Heb je ze ook in omgekeerde volgorde: de mannetjes die achteruit lopen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:38 schreef Jump het volgende:
[..]
is dat niet de bedoeling van zo'n figuurtjes?
nopes, maar met een gif-editor zou je de volgorde wel kunnen aanpassenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je ze ook in omgekeerde volgorde: de mannetjes die achteruit lopen?
lekker veel werkquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Jump het volgende:
[..]
nopes, maar met een gif-editor zou je de volgorde wel kunnen aanpassen
jij had toch niks te doen zei je net?quote:
zijn maar 10 framesquote:
altijd leuk, net ghost in the shell gekeken...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:17 schreef cygnusx het volgende:
Harry potter deel 3 net afgekekenavond allemaal
inloig functie heeft 0,0 effect op instanties, als ze willen halen ze je toch wel onderuit..quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:34 schreef cygnusx het volgende:
b.t.w. super neuva is offline en komt ook niet meer online... zal wel opgepakt zijn door een instantie, zou het een leuk idee zijn om een nieuwe torrentsite te maken? of is dat onbegonnen werk (heb nog een hosting ergens in amerika waar ik nu toch minder mee ga doen ,en als je een inlogfunctietje dr op zet zodat users eerst moeten registreren heb je ook minder last met instanties... (zie oe sheeeer)
mke, hoe dan ook, zou t een goed idee zijn? of is het vantevoren al niks en zal het ook nooit wat worden.. ik denk dat ik wel een linkje op de huidige doeidoei pagina van supernova kan plaatsen.. krijg je bezoekers zat..quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
inloig functie heeft 0,0 effect op instanties, als ze willen halen ze je toch wel onderuit..
en suprnopva is niet down door injstanties maar het was simpelweg onbegonnen werk de servers draaiende te houden ($$$)
als je het zou doen moet je rekening houden (als je veel torrents hebt) met enorme traffic en ik denk dat de bandbreedte en server capacitiet je grootste probleem zullen zijn..quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mke, hoe dan ook, zou t een goed idee zijn? of is het vantevoren al niks en zal het ook nooit wat worden.. ik denk dat ik wel een linkje op de huidige doeidoei pagina van supernova kan plaatsen.. krijg je bezoekers zat..
mja, ik hoor zojuist dat er nog zoon 5 grote torrent sites zijn en nog superveel kleine torrentsitejes dus ik denk niet dat dat wat wordquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het zou doen moet je rekening houden (als je veel torrents hebt) met enorme traffic en ik denk dat de bandbreedte en server capacitiet je grootste probleem zullen zijn..
ik zou het onbegonnen werk vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |