Sssssst, ik ben me aan het verdiepen in de handleiding.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal
exile0000, je plaatje is te groot
quote:
Dát is nog eens een nuttige handleiding!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Hayk het volgende:
[..]
Zeg Beertje_, jij hebt nét (niet) die Nikon F70... en ik loop sinds kort te stoeien met een F65.... Tijd voor een Nieuwjaarse Noordelijke Nikonmeet?
en heb jij een duidelijk boekje ervan? Ik heb allemaal rare knopjes die vást heel handig zijn, maar die ik nog niet helemaal snap... (en in mijn handleiding staat niet veel meer dan druk het knopje in; da's handig
Groot gelijk, thuisblijven!! Arme studnetzijn heeft zo ijn voordelen: 4 weekjes kerst vakantie. Zo nu en dan onderbroken door een dagje betaalde bezigheidstherapie, zo rond de jaar wisseling is er toch geen drol te doen op het werk.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
moeten er nog mensen wérken?!?!?!
vré-se-lijk lijkt dat me... Ik blijf lekker thuis
Ik hoef ook de rest van het jaar niet meer te werken!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
moeten er nog mensen wérken?!?!?!
vré-se-lijk lijkt dat me... Ik blijf lekker thuis
Ontopic: yep, komt er straks opquote:Op donderdag 30 december 2004 18:15 schreef De_Warme_bakker het volgende:
da's nog altijd een half dagje teveel.
offtopic (in een slowchat??)
Rewimo, foto gehad?
Van de F70 word gezegd dat ie nog moeilijker te bedienen is dan een restaurant vol lastige klantenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Hayk het volgende:
en heb jij een duidelijk boekje ervan? Ik heb allemaal rare knopjes die vást heel handig zijn, maar die ik nog niet helemaal snap... (en in mijn handleiding staat niet veel meer dan druk het knopje in; da's handig
Sharkquote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van de F70 word gezegd dat ie nog moeilijker te bedienen is dan een restaurant vol lastige klanten
Ik vond het zelf wel meevallen, de 5 maanden dat ik er 1 had...
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Overigens wel voorzichtig zijn morgenavond hč?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |