ik heb gemiddeld de hoogste vorm van mijn divisie.... en ik dacht dat het bij mij al beroerd wasquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Thije het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de federatie... Wie accepteert me?
Verder wil ik jullie http://www.jalonator.net/ even aanraden. Dit is een site met statistiekjes over je eigen league.. Zoals gemiddelde vorm etc. etc. Zeker het proberen waard!
nouja, het is natuurlijk geen geld, maarre... waarom heb je een reserve keeper nodig??quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef ASSpirine het volgende:
keeper
mijn reservekeeper is redelijk. Kost idd veel, maar ik had hem laatst bv wel nodigquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nouja, het is natuurlijk geen geld, maarre... waarom heb je een reserve keeper nodig??
Je kan ook je trainer gebruiken als reserver trainer. Dat doen er meer hier. Vooral in de lagere divisie's. Keepers vragen veel salaris en bovendien is het belang nog niet heel erg hoog. Tenminste, voor je reservekeeper dan. Ik heb al jaren een passable keeper en ik promoveer dit jaar naar de VI. Verdediging is belangrijker.. Vooral bij het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |