ligt eraan waar je bij op bezoek moet..quote:Op zondag 26 december 2004 16:39 schreef SHERMAN het volgende:
op bezoek gaan is niet leuk, ik weet het
als het zo is bij iets oudere familie die vraagt als je naar de kerstmis geweest bent welquote:Op zondag 26 december 2004 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt eraan waar je bij op bezoek moet..![]()
true..quote:Op zondag 26 december 2004 16:44 schreef Jump het volgende:
[..]
als het zo is bij iets oudere familie die vraagt als je naar de kerstmis geweest bent wel
geen idee, beetje reclame maken voor eigen producten zeker?quote:Op zondag 26 december 2004 16:45 schreef mschol het volgende:
vraagje omtrend halflife 2
met dit plaatje
waarom zie ik die logo's zoveel??
dienen ze nog ergens voor??
is toch gewoon het hl2 logoquote:Op zondag 26 december 2004 16:45 schreef mschol het volgende:
vraagje omtrend halflife 2
met dit plaatje
waarom zie ik die logo's zoveel??
dienen ze nog ergens voor??
doe eens een gok:quote:Op zondag 26 december 2004 16:49 schreef Jump het volgende:
[..]
geen idee, beetje reclame maken voor eigen producten zeker?
btw, gekocht, gekregen of gedownload ?
crimineeltjequote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens een gok:
ik koop geen spellen => 40 euro
niks gekregen
en heb een adsl 2240/320 internet verbinding
Is in GTA ookquote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar ik zie em wel erg vaak langskomen...
tsssquote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens een gok:
ik koop geen spellen => 40 euro
niks gekregen
en heb een adsl 2240/320 internet verbinding
quote:Op zondag 26 december 2004 17:51 schreef BlueCurl het volgende:
ben ik weerpff familie van mijn vaders kant
allemaal zo geforceerd die gesprekken zoals: hoe is het op school? hoe is het met de korfbal(doek al 2.5 jaar niet meer)? etc... *gaap* daarnaast zijn mijn oom en tante erg streng waardoor hun kinderen niet alles zomaar mogen zeggen waardoor er ook geen leuke gezeligge gespreken op gang komen. Bij voorbeeld. hun zoon (15) speelt erg graag CS ook al vinden z dat niet kunnen dus ik begin erover... je ziet hem echt zitten dat ie niet weet wat ie moet doen. gesprek met mij beginnen ofhet onderwerp veranderen!
gelukkig weer thuis
quote:Op zondag 26 december 2004 17:56 schreef devzero het volgende:
Nou, ik had last van mijn schoonzus. Of het niet eens tijd werd dat ik ging trouwenen een echte baan ging zoeken
Maar ook ik ben weer thuis
wat dacht je dan iedereen heeft ge-"socialized"quote:Op zondag 26 december 2004 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo te lezen heb ik niets gemist![]()
Oi devviequote:Op zondag 26 december 2004 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo te lezen heb ik niets gemist![]()
Voorop gesteld dat kerst per definitie niet leuk is, ach het ging welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |