Je leven heeft nu geen zin meer?quote:Op woensdag 29 december 2004 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
ik mis eigenlijk de goeiemorgen-post van Xil. Ik moest dit topic nu ergens halverwege opduiken
quote:Op woensdag 29 december 2004 09:41 schreef Oceanonix het volgende:
Ik leef ook weer.
Alle sneeuw gemist. De hele dag in bed gelegen met een migraine aanval![]()
Maar nu voel ik me weer oke
je snurktquote:Op woensdag 29 december 2004 10:55 schreef Ouwesok het volgende:
Ook goeiemorgen iedereen
Ik ga mijn vrije week maar eens in tweeën zagen vandaag
Hééé, beertje_quote:Op woensdag 29 december 2004 18:53 schreef beertje_ het volgende:
Goedenavond allen
Leuk serietje weer ultra_ivo, er zit altijd een bepaalde terugkerende sfeer in jou foto's Leuk!!
* Shark.Bait ook naar Allen zwaaitquote:
da's vast de takumarquote:Leuk serietje weer ultra_ivo, er zit altijd een bepaalde terugkerende sfeer in jou foto's Leuk!!
quote:
Een F..... als in Filmpjesquote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef beertje_ het volgende:
.......met een beetje mazzel ben ik binnenkort in het bezit van een bijna splinternieuwe Nikon F70
quote:
Nachtmensen in vroege dienstenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef Bowiefan het volgende:
gooooeeeeedenavond
ik leef ook nog, soortvan, die vroege diensten slopen je..... morgen nog 1 en dan volgend jaar pas weer
vanmiddag ff beetje vuurwerk gehaald, en kostelijk gelachen om een geruisloos stukje vuurwerk wat bijna niks kost. het heet een discoflitser, en het doet ongeveer hetzelfde als de stroboscoopstand op die flitser van Sjark Beet
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Ja, Bowiefan, nachtdienst is veel relaxter en beter voor je
Ik ook. Helaas draaien we geen nachtdiensten meerquote:Op woensdag 29 december 2004 21:27 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik prefereer echt de nachtdiensten boven de vroegen
Splinternieuw? een splinternieuwe 2e handse? Ze maken die dingen toch niet meer; de F 75 maken ze nog welquote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef beertje_ het volgende:
Maar.......met een beetje mazzel ben ik binnenkort in het bezit van een bijna splinternieuwe Nikon F70
Dus die zooi neem je niet mee want je vergeet die zooi mee te nemenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee....
Morgenmiddag even naar Duitsland (Wetzlar) voor een paar dagen esperantobijeenkomst.
Ik heb zowat een hele tas met fotospullen bij me
<KNIP>
en nog wat zooi die ik vergeet
discoflitsers dus, ff opgezocht: 12 van die dingen in een doosje voor 1½ eur.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:26 schreef beertje_ het volgende:
en wij zitten ons de hele avond al af te vragen wat de buurman nu elke keer
voor vuurwerk zit af te steken wat zo flikkert en geen geluid maakt en niks de lucht inschiet
Mijn vader heeft nog geen 3 jaar terug een nieuwe gekocht maar amper gebruikt(als hij er rond de 10 rolletjes mee vol heeft geschoten is het veel).quote:Op woensdag 29 december 2004 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Splinternieuw? een splinternieuwe 2e handse? Ze maken die dingen toch niet meer; de F 75 maken ze nog wel
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Splinternieuw? een splinternieuwe 2e handse? Ze maken die dingen toch niet meer; de F 75 maken ze nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |