Ga je ook terugzoeken of hij al een keer heeft gepost in één van de vele topics van Hattrick.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef qyn het volgende:
[..]
Welkom
Spam Thije zijn gastenboek maar vol: Nobbe United (69624)
Ja daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ga je ook terugzoeken of hij al een keer heeft gepost in één van de vele topics van Hattrick.![]()
Jou herinnerde ik me nogquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:09 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ga je ook terugzoeken of hij al een keer heeft gepost in één van de vele topics van Hattrick.![]()
ach, mss sta je er al tussenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:07 schreef Thije het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens gedaan![]()
Maar ben de beroerdste niet: Nobbe United: 69624
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef Thije het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de federatie... Wie accepteert me?
Verder wil ik jullie http://www.jalonator.net/ even aanraden. Dit is een site met statistiekjes over je eigen league.. Zoals gemiddelde vorm etc. etc. Zeker het proberen waard!
Die site ken ik nu even niet uit mn hoofd, maar pas na de laatste wedstrijd van het seizoen is het een beetje betrouwbaar.. Nog voor de laatste wedstrijd heb je weinig aan deze site...quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef R_B het volgende:
Weet iemand de site waar je kan zien wat de plaatsing voor volgend seizoen gaat worden?
Ik heb nog wel een formidabele voor je, met redelijk vleugelspel...quote:Ben op dit moment op zoek naar een goed verdediger...(die altijd minimaal 3 sterren haalt)
Dat valt niet mee...ze zijn goedkoper dan een aantal maanden terug toen gingen ze er min. voor 100.000 uit..
Gisteren ging er eentje voor 72.000 uit (viste ik net achter), vanacht liep er eentje af voor 65000, alleen de deadline werd verzet doordat de site eruit lag, waardoor de deadline niet om 4.35 maar om 830 was....waardoor het bedrag omhoog ging naar 80.000..
Zojuist ging er eentje uit voor 95.000....
http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgiquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:05 schreef R_B het volgende:
Weet iemand de site waar je kan zien wat de plaatsing voor volgend seizoen gaat worden?
Ben op dit moment op zoek naar een goed verdediger...(die altijd minimaal 3 sterren haalt)
Dat valt niet mee...ze zijn goedkoper dan een aantal maanden terug toen gingen ze er min. voor 100.000 uit..
Gisteren ging er eentje voor 72.000 uit (viste ik net achter), vanacht liep er eentje af voor 65000, alleen de deadline werd verzet doordat de site eruit lag, waardoor de deadline niet om 4.35 maar om 830 was....waardoor het bedrag omhoog ging naar 80.000..
Zojuist ging er eentje uit voor 95.000....
Dan moet je je serieID nog invullen... En dat is niet IV.2 bijvoorbeeld maar echt het divisienummer.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het klinkt simpel, maar ik zie alleen "0 series" staan...
Dat lijkt me niet de bedoeling
Terwijl ik wel ben ingelogd
quote:135 van de 135 door Sir_Thije 28-12-2004 om 12:18
btw... Stel jij promoveert naar de V. hè... Verander je dan de naam van je blad ook in V. ?
Of blijft dat dan VI?![]()
quote:Dit is een site met statistiekjes over je eigen league.. Zoals gemiddelde vorm etc. etc. Zeker het proberen waard!
idd, volgens deze statistieken kom ik niet bij johan-derksen in poule... Terwijl dat echt wel gepland staat..quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nogmaals ik zou hier niet op rekenen. Het is nog veel te voorbarig...
De kans hier op is ERG KLEIN
En de jeugdspeler:quote:0-1 Jordan van der Wal (18)
0-2 Ties Balkenende (24)
0-3 Pepijn Renes (33)
0-4 Pepijn Renes (40)
0-5 Ties Balkenende (43)
0-6 Dennie Schols (47)
0-7 Aleser Abdalla (60)
0-8 Pepijn Renes (70)
0-9 Rudie Bekker (75)
0-10 Rudie Bekker (79)
Die is al weer weg.quote:Gert-Marijn Henraat (50363171)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Gr. Goldboyquote:Niveau jeugdopleiding: zwak (slecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |