Da's mooi, ben ik aangenomen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:36 schreef Alcyone het volgende:
Je hebt 'm net ingevuld
Schup 'm moar als ge ut niet loaten kanquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:00 schreef HeatWave het volgende:
Misschien meer iets voor R&P.
Ik had dit verhaal net zo goed zelf kunnen vertellen...quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:18 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Ik zal ook even mijn verhaal doen...
Ik ben sinds begin deze maand, na 5 jaar, mijn vriendin kwijt, en het doet pijn, vreselijk pijn.
ik ben 5 jaar zielsgelukkig met haar geweest. Normaal gingen we op 1 januari samenwonen, huurcontract was getekend, alle spulletjes gekocht, maar het is voorbij.
Ze heeft een relatie met een ander, iemand van haar werk nota bene waar ze in januari mee gaat samen wonen. Mijn hele wereld stortte gewoon in. My life is crashin' before my eyes...
Het is voorbij. Het doet vreselijk pijn...
Ik vrees dat ze een hele grote fout heeft gemaakt en dat ze binnenkort keihard met haar kop tegen de muur gaat lopen... Ach ik weet het niet. Ben radeloos, maar het gaat al een ietsie pietsie beter !
Maar nu met de kerst mis ik haar natuurlijk ENORM. Heb gisteravond anderhalve fles rode wijn leeggewipt en een paar jointjes gerookt. Om 22u30 gaan slapen, ik kon het niet meer aan. Overal "merry Christmas", lichtjes in de winkelstraten, romantische muziek, druk in de zaak waar ik werk. Het was me gisteravond echt TEVEEL... Vandaag fijn met m'n ouders lekker gegeten, maar ook vandaag mis ik ze verschrikkelijk. Ga nu vandaag de hele dag keihard werken. (Heb veel te doen voor m'n bijberoep) en door te werken vergeet ik de pijn. Aan alle lotgenoten op deze dag: STERKTE en aan al de anderen: Ik HOOP uit de grond van m'n hart dat jullie dit niet hoeven mee te maken !
Voor mij het eerst in 7 jaar zonder vriendinquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:41 schreef Eliminator20 het volgende:
Voor het eerst in 8 jaar een kerst zonder vriendin.....
Ahum.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:52 schreef nozem het volgende:
Voor het eerst in 8 jaar, voor het eerst in 7 jaar, voor het eerst in 5 jaar zonder vriendin. Ik zou zeggen: Wees blij, ga naar de kroeg met je vrienden (of heb je die niet meer door je lange relatie?) zuip jezelf klem, ga achter de wijven aan maar ga niet zitten janken op een i-netforum.
Hahaha wat denk je dat ik gisteren gedaan hebquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:52 schreef nozem het volgende:
Voor het eerst in 8 jaar, voor het eerst in 7 jaar, voor het eerst in 5 jaar zonder vriendin. Ik zou zeggen: Wees blij, ga naar de kroeg met je vrienden (of heb je die niet meer door je lange relatie?) zuip jezelf klem, ga achter de wijven aan maar ga niet zitten janken op een i-netforum.
Dan zoek je vrienden die niet zo gebonden zijn, je bent 19, het lijkt me nu niet direct dat iedereen van je leeftijd al onder de plak zit. Ik ben 25 en ik ga morgen met een zooi vrienden gourmetten en daarna de stad in, achter de vrouwen aan. Daar staat inderdaad tegenover dat ik een paar andere vrienden heb die vandaag met de vriendin bij hun ouders zijn en morgen bij hun schoonouders, of andersom. Ik heb dat ook allemaal meegemaakt, echt een feest was het niet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:53 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ahum.
Veel vrienden hebben inmiddels zelf ook een relatie en hebben het daar tijdens de kerstdagen druk genoeg mee.![]()
Hobbies/interesses: Muziek, festivals en bij vlagen de lolbroek uithangen.quote:
Pech gehad. Mijn aanstaande schoonouders kon ik het echt perfect mee vinden. Kon met haar moeder zelfs iets beter opschieten dan met mijn eigen moeder.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan zoek je vrienden die niet zo gebonden zijn, je bent 19, het lijkt me nu niet direct dat iedereen van je leeftijd al onder de plak zit. Ik ben 25 en ik ga morgen met een zooi vrienden gourmetten en daarna de stad in, achter de vrouwen aan. Daar staat inderdaad tegenover dat ik een paar andere vrienden heb die vandaag met de vriendin bij hun ouders zijn en morgen bij hun schoonouders, of andersom. Ik heb dat ook allemaal meegemaakt, echt een feest was het niet.
ik ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]Ik doe niet aan kerst dit jaar
Mee eensquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:43 schreef Code13.0 het volgende:
Het had een eenzame kerst kunnen zijn voor mij,
de Goden hebben echter anders besloten.
![]()
Ik snap eerlijk gezegd niet van mezelf waarom ik dit nooit heb gedaan? eigenlijk niemand in mijn omgeving maar goed. vind het echt raar dat ik niet eens op zo'n idee ben gekomen, nee lekker bij de pakken neer gaan zittenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan zoek je vrienden die niet zo gebonden zijn, je bent 19, het lijkt me nu niet direct dat iedereen van je leeftijd al onder de plak zit. Ik ben 25 en ik ga morgen met een zooi vrienden gourmetten en daarna de stad in, achter de vrouwen aan. Daar staat inderdaad tegenover dat ik een paar andere vrienden heb die vandaag met de vriendin bij hun ouders zijn en morgen bij hun schoonouders, of andersom. Ik heb dat ook allemaal meegemaakt, echt een feest was het niet.
Misschien ligt het aan Helmond... hier is kerst ook een familie-iets ipv een vrienden-ding...quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet van mezelf waarom ik dit nooit heb gedaan? eigenlijk niemand in mijn omgeving maar goed. vind het echt raar dat ik niet eens op zo'n idee ben gekomen, nee lekker bij de pakken neer gaan zitten
Mis je op eens een stuk geheugen ofzo?? Die 3.5 jaar heb je nog altijd bij je. Hopelijk heb je jezelf in de tussentijd wel vermaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:19 schreef Alcyone het volgende:
Mijn relatie is afgelopen zaterdag eigenlijk al tot een einde gekomen, maar we hebben deze week nog onderhandeld over de toekomst. Sinds vanmiddag is het duidelijk dat we geen toekomst hebben. Daar gaat 3,5 jaar.
haha is het hier ook wel, maar vind het toch geen slecht idee voor als je je alleen voeltquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan Helmond... hier is kerst ook een familie-iets ipv een vrienden-ding...
Nej, maar al mn dinnetjes zijn bij hun vriendjes of familiequote:Op zaterdag 25 december 2004 16:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha is het hier ook wel, maar vind het toch geen slecht idee voor als je je alleen voelt
Venlo ziet er niet veel beter uit. Allemaal veel sterkte deze kerst. Bij mij begint het haast routinge te worden om de kerst alleen door te brengen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, maar al mn dinnetjes zijn bij hun vriendjes of familieToch jammer dan he
haha tja dat probleem heb ik dus ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, maar al mn dinnetjes zijn bij hun vriendjes of familieToch jammer dan he
Ohw, wij doen het gewoon met zn 5-enquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:15 schreef hellmondunited het volgende:
maar we laten ons niet kennen en maken het gewoon gezellig
Aanschuiven!
[afbeelding]
Dit is ook maar gewoon een uit google geplukte foto waar alle medefokkers aan moesten aanschuiven hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw, wij doen het gewoon met zn 5-enPapa, mama en kindjes
Ow, nu heb ik je grap verpestquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Dit is ook maar gewoon een uit google geplukte foto waar alle medefokkers aan moesten aanschuiven hoor
was meer als flauwe grap bedoelt
De bijbel, Talmud en Koran sneaky vervangen door de Tao tse tung en Confucius en het evangelie van Thomas(*). die snapten het 2000 jaar voor christus al redelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
kruizen waar jezus aan hangt verbranden. De bijbel toevoegen aan de lijst verboden boeken en we zijn een heel eind op weg.
Welkomquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef DaMart het volgende:
Is dit topic ook voor mensen die weliswaar geen relaties achter de rug hebben, zich ook niet in een relatie bevinden maar zich wel een beetje eenzaam voelen, mede omdat ze er net achter gekomen zijn dat de persoon van wie ze stiekem hoopten dat het misschien ooit wat kon worden al 5 jaar een relatie met een ander heeft?
In dat geval meld ik me bij deze ook even
Ik ook nietquote:
GVD en dat lees ik dus nu pas ~~quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:11 schreef HeatWave het volgende:
*vanavond* Spontane anti-kerst meeting!!!! Spam ja.
Voor alle eenzamen DE oplossing.
Dat had ik dus ook...quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:01 schreef Nomad_k9 het volgende:
[..]
GVD en dat lees ik dus nu pas ~~
Daar dans ik even voor mee!quote:Op zondag 26 december 2004 00:40 schreef ondeugend het volgende:
Morgen heerlijk alleen ! Eindelijk !
ik had ook nog een voorzichtige poging gewaagd. Werd redelijk snel afgeschoten op het forum en kreeg nog een schop van Milagro na.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:19 schreef Party_P het volgende:
ach er was eindelijk een keer een vooruitzicht op een vriendin met kerst, maja het ging niet goed, bout
dus weer een kerst "alleen"
Ik heb inderdaad geen relatie achter de rug. Omdat ik wat moeilijk in de omgang ben, heeft mij beste vriendin eind november besloten om afstand te nemen. Mijn zelfvertrouwen begint weer iets te stijgen en de omgang met die vriendin wordt al iets beter. Ik heb aan mijn gedrag en houding gewerkt. Maar een ontmoeting zit er helaas niet in.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef DaMart het volgende:
Is dit topic ook voor mensen die weliswaar geen relaties achter de rug hebben, zich ook niet in een relatie bevinden maar zich wel een beetje eenzaam voelen, mede omdat ze er net achter gekomen zijn dat de persoon van wie ze stiekem hoopten dat het misschien ooit wat kon worden al 5 jaar een relatie met een ander heeft?
In dat geval meld ik me bij deze ook even
Hoezo? Je projectje op fok was toch geen goed idee?quote:Op zondag 26 december 2004 01:01 schreef Breetai het volgende:
[..]
ik had ook nog een voorzichtige poging gewaagd. Werd redelijk snel afgeschoten op het forum en kreeg nog een schop van Milagro na.
wordt je hard van zeggen ze.
Yep, of zelf opzoek gaan naar nieuw leven in de stad...quote:Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef Breetai het volgende:
Oud en nieuw vind ik altijd wel goed uit te houden. Dan mogen er op eens hele volkstammen op bezoek komen. Dan kunnen we op eens wel lekker gezellig doen.
Omdat ik me niet op mn gemak voel in een disco, de muziek niks vind etc etc. Als ik me lamzuip en toch niet eens merk waar ik ben, waarom zou ik dan gaan?quote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef Inu het volgende:
Wrom ga je niet mee naar die disco dan? Gewoon jezelf lam zuipen, merk je niet eens dat je in een disco staatEn op zoek naar een vriendin
Wat zei je gisteren ook alweer?quote:Op zondag 26 december 2004 14:57 schreef Inu het volgende:
Ik ga gourmetten bij een vriend van me als het goed is
Jah, plannen zijn enigzins gewijzigdquote:Op zondag 26 december 2004 15:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer?
ow meeeeeeeenquote:Op zondag 26 december 2004 15:10 schreef Inu het volgende:
Ik bedoelde trouwens wel met Oud&Nieuw he....
Thnxquote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ow meeeeeeeen
ik dacht dat je t over vandaag had
mja dan alsnog veel plezieral is het pas over een klein weekje
Vandaag ga ik gourmettenquote:Op zondag 26 december 2004 15:15 schreef Inu het volgende:
[..]
ThnxJah, maar tis wel leujk
Wat ga jij doen dan?
Is je OV eigenlijk geldig op oudjaar?
Jij bent coolquote:Op zondag 26 december 2004 15:28 schreef k_i_m het volgende:
Niet dat ik het erg vind hoor, ik ben meestal toch al dronken rond 12 uur omdat ik een schijthekel heb aan alles wat dan ook met feestdagen te maken heeft.
Daar ben ik het helemaal mee eens; kerst is dit jaar erg meegevallen en doorgaans valt het ieder jaar wel mee (hoewel ik er van te voren wel altijd tegenop zie). Oud en nieuw is daarentegen verschrikkelijk, dan voel ik me altijd ontzettend alleen en daarom heb ik besloten om het dit jaar ook voor het eerst echt alleen te gaan "vieren". Beter "alleen alleen" dan alleen in een groep.quote:Op zondag 26 december 2004 15:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind kerst qua eenzaamheid best meevallen. Je zit immers bij familie of thuis. Oud en nieuw daarentegen is veel erger. Dan ben je omgeven door stelletjes die om 12 uur allemaal uitgebreid gaan lopen zoenen en leuk doen met elkaar, en dan na 5 minuten een keer zien dat ze nog meer mensen een gelukkig nieuwjaar kunnen wensen.
Ik ook zoiets.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:27 schreef nozem het volgende:
Ik ben al meer dan anderhalf jaar vrijgezel, mopperkonten.
Hahaha - cool!quote:Op zondag 26 december 2004 15:28 schreef k_i_m het volgende:
Niet dat ik het erg vind hoor, ik ben meestal toch al dronken rond 12 uur omdat ik een schijthekel heb aan alles wat dan ook met feestdagen te maken heeft.
Misschien ook al vast eentje openen voor oud op nieuw ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:11 schreef HeatWave het volgende:
*vanavond* Spontane anti-kerst meeting!!!! Spam ja.
Voor alle eenzamen DE oplossing.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik voel mij niet zo snel alleen.quote:Op zondag 26 december 2004 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oud en nieuw is daarentegen verschrikkelijk, dan voel ik me altijd ontzettend alleen en daarom heb ik besloten om het dit jaar ook voor het eerst echt alleen te gaan "vieren". Beter "alleen alleen" dan alleen in een groep.
Ik ook. maar ik krijg wel een fles (echte) franse Brandy van vrienden.quote:Op maandag 27 december 2004 03:58 schreef The-Sorcerer het volgende:
* Meldt
Single, geen kado's, etc.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:27 schreef nozem het volgende:
Ik ben al meer dan anderhalf jaar vrijgezel, mopperkonten.
ik heb gisteren besloten dat ik ook mee ga naar die discoquote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef Inu het volgende:
Wrom ga je niet mee naar die disco dan? Gewoon jezelf lam zuipen, merk je niet eens dat je in een disco staatEn op zoek naar een vriendin
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef Evertje het volgende:
[..]
ik heb gisteren besloten dat ik ook mee ga naar die disco
het is gewoon belangrijker voor me om die avond door te brengen met vrienden, en ik moet me maar eens ergens overheen zetten
Och, ik vermaak me wel, heel af en toe een scharrel, wachtend op het echte werk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:57 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn probleem is dan ook eerder dat ik geen juiste partner tegekom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |