Haha, hij staat er inquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:55 schreef Z het volgende:
[..]
ff kijken of ik ook een mail terug krijg
[..]
Vraag me niet waarom ik dat weet, maar volgens mij is het Go West met We close our eyesquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weer een still uit een clip. Maar welke ook weer?
[afbeelding]
Kloptquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nu ook de mystery man uit het gastenboek van m'n dochter gevonden![]()
No questions asked...quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom ik dat weet, maar volgens mij is het Go West met We close our eyes
Mijn god, en dat in een paar maanden... Van harte!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:03 schreef GLO het volgende:
Jullie mogen mij ook feliciteren, want:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
DIT IS MIJN TIENDUIZENDSTE POST!!!!
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dank je wel bukgeitquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Van harte dan GLO, met je tienduizendste.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:05 schreef Z het volgende:
[..]
Mijn god, en dat in een paar maanden... Van harte!
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk Def leppard
Cap je die zelf trouwens? Leuk om terug te zien..quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weer een still uit een clip. Maar welke ook weer?
[afbeelding]
Neen, deze pluk ik van het net...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Cap je die zelf trouwens? Leuk om terug te zien..
Mozes kriebel, hoe zie je dat? Is het een afwijking waar je mee geboren bent?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Remain In Light
(THGO), daar zag ik het aan. En dan volgt Born Under Punches vanzelf. (Hoewel het er fout staatquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mozes kriebel, hoe zie je dat? Is het een afwijking waar je mee geboren bent?
Het is laat..quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
(THGO), daar zag ik het aan. En dan volgt Born Under Punches vanzelf. (Hoewel het er fout staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |