Ik zou best willen, maar kan helaas nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:59 schreef blieblie het volgende:
Pffff, wie gaan der vanavond weer uit zuipen?
ben nu thuis aan het zuipen.... morgen maybe op stapquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:59 schreef blieblie het volgende:
Pffff, wie gaan der vanavond weer uit zuipen?
mr. pimp!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:22 schreef febster het volgende:
Ik denk dat ik vnv toch maar op stap ga![]()
jah kan niet hequote:Op vrijdag 24 december 2004 21:17 schreef omegaproject het volgende:
bijna heel de middag in de tipsy zitten, en PG gewoon niet gezien hebben.......
Ohw ,... en ik ben vanavond uiteraard weer van de partij .....
zatheiddddd ...![]()
aan de ene kant vind ik theo zijn programma kansloos. aan de andere kant lach ik me helemaal suf om al die kutjes die zich belachelijk makenquote:
medelijden echt dus niet he. als je niet tegen drank kan moet je niet zuipen en aandacht trekken door aan zijn programma mee te doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef blieblie het volgende:
Ik ben zelf aan het bouncen.
En dat programma is gewoon zo slecht dat het grappig is om te kijken.
Kheb alleen medelijden met die Varkens die voor de camera helemaal voor lul gezet worden en het zelf grappig vinden.
Ha Rquote:
Nopess, ik heb je nummer helemaal niet meer in mijn telefoon staanquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef febster het volgende:
[..]
Ha R
Was dat smsje van jou vanmiddag? Want ik heb meerdere robberts, en dus wist niet helemaal van wie dat smsje was
![]()
hahaha ik ben ook niet helemaal nuchter meer hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nopess, ik heb je nummer helemaal niet meer in mijn telefoon staan![]()
Pff, ik ben moe! en die 2 flesjes Juliler slaan lekker aan.... Dat al na 2 flesjes
![]()
Neu! ik drink nog amper. Dat vind ik pas stoer!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:05 schreef blieblie het volgende:
Na 2 bier al plat???
Weet je hoe we dat noemen??
NIETJEUH!!!!
Vet manquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
Neu! ik drink nog amper. Dat vind ik pas stoer!
En welke onderdelen vind je nog niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef Daklem het volgende:
Met mijn Hifi staat alles goed. Net een nieuwe dvdspeler aangeschaft! de Denon 2800 MKII
Er staat nog het 1 en het ander op het verlangenlijstje van 2005!
Pronto zuigt echt hard... kan je beter een PDA aanschaffen en die alles leren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:35 schreef Daklem het volgende:
mijn speakers vind ik voorlopig nog meer dan voldoende. Ik ben hierover zeer tevreden.
wat ik er nog bij wil zijn extra dingetjes. zoals:
vibrapods, reducering van trillingen bij mijn apparatuur.
Spikes onder mijn speakers
een audio meubel van spectral
een nieuwe receiver
een pronto of andere zelf lerende AB
Zuiplapquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:55 schreef omegaproject het volgende:
ik en echt zooo gaar!
ik ga 2 dagen non-stop slapen.....
Zelfs na de intro was ik niet zo lame als jij vanavond wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:55 schreef omegaproject het volgende:
ik en echt zooo gaar!
ik ga 2 dagen non-stop slapen.....
quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:55 schreef just me het volgende:
* just me komt de mensen in dit topic even vrolijke kerstfeest wensen!!
Lekker geld vangen dusquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:08 schreef Blueman het volgende:
Ikke ga vandaag ook de hele dag naar de opa's en oma's
Vrolijk kerstfeest beste mensjes..
jij ook merri kerstmutsquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:51 schreef Partygurl het volgende:
Goeiemorge
Gezellig heel de dag naar de opas en omas en morgen werken, ole
Merry xmass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |