precies, ik zie 'r ook practisch nooit meer, dus ik ben al lang blij dat ik er niet bij in de auto hoef te zitten straks MOCHT ze het halen...quote:
met een fiets kan je ook aardige brokken maken hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:58 schreef Amun-Ra het volgende:
Ik denk dat ik voor d'r verjaardag een fiets ga kopen![]()
![]()
daarmee dat ze je ex isquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:01 schreef Amun-Ra het volgende:
ze heeft O-benen...
Damn, what a waste of time & moneyquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:48 schreef Amun-Ra het volgende:
OPverhaal
91 x ¤36 = ¤ 3276 voor de lessen alleen alquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:17 schreef RitSieBee het volgende:
mijn broer heeft 91 lessen gehad
je kan het positieve er ook van inzien: in 1 keer geslaagd![]()
in die tijd waren ze nog ¤ 30 per les dus ¤ 2730quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
91 x ¤36 = ¤ 3276 voor de lessen alleen al
had je een leuke rij-instructeur, instructrice?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:20 schreef Billengezicht het volgende:
Ik heb 164 lessen gehad, 1e keer geslaagd
Tsja.....die grafsnol heeft denk ik 'r verkeersinzicht in 'r tieten zittenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:48 schreef Amun-Ra het volgende:
Het verhaal:
Mijn ex-vriendin, J, is al sinds april bezig met haar rijbewijs, en heeft nu eindelijk haar examendatum doorgekregen, namelijk 19 januari.
Allemaal leuk voor d'r dat ze nu opmag enzo, maar wat vinden jullie van het volgende feit:
Ze heeft nu echter al 62 rijlessen gehad .....![]()
![]()
![]()
Zeg niet: "trage leerling", want ik ben met 'r 36e rijles een keer meegereden (achterin dus), en ze kon na die 36 lessen nog niet eens fatsoenlijk schakelen, wegrijden van een stoplicht met de motor 6 keer laten stilvallen, kruispunten oversteken zonder te kijken, 45k/h rijden op een weg waar je 80 mag, op een snelweg bang zijn in te voegen, op de snelweg 110 hard zat vinden gaan, inparkeren in een parkeergarage na 12 keer steken...
Ik hoop dat ze d'r geen rijbewijs geven, ben nog nooit zo bang geweest tijdens het meerijden in een auto....
![]()
(ter goede informatie, ik heb mijn rijbewijs in 26 lessen, 1e examen gehaald)
Ik noem dat allemaal best traag andersquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:48 schreef Amun-Ra het volgende:
Zeg niet: "trage leerling"wegrijden van een stoplicht met de motor 6 keer laten stilvallen, 45k/h rijden op een weg waar je 80 mag, op de snelweg 110 hard zat vinden gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |