* angstig onder de tafel kruiptquote:
Verhip, woon jij zo dichtbij?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vanuit hoofddorp de beste wensen van mij.
Ik hoop weer levend achter mijn computer te kunnen kruipen morgenmiddag, dus tot dan!
Heb jij nou nooit genoeg postsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef Xilantof het volgende:
nou, ik verwacht hier de hele avond nog wel te kunnen posten
er zit geen limiet op toch?quote:
Maar dat kun je ook gewoon aannemen in plaats van uitproberenquote:
Ik heb zojuist de eerste exemplaren weggewerkt die mijn lieve wederhelftquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:56 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen alvast een prettig uiteinde.
Ik ben al een beetje onwel van de oliebollen...
Ik heb ze dit jaar voor het eerst sinds uhm.....erg lang, niet zelf gebakken maar gekocht in een kraampje. Dat zou de reden kunnen zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de eerste exemplaren weggewerkt die mijn lieve wederhelftgebakken had
Ik weet minder smakelijke manieren om onwel te raken
Ontzettend offtopiczelfs off-forum , maar die gekochte oliebollen vind ik bijzonderquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb ze dit jaar voor het eerst sinds uhm.....erg lang, niet zelf gebakken maar gekocht in een kraampje. Dat zou de reden kunnen zijn natuurlijk.
Nou ze waren warm en sappig...misschien een beetje te sappig, als je erin knijpt druppellen ze. Met recht OLIEbollen....burpquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ontzettend offtopiczelfs off-forum , maar die gekochte oliebollen vind ik bijzonderDe grootste deceptie is dat je zo'n heerlijke oliebollenlucht ruikt, en dan tegen betaling zo'n ijskouwe knalharde vetbol overhandigd krijgt. Overal in de omgeving vogeltjes met afgeknapte snaveltjes en zo....Ik draaf altijd zo door op ouwejaarsavond
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:42 schreef stil het volgende:
Mijn Oliebollen zijn lekker, al zeg ik het zelf
zou ik de laatste zijn dit jaar die hier gepost heeft
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:42 schreef stil het volgende:
zou ik de laatste zijn dit jaar die hier gepost heeft
Zelf enig ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |