Wie...ikquote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef fotoloog het volgende:
Sok en P,waarom plagen jullie R?
Ik meen me te herinneren dat ik jullie een lange neus zag trekkenquote:
Is die ellende nou nog niet over....quote:Op maandag 27 december 2004 13:52 schreef Ouwesok het volgende:
Stormachtige ontwikkelingen deze ochtend.
Mijn lieve wederhelftfotografeert al enige tijd de herstructurering van onze woonwijk, waarvan ik zo af en toe eens een voorbeeldje meepost.
Toen andere buurtbewoners vanochtend een protestactie op poten zetten tegen de baggerbende waarin onze wijk hangende de herstructurering is veranderd, moesten daar uiteraard ook de nodige plaatjes van geschoten worden. Toevallig kwam vrouwlief in contact met iemand die vrij enthousiast raakte van de fotopic-collectie waarin we de verbouwing bijhouden.
Eindresultaat: Vrouwlief d'r plaatjes krijgen publiciteit in de plaatselijke pers.
Voor een verbouwing van netto twee maandjes, laten ze de wijk volgens planning tot 2007 onbestraatquote:Op maandag 27 december 2004 13:58 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Is die ellende nou nog niet over....
Elk nadeel hep z'n voordeelquote:Op maandag 27 december 2004 14:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor een verbouwing van netto twee maandjes, laten ze de wijk volgens planning tot 2007 onbestraat. Daardeur is het vrijwel onmogelijk om van je auto naar je voordeur te komen zonder baggerpoten, sleep je je huis vol met bagger.
Nog meer bijkomstigheden: Als ik uit mijn voorraam kijk zie ik een bakstenen muur, als ik uit mijn achterraam kijk zie ik ......juist
En toch blijf ik. Ik kan nu namelijk van iedere lens vrij eenvoudig de vertekening vaststellen
.
Tip:Fixeer de boel ook nog ffquote:Op maandag 27 december 2004 21:59 schreef Hayk het volgende:
Auw Bowie! hoop dat 't snel wegtrekt...
Score van vandaag... Appelboom zonder blaadjes met rijp, rijp(e) appeltjes in appelboom (!) schrikdraadje met rijp, boompjes met rijp, andere dingen met rijp, en het rolletje is bijna rijp voor de ontwikkelaar
en ze zeggen dat 't morgen gaat sneeuwen....![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 21:59 schreef Hayk het volgende:
en ze zeggen dat 't morgen gaat sneeuwen....![]()
les ophalen is toch ook leuk?quote:Op maandag 27 december 2004 22:58 schreef Robertje het volgende:
Sneeuwen???Ik ben morgen vrij...maar moet wel naar Wassenaar om een nieuwe lens op te halen
De regen is al weer druk bezig alle witgrauwe troep weg te spoelen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:25 schreef Hayk het volgende:
en hier wordt 't witter en witter... Nog even en ik kan niet meer naar buiten kijken....
En er is een winters rolletje dia's bij de hollandsche eeheidschprijzen marckt
snel (fotografisch) van profiteren dan, 100 km oostwaards regent de sneeuw langzamerhand wegquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:25 schreef Hayk het volgende:
en hier wordt 't witter en witter... Nog even en ik kan niet meer naar buiten kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |