Geeft niet, toch elke keer weer nieuwe maanquote:
Misschien even hulp inschakelen die hem op zijn plek houdenquote:Op zondag 26 december 2004 22:34 schreef Xilantof het volgende:
de maan werkt b ij mij niet echt mee.
ik krijg hem er maar niet lekker scherp op.
ik had hem al streng toegesprokenquote:Op zondag 26 december 2004 22:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien even hulp inschakelen die hem op zijn plek houden
Zo heeft eens een klein neefje van mij zich helemaal verkneukeld toen de maan met hen mee naar huis gingquote:Op zondag 26 december 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Je moet het doen zoals Christan. Die gaf hem twee handkusjes en toen 'reed de maan helemaal met ons mee'.
Heet jouw zoon ook niet Christan?quote:Op zondag 26 december 2004 23:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zo heeft eens een klein neefje van mij zich helemaal verkneukeld toen de maan met hen mee naar huis ging, want toen kon ik hem lekker niet meer fotograferen.....
Daar zit een i'tje meer in, als in Christianquote:Op zondag 26 december 2004 23:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Heet jouw zoon ook niet Christan?
Ah okéquote:Op zondag 26 december 2004 23:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar zit een i'tje meer in, als in Christian
En dat vraag je om 7.25?quote:Op maandag 27 december 2004 07:25 schreef Xilantof het volgende:
mogguh
veel mensen kunnen uitslapen?
Moest flink krabben sprayen inderdaad. En de zon schijnt in mijn beeldscherm (ja ik zit op mijn werk).quote:
* Lange neus maaktquote:Op maandag 27 december 2004 09:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moest flink krabben sprayen inderdaad. En de zon schijnt in mijn beeldscherm (ja ik zit op mijn werk).
* Met Ouwesok meedoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |