Het gaat weer authentiek lekker hier.
Wat is er mis met "jullie" Inu???
En je impliceert in je post dat je liever met iemand anders stapt dan met NaRRa, maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld?
Kent hier iemand een Annemiek die vandaag een nieuwe foon gekregen heeft en het nodig vond om dat met mij te delen?
Dat haal ik er echt niet uit... Met iemand anders bedoel ik, iemand naast mijzelf...quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:46 schreef blieblie het volgende:
Het gaat weer authentiek lekker hier.
Wat is er mis met "jullie" Inu???
En je impliceert in je post dat je liever met iemand anders stapt dan met NaRRa, maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld?
Kent hier iemand een Annemiek die vandaag een nieuwe foon gekregen heeft en het nodig vond om dat met mij te delen?
zo las ik het ook ja..zal wel typisch helmonds zijn danquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat haal ik er echt niet uit... Met iemand anders bedoel ik, iemand naast mijzelf...
of aan mijn alcohol percentagequote:Op zaterdag 25 december 2004 23:49 schreef Helmunt het volgende:
[..]
zo las ik het ook ja..zal wel typisch helmonds zijn dan
ben je dan geen BB Ruudquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:51 schreef blieblie het volgende:
Zeg Feb.... Waarom moet ik koeien knuffelen?.
quote:Op zondag 26 december 2004 00:08 schreef Inu het volgende:
Patrick Swayze![]()
*Are you still miiiiiiiiiiiine, I need your love, IIIIIII need your love* zwijmel
Het is Patrick Swayze...Daar word ik blij van jahquote:Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]![]()
asjeblieft niet zo happy met kerstmis ....
Weet niet wie die kerel is .... maar heb nu al een hekel aan hemquote:Op zondag 26 december 2004 00:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is Patrick Swayze...Daar word ik blij van jah
dirty dancing..quote:Op zondag 26 december 2004 00:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Weet niet wie die kerel is .... maar heb nu al een hekel aan hem
Jeugdsentimentquote:Op zondag 26 december 2004 00:13 schreef Helmunt het volgende:
[..]
dirty dancing..
you don't wanna know
quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 00:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haha net david hasselhoff in zijn jonge jaren
Zoietsquote:
Nej, die heeft het verneukt met zn rollenquote:Op zondag 26 december 2004 00:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haha net david hasselhoff in zijn jonge jaren
maar hij is gheyquote:Op zondag 26 december 2004 00:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, die heeft het verneukt met zn rollenPatrick Swayze heeft altijd precies de goede rollen gekozen om over te komen als lieve-zwijmel-kerel
gelukkig wel zeg...tenzij je ook graag iedere zaterdagmiddag zijn rollator wastquote:Op zondag 26 december 2004 00:24 schreef Inu het volgende:
Jah en? Zoveel lekkere kerels zijn gheyIk hoef er alleen om te zwijmelen hoor
quote:Op zondag 26 december 2004 00:26 schreef Helmunt het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg...tenzij je ook graag iedere zaterdagmiddag zijn rollator wast
Mannen kunnen ook facelifts hebbenquote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ik vraaaaag me af of het hem wel echt is![]()
post die foto nou niet dalijk vernietig je lotte der beeld van hemquote:Op zondag 26 december 2004 00:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Ik vraaaaag me af of het hem wel echt is![]()
Je was net te laatquote:
Ik weet er alles van, Ik heb al een gedeelte gelezen, maar toen moest het boek terug naar de bibliotheekquote:Op zondag 26 december 2004 11:48 schreef febster het volgende:
[..]
Je was net te laat
Maar LoTR boek is gaaf, alleen moet je er wel van houdenen ongeveer de eerste 200 pagina's door komen want das beejte introducerend verhaal enzo
Wel oke, beetje eten enzo he, en uitslapen tot 3 uur aangezien ik de nacht ervoor te lang in de kroeg was blijven hangenquote:Op zondag 26 december 2004 11:50 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, Ik heb al een gedeelte gelezen, maar toen moest het boek terug naar de bibliotheek![]()
febbie, hoe was jouw eerste kerstdag?
Juistquote:Op zondag 26 december 2004 11:58 schreef Daklem het volgende:
as usual dus
hier ook lekker gegeten, lekker Jupiler bier erbij, Kaas Fondue gegeten. Dat was ook erg geslaagd.
hahah vetjes! Ik ben daar ook fan van. 't is dat ik mijn wallpaper niet kan laten zien momenteel, daar staat een plaatje op geschoten op de maledieven. Dat eiland is zo ontiegelijk mooi! een droomparadijsquote:Op zondag 26 december 2004 12:00 schreef febster het volgende:
[..]
Juistal vind ik het niet erg als dit circus weer voorbij is
Mijn paradijsje is trouwens overstroomd
"check het nieuws, aardbeving in de indische oceaan 8,9 op de school van richter(in zee dat wel) vloedgolven enzo, duizenden doden in Sri Lanka, India, Thailand en ook mijn Malediven (eilandjes zijn maar 1 meter boven zee niveau, dus bij een vloedgolf.... tsjaa...) "
Ik ben fan van de malediven en voor diegene die niet weten hoe dat er uit ziet; http://images.google.nl/images?q=malediven&hl=nl
De Z&Z?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:36 schreef NiPpY83 het volgende:
gheghe ik werk in brouwhuis in een snoepwinkel
quote:Op zondag 26 december 2004 12:04 schreef febster het volgende:
Juist, maar ik weet dus niet hoeveel er nu van over is... en koraal in combi met een vloedgolf lijkt me ook niet echt tof
JAAAquote:Op zondag 26 december 2004 13:37 schreef Inu het volgende:
Misschien zijn het ook van die gave blauw-wit-gestreepte
OMGquote:Op zondag 26 december 2004 13:38 schreef Inu het volgende:
ff btw... Dit is het topic van #fokPast goed bij onze vorige discussie
[afbeelding]
Uit, hopelijkquote:Op zondag 26 december 2004 13:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
JAAA
Wat ga jij doen vanavond Lotje?
Met BB?quote:
Wil ze nietquote:
quote:Op zondag 26 december 2004 14:02 schreef blieblie het volgende:
Neejhoor Lotte, je bent hier hartstikke welkom.
Ik moet eerst nog eens bij jou zien te komenquote:Op zondag 26 december 2004 14:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey! Je moet nix.
Tering.
Die aardbeving.
blijf je toch bij hem slapen.....quote:Op zondag 26 december 2004 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog eens bij jou zien te komennja...das niej sown probleem eigenlijk, maar het terugkomen wel
okke zal er geen probleem mee hebben. jij ook niet. dus ik zie het probleem niet echtquote:Op zondag 26 december 2004 14:27 schreef Inu het volgende:
Ok...nu vind ik kerst ook ff kut...
Hmz...mja, is ook weer zoiets he Narra
Ik heb ook nog oudersquote:Op zondag 26 december 2004 14:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
okke zal er geen probleem mee hebben. jij ook niet. dus ik zie het probleem niet echt
ja ik ook, maar dat heb ik je gisteren al verteldquote:Op zondag 26 december 2004 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog oudersEn hij heeft maar een 1persoonsbed, das klein
Jah, maar jij hebt plek voor een 2e bed op de grondquote:Op zondag 26 december 2004 15:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ik ook, maar dat heb ik je gisteren al verteld
Nee dat doen ze nietquote:Op zondag 26 december 2004 14:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
blijf je toch bij hem slapen.....
Niemand die het weet??quote:Op zondag 26 december 2004 14:28 schreef Mr. Orange het volgende:
Aanstaande vrijdag is het zeker geen koopavond..![]()
Wordt die dan verplaatst naar donderdag of iets dergelijks?
quote:Op zondag 26 december 2004 15:20 schreef Partygurl het volgende:
wow 1ekerstdag is flink tegengevallen
Was gister echt ziek, flauwgevallen en gekotst, merry xmass
Hmm. Ik wou dat ik vakantie hadquote:Op zondag 26 december 2004 15:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ff maandag een winkel opbellen, dan weet je het
damn......dat sucked echt...quote:Op zondag 26 december 2004 15:20 schreef Partygurl het volgende:
Één geruststelling, er zijn op deze wereld ergens rond SE Azie een hoop mensen die het nog ellendiger hebbenquote:Op zondag 26 december 2004 15:20 schreef Partygurl het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2004 16:06 schreef Inu het volgende:
OH! discovery zegt in de van gogh docu dat brabant een klein stukje nederland is dat eigenlijk gewoon belgie is
lolquote:Op zondag 26 december 2004 16:06 schreef Inu het volgende:
OH! discovery zegt in de van gogh docu dat brabant een klein stukje nederland is dat eigenlijk gewoon belgie is
Nouja zegquote:Op zondag 26 december 2004 16:06 schreef Inu het volgende:
Ik ga een klachtbrief schrijvenquote:Op zondag 26 december 2004 16:06 schreef Inu het volgende:
Stuur jij eten dat jij over hebt naar de 3e wereldlanden?quote:Op zondag 26 december 2004 16:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Één geruststelling, er zijn op deze wereld ergens rond SE Azie een hoop mensen die het nog ellendiger hebben.
alleen eierenquote:Op zondag 26 december 2004 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur jij eten dat jij over hebt naar de 3e wereldlanden?
Godverdommequote:Op zondag 26 december 2004 17:33 schreef Juup© het volgende:
Ik heb godnondeju geen bier meer in huis
quote:Op zondag 26 december 2004 17:36 schreef Inu het volgende:
Jah, ff later in de docu vertelden ze dat Etten een dorpje was dat vroeger mooi was
Is wel het ene uiterste tegen het andere (ik heb nu Shrek 1 aanstaan voor de tijd door te komenquote:Op zondag 26 december 2004 18:18 schreef Inu het volgende:
Die opera op BBC is echwel vaagAllemaal mensen op een station die tegen elkaar aanzingen
Dit is ook wel grappigquote:Op zondag 26 december 2004 18:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is wel het ene uiterste tegen het andere (ik heb nu Shrek 1 aanstaan voor de tijd door te komen)
Als het maar leuk is om naar te kijken tochquote:Op zondag 26 december 2004 18:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit is ook wel grappigDie kerel heeft echt een stem die niet bij m past
Goed hequote:
oh koel, ik heb ook zo'n logipech met allerhande handige knopjes...die dingen zijn, net als een scrollwieltje op een muis, na verloop van tijd onmisbaar. Vooral het geluid harder/zachter is veel gebruikt hier.quote:Op zondag 26 december 2004 18:38 schreef febster het volgende:
[..]
Goed heMet leuke mute knopjes enzo, van Logitech, en de aanslagen zijn ook erg "zacht" erg relaxed
Rest van die knopjes gebruik ik bijna nooitquote:Op zondag 26 december 2004 18:40 schreef Helmunt het volgende:
Vooral het geluid harder/zachter is veel gebruikt hier.
quote:Op zondag 26 december 2004 18:59 schreef Blueman het volgende:
Inu, ik heb je via msn nog wat gestuurd. Sms maar als je meer wil weten.
Je kan dus evt mee terug rijden als wij terug gaan (zal rond de klok van half 4 zijn (kan eerder, kan later zijn)) ennuh.. laat nog maar wat weten...
Ohja.. stuur dan een sms ofzo.. weet niet of ik dit nog bij lees vanavond
Nej, morgenquote:
In het bos daar wonen de.....quote:Op zondag 26 december 2004 21:11 schreef febster het volgende:
Die zit in Waalre in het bos en daar heeft ie geen bereik
Jah, weet ik, maar zn foon gaat wel over...quote:Op zondag 26 december 2004 21:11 schreef febster het volgende:
hmz dat is wat ik wel te horen heb gekregen. normaal vertrekken we altijd laat maar vandaag dus niet. mjah heb t ook alleen maar gehoord kan goed dat ik t mis heb hoor.quote:Op zondag 26 december 2004 21:13 schreef Blueman het volgende:
Ik heb het smsje gehad
Maar dat de kroegen maar tot 2 uur open zijn kan ik me haast niet voorstellen Inu.
Kejquote:Op zondag 26 december 2004 21:16 schreef febster het volgende:
Kroegen zijn vannacht tot 4 uur open
En ja ik ga naar hem toe, hij verwachtte gister dat hij rond half 11 weer in het eindhovense zou zijn
Geeft niet hoor... normaal is dat volgens mij ook op zondag.quote:Op zondag 26 december 2004 21:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz dat is wat ik wel te horen heb gekregen. normaal vertrekken we altijd laat maar vandaag dus niet. mjah heb t ook alleen maar gehoord kan goed dat ik t mis heb hoor.
Jah, moek wel weten hoelaat jullie gaan en vanaf waarquote:Op zondag 26 december 2004 21:22 schreef Blueman het volgende:
Inu, te laat is te laat he vannacht
Dus als je in de bosjes/bij hem thuis zit/ligt dannuh weet je het he
zal wel niet maar toch
Vriendjes zijn er
en ik moet morgen werken *jeej*quote:Op zondag 26 december 2004 21:22 schreef febster het volgende:
Nogmaals: de kroegen zijn vannacht tot 4 uur open!!!!
Zal rond half 4 zijn...quote:Op zondag 26 december 2004 21:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, moek wel weten hoelaat jullie gaan en vanaf waar
Achterbuurtquote:Op zondag 26 december 2004 21:11 schreef febster het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2004 21:42 schreef blieblie het volgende:
Mijn foon lag op mijn kamer... was em vergeten.
Bemoei es met je eigen zakenquote:Op zondag 26 december 2004 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Jij wilt gewoon niet dat Inu op bezoek komt ja.
En waar waren er geen friettenten open??quote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef Mr. Orange het volgende:
En weer trug in Eindhoven, waar tenminste nog een snackbar open is![]()
Pa is op vakantie.quote:Op zondag 26 december 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Net stond er "ja pa".
Maar hoest ouwe??![]()
Weer geen sex vanavond dusquote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef blieblie het volgende:
Keb vandaag een RL hemd aan, terwijl Inu me een paar dagen geleden op mijn hart gedrukt heeft dat ze een afgrijselijke hekel heeft aan Ralph Lauren overhemden.
Ben benieuwd hoe ze dadelijk reageert....
Ken jij een spellingscontrole die die fouten eruit vist dan??quote:Op zondag 26 december 2004 22:49 schreef Helmunt het volgende:
Bij die RL overhemden zat geen spellingscontrole?
In Dordrecht natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
En waar waren er geen friettenten open??
Ik geef je daar groot gelijk inquote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt, hoe triester het wordt.
Daar heb ik zo'n hekel aan als mensen zeggen dat ik zat ben en het niet zo is....quote:Op maandag 27 december 2004 04:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wow!!! Heel thuis gekomen??
MAar jij was toch zo zat
Good work (haar tochnie laten rijden?quote:Op maandag 27 december 2004 04:51 schreef Blueman het volgende:
Trusten dudes!
Lotte is veilig thuis afgezet door mij.
had dat eerder gezegtquote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef blieblie het volgende:
Keb vandaag een RL hemd aan, terwijl Inu me een paar dagen geleden op mijn hart gedrukt heeft dat ze een afgrijselijke hekel heeft aan Ralph Lauren overhemden.
Ben benieuwd hoe ze dadelijk reageert....
Mensen die zat zijn denken altijd dat ze niet zat zijnquote:Op maandag 27 december 2004 04:50 schreef febster het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan als mensen zeggen dat ik zat ben en het niet zo is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |