fotos?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:29 schreef ook_gek het volgende:
YESm,n zusje is opgetieft nu richting oostenrijk of zo
Dit is de mooiste kersst van m,n leventering kind
![]()
spelbrekerquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
geeen foto,s
neuh... achter de zus van ook_gek aanquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dunno........... misschien ff voer naar binnen schuiven ofzo
zal bestquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:45 schreef PeuRac het volgende:
de zus van ook_gek heeft wel lekkere vriendinnen
dan mail je ze toch!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:49 schreef PeuRac het volgende:
niet hier, ik heb wel ergens pics, maar ik heb beloofd ze niet te posten op fok
via msn versturen...?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
en door mailen zou hij ook niet doen![]()
morgen gaan wij naar een of andere sjieke nekken tentquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:11 schreef ook_gek het volgende:
wij eten niks speciaals zo ver ik weet. En morgen zit ik bij m,n neefje![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
en door mailen zou hij ook niet doen![]()
Printen die handel en via de analoge postquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag ook niet via mail/msn verspreiden wordt me net verteld
Dat is wel stoerquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:12 schreef Youp het volgende:
[..]
morgen gaan wij naar een of andere sjieke nekken tent
GEWELDIG!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is wel stoer![]()
Mag ik mee. Ben gek op sjieke tenten. Kan ik me lekker misdragen
Oh ik ging donderdag effe shoppen toch. Was een fout idee want er stond zelfs politie het verkeer te regelen die wilde parkeren.
Het volgende stukje ben ik jullie vergeten te vertellen.
Staat er zo een agent met zo een zaklamp naast de auto. Dus hij vraagt wat we gaan doen. Dus mijn moeder wilt zeggen PARKEREN WAT ANDERSMaar ik zeg net effe iets sneller. Nou ik heb een paketje ( ik wijs er naar ) Voor een 1 of andere mohamet B. Of ik dit bij die pilaar wilde leggen dan komt hij die later ophalen of zo iets
![]()
Nou de tip van de dag voor jullie is om dit soort dingen NOOIT te zeggen. Die gozer werd booooos gek. HEEL ERG BOOS! M,n moeder is maar snel door gereden. Zij ook boos op mij. Mogol dat doe je toch niet. Ben je wel lekker bij je hoofd bla bla bla. Later kon ze daar wel weer de lol van in zien![]()
en als ik nou bij je langskom mag ik ze dan wel zien?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag ook niet via mail/msn verspreiden wordt me net verteld
*er al aankomt*quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
Daar zegt hij niks overen kan hij niks over zeggen
gelukkig mogen we ze wel normaal verspreiden, alleen als je ze versprijt ben je fout bezigquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:19 schreef ook_gek het volgende:
op geen enkele manier mogen de foto,s worden versprijt![]()
Ik bedoelde het in alle taal fouten en vormenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
gelukkig mogen we ze wel normaal verspreiden, alleen als je ze versprijt ben je fout bezig
Je hoopt dat je moeder snel klaar is met koken, bedoel je.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Mn maag rammelt als een gek, ik hoop dat we snel gaan eten
We gaan kaas fondu eten, dus dan kook mn moeder niet veelquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hoopt dat je moeder snel klaar is met koken, bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |