Pfff slechtquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:05 schreef avw1982 het volgende:
Deze speler zet ik donderdag op de TL voor 700.000. Iemand geinteresseerd.Donderdag op de lijst betekent toch dat het zondag afloopt he.
David Ramírez (21110556)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 080
Loon: 1 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 2
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Heb ik ook...de keeper die bij mijn team zat toen ik hem kreeg was zwak....en die heb ik nog steeds...kost niet zoveel..heb toen meteen een redelijk keeper gekocht...quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:33 schreef komrad het volgende:
Ik heb ook een zwak/matig reserve keeper, maar die zat al bij mijn team. Ik moest dus toch ene normale keeper hebben en deze heb ik maar als reserve gehouden
Precies mijn waailapperige reservekeeper kost me echt geen 2k per week of zo, dan was ie al lang wegquote:Op woensdag 29 december 2004 08:58 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb ik ook...de keeper die bij mijn team zat toen ik hem kreeg was zwak....en die heb ik nog steeds...kost niet zoveel..heb toen meteen een redelijk keeper gekocht...
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:39 schreef qyn het volgende:
In the 30:th minute Strijderss Arno van Haaren received a yellow card for going into a challenge studs first. The KVK player was Hans Hansson who had to be helped off the pitch, unable to finish the game, but Christian Ehrenkrook came in to finish the match.
Hives
M'n nieuwe keeper
qyn zei dat me dat niet zou lukkenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:07 schreef komrad het volgende:
Hives, moest je er weer iemand uitschoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |