Mijn lam, wat doe je!quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:58 schreef Murray het volgende:
Ik weet wel hoe je op een leuke (matige) manier van je lammetjes af kan komen.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur lammeren voor een halve euro zit te verko...
Tja, dat is natuurlijk het eerste wat je doet als een dure auto ziet die niet van jou is, dan neem je een stoere pose aan, ga je er tussen staan en laat je een foto makenquote:
Je wordt dan ook door iedereen afgezeken, vraag je je niet eens af waaromquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
sterf maar, dit is pas topic 254 waarin iedereen fotos gaat zoeken![]()
http://images.google.nl/images?q=skv&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
Geloof me, dat ligt niet aan de users, maar aan de foto'squote:Op vrijdag 24 december 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
Bok maar op naar got, daar kan je misschien je casemod gebruiken om een deplyable cooler om te zettten in een afkick systeem ivm je drankgebruikquote:
Iemand die de pimp uit probeert te hangen met andermans auto's is in mijn ogen nerd genoeg hoorquote:
<god mode>quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bok maar op naar got, daar kan je misschien je casemod gebruiken om een deplyable cooler om te zettten in een afkick systeem ivm je drankgebruik
deel jouw dag eens met ons dan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bok maar op naar got, daar kan je misschien je casemod gebruiken om een deplyable cooler om te zettten in een afkick systeem ivm je drankgebruik
Offtopicquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:16 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Volgens mijn homofiele aangetrouwde neef is dit in het bölke gefotografeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |